Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mægl... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mægl... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg har brugt RD hele mit liv. Altid fået hurtig og kompetent rådgivnng. Jeg kan godt anbefale RD og deres professionelle samarbejde med Dansk Bank -
Havde besøg af jeres vurderingsmand hvorefter en kontormand havde læst 18 år gamle papir igennem og mente derfor at at huset skulle have samme vurdering skønt der var en forskel på mindst 300000. I fo... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Skal omlægge mine eksisterende lån og ville gerne have mit boliglån uafhængigt af banken men dette er ikke muligt- RD er danske bank så hvis man ikke ønsker at være sovset ind i div. Samle ordninger o... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Realkredit Danmark
Lersø Parkallé 100, 2100, København Ø, Dänemark
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 90 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Vi mangler oplysninger om dig.
Med denne overskrift bliver jeg 2 gange pr. brev bedt om at ringe til RD og deltage i undersøgelse om mine forventninger til betaling af mit realkreditlån m.m.
Hvad rager det dem, når jeg gennem en menneskealder har afbetalt rettidigt på mit lån og nedbragt det til næsten ingenting.
Jeg finder det underligt, at jeg skal ringe til dem. De kunne da bare sende et spørgeskema som alle andre.

Antwort von RD
Har gennem en uge nu forsøgt at anvende hjemmesidens beregnere. Det er lykkes mig at få et resultat 2 gange. Ellers kører der bare 1 (2) cirkler rundt og der står beregner og så sker der ikke mere. De 2 gange jeg fik et resultat endte jeg i samme evige spiral, når jeg ændrede forudsætningerne og udbad ny beregning. Så alt i alt ingen resultat på det enkelte lån og ingen resultater, der gør det muligt at sammenligne låntyperne imellem. For mit vedkommende en ubrugelig hjemmeside.

Antwort von RD
RD skriver på hjemmesiden: når du låner i friværdien, bestemmer du selv hvad pengene skal bruges til.
Jeg forstår så ikke hvorfor vi skal fortælle hvad pengene fra lånet skal bruges til,når vi vil oprette lånet.
Mvh
Elsemarie Olsen

Antwort von RD
Hele Verden står i en Mega økonomisk Corona Krise , forskellige landes regeringer rækker en hånd ud til dets borger , især den danske regering har lavet flotte pakker der skal hjælpe befolkningen gennem krisen , alt kan lade sig gøre , nye pakker bliver lovbehandlet på mindre end et døgn, havde ikke forventet en håndsrækning fra Real kredit Danmark, men tog da kontakt til Danske Bank , måske man alligevel kunne byde ind som resten af samfundet , men nej ingen stilstand i lån - ingen om konvertering til afdrags frit i 6 mdr. eller 12 mdr. så længe krisen vare , fordi det kan man ikke lige gøre andet en gang årligt til den 31.12 , alt kan lade sig gøre hvis man vil , men nej gribbene kan ikke for nok og selv i krise tider får man lyst til at brække sig over deres opførsel. Føj

Antwort von RD

Antwort von RD
Har oplevet at RD mundtligt giver et tilsagn for når lånet så senere skal optages at få beskeden du er for gammel så vi beklager, men intet lån til dig.
Derfor aldrig have tillid til RD! Skal man bruge RD så er det MEGET vigtigt at få et lånetilbud inden man går igang. Eller bedre benyt et andet realkreditinstitut.
Mvh Preben

Antwort von RD
Er idag blevet afvist som ny kunde, pga travlhed.
Med den indstilling kan det nu godt være der snart bliver tid til at tage nye kunder ind igen.
Det bliver så ikke mig.
Færdig med RD
Til historien følger så også svaret fra RD - “vil gerne have nye kunder” I har jo lige afvist mig, sådan noget vrøvl at skrive.

Antwort von RD
Omlæggelse af eksisterende lån.
Fra først til sidst har jeg været ovenud tilfreds med hele forløbet.
Information og vejledning pr telefon og mail af personlig rådgiver
Finn Jørgensen var helt i top.
Jeg blev oplyst om muligheder, fik gode råd og følte mig meget tryg.
Alle aftaler blev overholdt, og jeg er en glad kunde.
Effektiv sagsbehandling, aftaler overholdes til sidste punkt. Har været kunde gennem 45 år og haft 4 handler alle med lån fra RD.
Simpelthen FOR ringe kundeservice.
I sender brev ud i forbindelse med dødsfald, som I godt er klar over, genererer spørgsmål.
Venter 36 minutter i telefonkø, uden at ane, hvor mange, der er før en i køen.
Kommer endelig igennem, men så er det ikke kundeservice på det nummer fra brevet, man skal ringe på, derefter ventekø igen. (måske en idé at skrive det specifikke nummer).
For så at komme igennem til en, der siger, vi intet skal gøre og bare skal ignorere, det, ser står i blevet, indtil vi hat været i skifteretten. Da jeg foreslår, at det så nok var en god idé at skrive dette i brevet, så man slap for at skulle vente 36 minutter i telefonkø, får jeg bare at vide, at der sendes så mange automatiske breve ud, at man ikke kan have sådan noget med.
Come-on RD, vi lever i 2019, og brevet må jo være trigget af en dødsfaldskode fra cpr, så mon ikke, man kan gøre det bedre?
Og hvis ikke, må vi så anbefale lidt flere på telefonen. 36 minutter på noget så vigtigt som boliglån er bare ikke tidssvarende. Og sender man en mail, bestræber I jeg på at svare indenfor 10 (LÆS TI) dage. Fuldstændig uacceptabelt og direkte pinligt.

Antwort von RD
Kompetent og tryg rådgivning ifm.tillægslån
Tusind tak til Niels Vestegaard Nielsen for grundig og tryg rådgivning ifm mit lån.
Jeg havde brug for at afklare forskellige lånemuligheder ifm. min tilbygning. Havde lidt tidspres. Lige fra første telefonsamtale blev jeg betjent af kompetent rådgiver Niels Vestegaard Nielsen, som var behagelig og grundig i sin gennemgang af mine muligheder. Fik sparet nogle penge undervejs af hans professionelle behandling. Alt gik så hurtigt og nemt. Vil gerne understrege også hans opfølgning på sagerne. Godt gået. Super. Tak for din professionalisme. Vh Elena Oler
Jeg lagde på efter at have ventet 35 min. i telefonen på at komme igennem til Kundeservice - i øvrigt uden at blive oplyst om, hvilket nummer i køen jeg var....

Antwort von RD
Jeg er ualmindelig skuffet over RDs dårlige kundeservice. For over 4 måneder siden kontaktede jeg RD med henblik på en større låneomlægning i forbindelse med en brand.
RDs person i kundeservice mente ikke at kunne klare sagen over tlf. og lovede en kontakt. Den kom først efter jeg havde rykket RD 3 måneder senere. Kontaktpersonen kunne kun forklare, at "det ikke var hans bord" og henviste sagen videre. Nu er der igen gået en måned, og jeg har intet hørt.
Jeg kan ikke forstå at man kan drive kundeorienteret virksomhed på en sådan måde, og har nu i ren desperation valgt at kontakte en af RDs konkurrenter. Har været kunde i RD i +25 år og ikke misset én eneste termin.
Har sjælden oplevet så useriøst og ligeglad indstilling fra et firma der lever af deres kunder.
Utrolig dårlig svartid på tlf.... Vågn nu op og giv kunderne lidt service... Det er er MANGE år siden man kunne tilbyde kunderne at ringe tilbage ved travlhed. Dette er skrevet efter 19 min.ventetid...
Tlf autostemmen,`Vi arbejder fortsat på at kunne betjene dig hurtigst mulig... tak for din tålmodighed siger stemmen... sikke da en dårlig joke at gentage hver 30 sek....🤬🤬🤬🤬
Selv tak da, ,denne dårlige anmeldelse har I til fulde fortjent!

Antwort von RD
Får afslag på lån med den begrundelse at vores gæld vil overstige vores bruttoindkomst med mere end faktor 4. En hurtig hovedregning viser at vores gæld med den nye belåning bliver ca faktor 2. Samtidig tog det Realkredit DK seks uger at komme frem til den konklusion. Firmaet må derfor konstateres som dybt utroværdigt. Årsagen til afslaget må skyldes noget andet, hvorfor firmaet er fuld af løgn
jeg forståer ikke kreditfoening i skulle have vuderet ejendom pederstrup bygade 28 sagde de i danske bank men det er stor løgn dansk bank fotalte at vurderingsmand have holdt i indkøslen og vurder huset men der er nyt bagved som ikke ses fra indkøslen jeg vil da skrive i alle lands aviser og medior hvodan i vuder huse men danske bank er jo ogsåi søgelyset med kraftig hvidvasker er i med der at det jeg kan fotælle ejendom her er blevet vuder til 840.000kr af en kreditfoening men i har ikke været her da det er merer der skal under bbr som aldrig har været de dårlig sevice men det kommer til at gør undt
Overtagelse af lån
Forsøgte at overtage et eksisterende lån i en lejlighed.
Blev mødt af ligegyldighed og inkompetence.
Min kontaktperson havde svært ved at forstå et erhervsregnskab og sørgede heller ikke for at få hjælp til dette.
En kæmpe ros, for en helt fantastisk rådgivning til dig Jørgen Bragt, vedr min fars boliglån.
Og endnu en kæmpe ros, og helt fantastisk rådgivning til dig Allan Heck, for at rådgive vedr lån, fremtids planer vedr bank skift, og realkredit lån. Aldrig har vi fået sådan en flot og tålmodig kundeoplevelse. Tusind tak.
Det er simpelthen for meget med deres snagen i vores gøren og laden uden det stiller dem bedre eller ringere ved omlægning af lån.

Antwort von RD
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.