Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mægl... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mægl... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg har brugt RD hele mit liv. Altid fået hurtig og kompetent rådgivnng. Jeg kan godt anbefale RD og deres professionelle samarbejde med Dansk Bank -
Havde besøg af jeres vurderingsmand hvorefter en kontormand havde læst 18 år gamle papir igennem og mente derfor at at huset skulle have samme vurdering skønt der var en forskel på mindst 300000. I fo... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Skal omlægge mine eksisterende lån og ville gerne have mit boliglån uafhængigt af banken men dette er ikke muligt- RD er danske bank så hvis man ikke ønsker at være sovset ind i div. Samle ordninger o... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Realkredit Danmark
Lersø Parkallé 100, 2100, København Ø, Dänemark
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 90 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Jeg har brugt RD hele mit liv.
Altid fået hurtig og kompetent rådgivnng.
Jeg kan godt anbefale RD og deres professionelle samarbejde med Dansk Bank -
Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mæglere, er åbenbart ingen garanti for en smidig re-finasiering af et lån der udløber. Efter adskillige mails og vel omkring 10-15 vedhæftede filer omkring vor nuværende økonomi, og et internt RD-Monthio system der for mig er yderst bøvlet og tilsyneladende ikke leverer de informationer til RD som de efterspørger. indfrier vi nu vor gæld og siger farvel og tak. Jeg må blankt erkende at jeg indtil nu, altid har betragtet RD som et seriøst og kundevenligt foretagende. Det skal for god ordens skyld nævnes at RD har undskyldt forløbet.

Antwort von RD
PIV elendig service.
Så får man mail efter mail med besked om at opdatere oplysninger... det gør man så.. og samme mail bliver ved med at blive sendt til en.
Så skriver jeg 2 gange til jer og får intet svar og endnu en mail med besked om at opdatere oplysninger.
Prøv dog at prioriter reel kundeservice.

Antwort von RD
Jeg har haft en rigtig god og positiv oplevelse, som jeg gerne vil dele med jer.
Jeg kom i kontakt med Realkredit Danmark gennem deres hjemmeside og fandt en personlig rådgiver, Kurt Ulrick Østergaard, hvor jeg bestilte tid til et online møde om omlægning af lån. Det gik stærkt fra start til slut, og vi havde en aftale på plads på kun én uge.
Det har været hurtigere og fantastisk service, og vi er meget tilfredse med servicen.
Tusind tak for hjælpen, Kurt Ulrick Østergaard!
Med venlig hilsen
Jean Pierre

Antwort von RD
login på jeres hjemmeside kan man stadig ikke som erhvervskunde bruge mitid.
Hvorfor følger I ikke med tiden, privatkunder er på mitid ?

Antwort von RD
Havde besøg af jeres vurderingsmand hvorefter en kontormand havde læst 18 år gamle papir igennem og mente derfor at at huset skulle have samme vurdering skønt der var en forskel på mindst 300000. I forhold til vurderingsmandens beslutning . Useriøs behandling af kunder Hvorfor så sende en vurderingsmand ud når der bare kigges i gamle papirer.

Antwort von RD
Hvad med at sætte bidrage satser ned for de gamle kunder i har. Som De andre kunder gør i kreditforening

Antwort von RD
De går mere op i hvad man har i sit hus en huset og de så gamle at de ikke hved hvordan man har bygget sit hus hold jeg fra at få vurderinger fra dem og vælge at holde ulovligt parkeret under vurderingen
Skal omlægge mine eksisterende lån og ville gerne have mit boliglån uafhængigt af banken men dette er ikke muligt- RD er danske bank så hvis man ikke ønsker at være sovset ind i div. Samle ordninger og have mulighed for at skifte bank må man lede andetsteds. Kim

Antwort von RD
Det har været en frustrerende oplevelse med RD. Trods jeg er private banking kunde bliver aftaler brændt af gang på gang. De taler ikke sammen og overholder ikke simple aftaler. Dybt frustrerende.

Antwort von RD
Opdatere ikke til tiden 09:30 og tilbudsrenten for f5 stadig ikke opdateret står blank på deres side.
Ofte sket, lidt irriterende når folk er afhængig af at få en god rente til ens huskøb.
Telefon ventet jeg 25 minutter og ingen svaret efter jeg blev viderestilling af deres reception.
Når man tænker på de styrer slagets gang i forhold til informationer om lån og diverse så syntes jeg det lidt tabt de ikke er punktlige.
Kan være ledelsen bør være skarpere på personale.
(Se deres svar til denne bedømmelse, ligegyldig support, få det nu bare fikset)

Antwort von RD
Blev i dag ringet op vedrørende min underskudhandel, for at blive informeret om den fremtidige procedure. I modsætning til tidligere beskrevet oplevelse. Blev jeg i dag mødt af en medarbejder der forklarede helt præcist hvad der skulle ske, hvorfor de pt. ikke kunne opkræve betaling af gælden ved en underskudshandel.
Fik også en fin forklaring på det omkring renter når det bliver muligt at betale renter, og man naturligvis ikke skal betale renter så længe man ikke kan afdrage.
Havde jeg haft en samtale som denne ved sidste kontakt, havde jeg været meget mere rolig, sluttede også min samtale med stor ros til medarbejden.
Det viser bare hvor vigtigt kommunikation er, medarbejden i dag fik til at starte med fortalt min sidste oplevelse, så der er noget at arbejde med internt-
Så tak til den gode og positive medarbejder jeg mødte i telefonen i dag.

Antwort von RD
Laaaangsomt og utilgængeligt
Efter salg af ejendom skal lån indfries og restprovenu frigives fra deponeringskonto. Ved en fejl fra bankens side overføres +3,9 mio men 1.512kr for lidt. RD reagerer ikke. Efter en uge rykker banken, får oplyst fejl, overfører restbeløb så RD kan indfri i helhed og aflyse lån i tingbogen mv. Der er nu gået 14 dage og efter adskillige opfølgninger fra bank fortsat ingen aktivitet i RD. Resultatet? Boligen blev overdraget 7/4 og vores restprovenu på +8,6 mio kan fortsat ikke frigives.

Antwort von RD
Super sløv medarbejder der svarede telefonen og ikke orkede give mig en følelse af at mit opkald og spørgsmål omkring en tidligere låneomlægning blev taget seriøst. Der blev ikke slået op på sagen, men mit spørgsmål blev blot besvaret med et “nej det tror jeg ikke”. Ikke engang yderligere spørgsmål ændrede på det.

Antwort von RD
Vi har nu ad flere omgange været i kontakt med Realkredit Danmark, dels ifht. vurdering af sommerhus ifm. nedrivning - men efterfølgende i forbindelse med realkreditbelåning af nogle lejligheder, der overgik fra privat til et selskab.
Vi har i den forbindelse været i kontakt med ejendomsspecialist, Cecilie Havreland, der både har været enormt imødekommende og ekstremt dygtig og professionel i sin håndtering fra start til slut.
Vi kunne ikke have ønsket os en bedre behandling.

Antwort von RD
Har fået en fantastisk service og en super tillidsvækkende og kompetent behandling af jeres helt igennem dygtige og søde kollega Margrethe Lumbye hos bolig direkt..
At have mit boliglån hos jer og have Margrethe Lumbye som min rådgiver er det bedste jeg har gjort. Tak for det.

Antwort von RD
Dyr gebyr og bidrag
Stor friværdig er ikke noget man ser på men over 60 år så koster det
Kan ikke andebefalde rd og danske bank til personer over 60 så lån inden de 60 år
God dag

Antwort von RD
Har ringet til jer 2 gange i dag og førstegang ventede 30 min og nu lige ventede 40min. Er der nogen ansatte hos jer 🤷🏼♂️. Forstår ikke den dårlige kundeservice, i det mindste kan i fortælle hvad nr man er i køen ( er man nr 10 eller nr 188 gør sgu en forskel ) og i kunne igså gøre som mange andre virksomheder, tryk 9 og vi ringer tilbage. Kan kun sige når min kone kommer hjem i dag vil jeg tale med hinde og anbefale nu når vi måske alligevel skal ligge lån om, syntes jeg vi skal skifte selvskab og kan se mange andre er sure over det samme som mig, så er noget som har stået på længe 😳🤯. Og æv vi skal skifte har ellers været glade for at have jer.
Hilsen Stefan
Havde i bare taget tlf inde for 15 min eller ringet tilbage eller sagt hvad plads i køen jeg er. Var jeg nok ikke sur.
Men jeres valg som firma, at i vil betjene jeres kunder dårligt. Men øv øv.

Antwort von RD
Håbløs kundepleje - 2 gange indenfor den sidste uge har jeg prøvet og ringe til RD, begge gange måtte jeg ligge på efter 10 minutters ventetid, jeg skrev dem en mail, der kom autosvar at de ville kontakte mig inden 3 hverdage, a-hvad !! I dag samme oplevede jeg det samme - jeg er pt kunde hos RD -en det slutter heldigvis snart - man kan ikke få svar, Totalkredit bliver vores nye partner, håber de kan gøre det bedre 🙏🏻😳

Antwort von RD
Vi vil meget gerne rette en store tak og ros til jeres vurderingsekspert Hamid N. i forbindelse med en vurdering af vores bolig den 01.05.24 i Gentofte som vi håber ka' nå videre ud til ham.
Hamid er et meget sympatisk, pålidelig og tillidsvækkende vurderingsekspert. Uden tvivl at han trives og elsker det han gør, hvilket han gør med store professionalisme under trygge rammer.
Hvis alle jeres medarbejdere er lige så pålidelig og tillidsvækkende som Hamid må det være dk's bedste arbejdsplads.
Tak for denne gang. Bh. Allaa El-Touki og Hennie Hansen.

Antwort von RD
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.