RAMP Limited Bewertungen 

2 170
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I contacted RAMP as I having difficulty activating a plan that was supposed to have been paid through the dealership where I purchased my new car. Despite several phone calls to the dealership about t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Called to have the vehicle inspected with possible cosmetic repair a week before expiry of the plan. Chloe, in customer services, dealt with my request efficiently and swiftly. This sort of customer s... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The customer services assistant was extremely helpful in explaining the process. My contact with RAMP was initially difficult as the form would not take my post code but once i got through to Jags he... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Telephoned regarding my Diamond Brite Vehicle maintenance plan. Chloe answered my queries with knowledge and efficiency. She was extremely helpful, pleasant and a perfect example of customer care. T... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kfz-Reparatur und -Wartung

Vom Unternehmen geschrieben

We provide a range of innovative repair and maintenance plans throughout the UK.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

2170 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(2 170)

218 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

I contacted Ramp Limited this morning and spoke with Aleena regarding a warning light on my vehicle. She was extremely helpful and guided me clearly through the entire process. She contacted the main dealership to arrange a diagnostic for my vehicle and confirmed that their location suited me.

I’m very happy with the service provided by Ramp Limited. Their support has been excellent, and Aleena provided friendly, polite and professional customer service.

7. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Helen,

Thank you for recognising the effort of our team, especially Aleena. Your feedback is hugely appreciated, and we’re always here for you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful member of staff

Very helpful member of staff and very professional too.

6. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi John,

We genuinely appreciate your review — thank you! It’s great to know you felt supported, and we’ll always do our best to keep it that way.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good service

Very good service, fast, efficient and kindly provided.

6. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Delfi,

We sincerely appreciate your feedback and 5-star rating. It’s a pleasure to know our service was helpful to you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Spoke with Jags over the phone

Spoke with Jags over the phone. He made the process seamless. Enthusiastic and polite support.

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Emma,

Your feedback is incredibly encouraging. Thank you for choosing us and for sharing your experience — we’re delighted we could assist.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great common sense and service.

My initial engagement with RAMP was very challenging, but through positive leadership, sensible action and prompt and professional communication, the team helped me get my issue resolved and the funds for my tyres were processed efficiently- how customer service should be. Thanks Ramp.

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Mark,

Thank you for taking the time to update your feedback and for working with us throughout the process.

We appreciate your comments and are pleased we were able to bring the matter to a positive resolution. Feedback around customer experience and processes is always valuable to us and helps us continue improving the service we provide.

Thank you again for your patience and support.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID

AVOID. Have a warranty with the company for my car that includes breakdown assistance. NEVER AGAIN. Once needed assistance, AA refused to help and send me to RAMP and them was redirecting me back to AA. Ping pong service. Eventually I got help and was told it was error in system that is fixed. Needed help another time, AA refused to help redirecting me to RAMP, but it was out of RAMP office hours so could not get help until the office open. 9am to 5pm Monday to Friday, not 24/7. If you looking for a service that gives you peace of mind, you will not find it here.

30. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Charlie,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to bring this matter to our attention.

We can confirm that you have been in contact with our Customer Care team regarding this matter and that we took immediate action to support you. As part of this, I personally contacted the AA to ensure assistance was arranged and to help resolve the issue as quickly as possible.
Following our investigation, we identified an issue that affected your ability to access breakdown assistance as intended. We understand that this led to frustration, particularly as you experienced delays and were redirected between ourselves and the AA.

We would also like to clarify that breakdown assistance under the plan is designed to operate on a 24/7 basis. Following your contact with us, the issue identified was investigated and has since been resolved to ensure this does not continue going forward.
We appreciate that your experience fell below expectations and apologise for the inconvenience caused.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My query was addressed and resolved…

My query was addressed and resolved without any fuss.

29. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Simon,

We sincerely appreciate your feedback and 5-star rating. It’s a pleasure to know our service was helpful to you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ramp / cinchcare is a waste of money - avoid

So, I took out a Cinchcare plan when I bought the car. The email stated Welcome to worry-free motoring! And the policy states duration: Lifetime. I contacted them in March as my car service light was not reset by Halfords and advised this is not covered.

I sent an email to book my annual service only to be told my policy was not renewed and as it was over 30 days cannot renew. I checked And they cancelled and stopped taking the money despite being a lifetime policy and required me to cancel.

From the policy.

Direct Debit Payment will be fixed for the first 35 instalments. We will notify You in writing of Your renewal quote at least 30 days prior
to the collection of the 35th instalment. Your Direct Debit Payment may be subject to an increase or decrease at renewal. If You decide not
to renew then You may cancel this Agreement at any time in accordance with Section 11E (Cancellation). Your Direct Debit Payment will
automatically renew at the amount detailed on the quote unless You contact Us to cancel the renewal.

Totally untrustworthy company to deal with

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hello,

Thank you for your review.

I can see that we have already responded directly to your complaint following a full review of the circumstances surrounding your plan renewal.

We appreciate the concerns you raised regarding the wording of the agreement and understand the frustration this situation has caused. During the period in question, the intended renewal process did not operate as anticipated and, unfortunately, a small number of customer agreements were affected.

Following a full review of your individual circumstances, we have provided our findings and the reasons for our decision directly through our formal complaints process.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I called about my annual car service

I called about my annual car service, and the process of booking and finding a garage was seamless. I was offered options, and the staff was very friendly and polite in their responses. Excellent customer service. Thank you.

18. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Sabo,

Thank you for putting your trust in us and taking the time to leave a review. We’re proud to have met your expectations and we’re here whenever you need us!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I'm not very good with computers and…

I'm not very good with computers and explained this to Chloe she did the rest sorting out my service and making my experience pain free thanks a lot Ramp and Thanks to Chloe

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Paul,

Thank you for sharing such positive feedback! We’re thrilled everything went so smoothly for you — we’re always here whenever you need us.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jags was very helpful in processing my…

Jags was very helpful in processing my warranty query and explained each step thoroughly.
Great asset to the team!

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Geoffrey,

We’re delighted to know you had such a good experience. Your support means a lot to us — thank you for the review!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic help in the phone Chloe was…

Fantastic help in the phone Chloe was really knowledgeable and helpful

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Chris,

We truly value your 5-star review! It’s wonderful to know we could support you effectively — thank you for taking the time to share.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great and fast costumer service from…

Great and fast costumer service from Ramp. Many thanks to Remy who assisted me today in booking my car for service.

15. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Takacs,

Thank you so much for your kind words! We'll be sure to pass your feedback on to Remy! — they’ll be so pleased to hear it. We're glad we could help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This the second time I have had to use…

This the second time I have had to use ramp first time was excellent now for second job just waiting for smart agent to contact me process of contacting ramp was very easy and quick thanks

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Alan,

We’re delighted you had such a positive experience. It’s feedback like this that makes everything we do worthwhile. Thank you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Used now for ally repair and tyre…

Used now for ally repair and tyre replacement, quick and easy to sort and friendly when dealing with them

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Richard,

We sincerely appreciate your feedback and 5-star rating. It’s a pleasure to know our service was helpful to you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The service provided by Remy today was…

The service provided by Remy today was superb. I phoned to extend my warranty and mentioned I required a service. This was arranged through a local garage to coinside with my mot.

9. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Thomas,

Thank you so much for your kind words! We'll be sure to pass your feedback on to Remy! — they’ll be so pleased to hear it. We're glad we could help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I contacted Ramp this morning regarding dent in door

I contacted Ramp this morning regarding a repair to a dent that required work to my passenger door. By close of play same day I received notification approval and the Team would be in touch in 5 working days.
Good response and I am very happy.
Thank you.

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Mark,

We genuinely appreciate your review — thank you! It’s great to know you felt supported, and we’ll always do our best to keep it that way.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I phon worst customer experience of my life ed and emailed this company…

I phoned and emailed this company regarding a very small send and scratch that someone had done to my car I found this company to be very unhelpful and did not want to carry out the work witch I paid for and said it was outside the terms and conditions I asked that what am I paying for no response from them basically took my money and told me to go do one. I would keep him believe miles away from this company

3. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Paul,

We're sorry to learn that you remain dissatisfied with the outcome of your request.

Following correspondence with our Customer Care and Technical Repair teams, your concerns were fully reviewed and a detailed response was provided. As explained, the damage reported was assessed against the terms and conditions of the cosmetic maintenance plan and was found to fall outside the qualifying criteria for treatment under the agreement.

We appreciate that this is not the outcome you were hoping for. However, our decision was based on the plan terms and the information supplied to us and we are required to apply those criteria consistently and fairly for all customers.

We remain happy to discuss the matter further through our formal complaints process should you wish to do so.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Spoke to Aleena she was very helpful…

Spoke to Aleena she was very helpful and efficient and answered my questions clearly.

3. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
RAMP Limited-Logo

Antwort von RAMP Limited

Hi Maria,

We really appreciate you taking the time to leave this lovely review. Knowing you had a great experience means the world to us.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr