Zoostorm Bewertungen 

320
•
TrustScore 4 von 5

3,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My Zoostorm PC, bought in 2016, has finally died - after 10 + half years! Amazing. It's been a faithful servant. So now I'm investing in another

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away, Bought a £4500 PC from Amazon and spent hours troubleshooting BSODs before finding two faulty RAM sticks. When I contacted STORMFORCE for an RMA repair, they insisted I bear all responsibi... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We are still using our original zoostorm desktop PC which is over 12 years old now and had no issues so very pleased with it. We are buying a new PC as this cant last much longer and we are still usin... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Zoostom has become our go to desktop for our office. We now have 15+ PCs, many of which are over 2 years old and have never let us down. Our PCs are on for long periods copying large amounts of data.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Computergeschäft
  2. auch in
  3. Gaming-Service

Vom Unternehmen geschrieben

The Zoostorm™ range of home desktop PCs deliver powerful, reliable performance that’s perfect for everyday computing and offers the perfect mixture of performance and price to suit every budget. Browse the web, work with documents, create visual content and enjoy light gaming with ease. Work and play in high resolution and experience visual perfection with HD graphics. The Zoostorm™ Home range includes traditional Desktop PCs, Small Compact Towers, Laptops and stylish All-in-One PCs.


Kontaktinformationen

3,9

Gut

TrustScore 4 von 5

320 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,9

Alle Bewertungen

(320)

6 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Got 2 tabs

Got 2 tabs
1 was not working properly

11. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Rashid

I'm so sorry a tablet has arrived faulty. You contacted us and we tried to fix the problem over the phone but couldn't. We tried to arrange to collect the tablet and bring it back here to our UK Service Centre where we will try to repair it, replace it or offer a refund. You didn't come back to us to agree a collection date and we sent a further reminder before closing the query. If your tablet is still faulty, please get in touch. We will do our best to get it repaired and back out to you.

As an eBay customer, you also have their money back guarantee. If you would prefer a refund, just get in touch.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Phone answered promptly

Phone answered promptly. Similar for technical support when call transferred. Problem fixed.

10. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Dave

Job done! Thanks very much, let us know if you need anything more.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant products excellent service

Brilliant Desktop PC with excellent value for the money. I can easily recommend this company to any one.

6. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Sharjeel

Thanks so much for a great review. Your recommendation means a lot to us, and the wider Trustpilot community. It's reassuring for a prospective customer when they can see genuine reviews from customers like yourself, who are happy with the product and service they receive.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and systems

Friendly, efficient and proffesional service. Great value systems. Highly recommended.

4. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi James

Thanks for your review. It's great to see we have given good service to you and that you'd recommend our systems to others. I will pass on your feedback to the team members who helped you out.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Advisor

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had issues with downloading my flight …

I had issues with downloading my flight simulator games, Zoostorm kindly took my new computer and tested it within 2 days I had back to find out I needed to update my games to windows 10 I did not know this...
Thank you very much for your support and covering the costs of delivery and collections I will always buy Zoostorm this is my second PC my first lasted 5 years very impressed.
Kind Regards
Trevor Conradie

4. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Trevor

I'm so glad we have been able to help you with this. There's nothing more frustrating than not being able to play your favourite game! We're always happy to help where we can.

Please let us know if there is anything more we can do for you in the future.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had my computor a couple of years

Had my computor a couple of years, no problems,with the machine,only with windows 10.

4. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi John

Thanks for leaving a review. I'm glad you've had no issues with your PC, and that our Technical Support team were able to help you with Windows 10.

Please let us know if you need anything more from us.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I highly recommend Zoostorm

While I have been having an ongoing issue with my computer. The Zoostorm customer service team have been very helpful and very polite while we try to find out what is wrong with my computer. They are very understanding and so far have represented Zoostorm exceptionally well hence the 5 star review and of course I would recommend Zoostorm to anyone.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Barry

It's great to know you would recommend Zoostorm and that you are getting great service from the team here. If you have any suggestions for ways we can improve, please let us know.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service. All done in quick and easy way. I would recommend this company to anyone. Thank you.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Roman

Thanks so much for your comments, it's really good to know we have got things right for you.

Please let me know if you need anything more from us.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good customer service

After making Zoostorm aware of a technical problem beyond my limited knowledge and ability, they despatched packaging to return the computer, repaired it and I had it back working in less than one week. The machine is three years old and out of warranty
however no charge was made as a gesture of good will.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Old Goat

You had an issue with your PC and we talked you through some diagnostics, but you struggled a bit with this. You confessed to being a little out of your depth and so we were happy to take a look for you ourselves.

When your PC arrived with us, we found the CPU had become a little loose. We were never going to fix that over the phone, so it was the right decision to bring it back here to our UK Service Centre. We popped the CPU back in place and applied some heat resistant paste to keep it there; then sent the PC back to you on the next available truck.

I'm really glad we got it fixed for you in the end!

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Wrong advice given.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi David

You contacted us last week as your PC kept slowing down, then loosing audio through the headphone jack. You could fix this yourself with a re-boot but asked us for help to stop this from happening again. We asked you to re-install Windows 10 and then come back to us. We didn't hear from back from you.

I'm sorry you feel this was incorrect advice. If you're still experiencing problems, please get back in touch. We'd love to get this sorted for you.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found the engineer was very helpful …

I found the engineer was very helpful when I had a problem which was diagnosed very quickly. Thank you

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Annie

Thanks for taking the time to leave a review. I'm glad you had a good experience and I will pass your feedback on to the engineer you spoke to.

Do let us know if you need anything more from us.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Really good kept me updated on my …

Really good kept me updated on my tablet ☺

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Lisa

Thanks so much for your review. Please let us know what more we can do for you. I'd especially like to know what we need to do to earn that extra star and turn this is to a 5 star experience!

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought this tablet of you and you let …

I bought this tablet of you and you let me down badly there were 2 button covers missing and I sent it back to you at your request only for you to tell me you can't repair it and you gave me a refund this item was a present for my wife yet you are still selling them

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Dear Mr McCarthy

I'm sorry you are unhappy with how we handled this problem. We collected the tablet from you and inspected the condition in our UK Service Centre. The tablet is effectively a sealed unit and we are unable to repair the damage to the buttons on it. I'm so sorry it was sent to you in this condition.

We offered you a full refund or replacement, and you chose to receive a refund. The model of tablet concerned was then temporarily been removed from sale while we complete a fresh set of quality checks, to ensure this never happens again.

Please let me know if there is anything more I can do for you.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pleasant customer service

Although our order was wrong they gave us a full refund and collected the item. Customer service was really good.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Shan

I'm so glad you had good service from us, I'm just sorry the order wasn't right to begin with. There was a mix-up with the product codes and the wrong item was placed in the box. We now have a new process in place to prevent this from happening again.

I appreciate your patience and understanding.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant warranty care

Brilliant warranty care - very helpful staff who have truly went above and beyond.

As I cover primary schools, where budgets are tight, the hassle free, and good support is what we need. It's a heavily influencing factor when choosing which products to purchase.

3. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Martin

Thanks so much for your review, it's great you have had such a brilliant experience with us. I will pass your comments on to the team, you have dealt with most of us at some point.

Do let us know if there is anything we can do to improve.

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

People on the phone are always …

People on the phone are always extremely helpful and have great knowledge

26. September 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Kieran

Thanks so much for your review. You spoke to our Customer Service and Technical Support teams to resolve a problem with your PC. I'm really glad we got there in the end and that you're happy. It's always great when our customers shout about their experience, I will share your review with those who helped you.

Do let us know if you need anything more from us.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good service fixed my PC in under a week

Good service fixed my PC in under a week, Shame they couldn't inform me what component was fixed when they sent it back had to speak to the customer support team to find out it was a bad Ram card after all

22. September 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Brad

Thanks for updating your review. When we complete a repair, we have a technicians report that should be returned with your PC. I'm sorry this didn't happen in your case, and I understand now what more we can do for you. I will look at how we can improve this process and keep customers better informed.

Many thanks for the extra info.

Kathy

***


Hi Brad

Thanks for leaving a review, I'm really glad we were able to fix your PC quickly for you. We take your feedback seriously, what would we need to do to achieve a 5 star rating from you? We'd love to know what else we can do to help our customers.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service

Excellent Service, quick replies to emails and a swift collection and repair.

21. September 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Great review, thanks for letting us know how well we are doing!

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I would trust Zoostorm to anybody as …

I would trust Zoostorm to anybody as they give reliable info to anybody that needs helping hand with there appliance.I bought my desktop PC in October 2010,and i"m still using it today I have it upgraded twice and for it"s age still doing it"s job.

20. September 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Albert

I'm so impressed your PC is going strong some 7 years later! Even when a customers warranty has expired, we are still on hand to help you out with any questions you might have and to quote for repairs if they're needed.

It's always worth giving us a call to see if we can help.

Many thanks

Kathy
Customer Experience Manager

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Service

Everyone very helpful and answered my email promptly.
Arranged the pick up and the return of my PC, even though it is 3yrs old,
with no charge That was top service.
Many Thanks Zoostorm

19. September 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Zoostorm-Logo

Antwort von Zoostorm

Hi Margaret

Thanks for letting us know about your experience. I'm so please you're happy with it and we were able to repair your PC. Let us know if you need anything more.

Kathy
Customer Experience Manager

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr