Arbejdsmarkedets Erhvervssygdomssikring Øa-4 Bewertungen 51

TrustScore 1.5 von 5

1,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AES er en af de værste sikkerhedsnetsystemer man kunne drømme om. Jeg har en idé om at der render 2000 mennesker rundt og spørger hinanden, hvad de laver. For selvom 200 virker som en voldsom overdriv... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Glem at få noget ud af det. Selvom man har så store daglige smerter og skaden er sket på mit arbejde, endda med vidner, så er AES fuldstændig lige glade. Hvis du tager til læge for sent i følge de... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

1 star is too high. Almost 2yrs after a traffic accident that left me minus 6 teeth, & with significant facial scarring, I’m still left waiting for a conclusion. This is a prime example of Denmark & i... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Offentlig virksomhed som skulle sikre ens sagsbehandling i arbejdsskade sager men snarre forpurre ens sag For mit vedkommende har deres sagsstyring stjålet 10 år af mit liv sammenlagt og samtid... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Versicherungsagentur
  2. Versicherungsgesellschaft

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Arbejdsmarkedets Erhvervssikring afgør om en skade eller en sygdom kan blive anerkendt som en arbejdsskade.


Kontaktinformationen

  • Kongens Vænge 8, 3400, Hillerød, Dänemark

  • aes.dk

1,5

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

51 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AES er en af de værste…

AES er en af de værste sikkerhedsnetsystemer man kunne drømme om. Jeg har en idé om at der render 2000 mennesker rundt og spørger hinanden, hvad de laver. For selvom 200 virker som en voldsom overdrivelse, og så vil jeg endda påstå med den her melding, at hvad end det er, de render rundt IKKE og laver, så kan man klare det med 20 mennesker, for ikke én eneste person på deres kontor, har den fjerneste idé om, hvad der foregår. Til Grin. ganske enkelt til grin.

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Glem at få noget ud af det.

Glem at få noget ud af det.
Selvom man har så store daglige smerter og skaden er sket på mit arbejde, endda med vidner, så er AES fuldstændig lige glade. Hvis du tager til læge for sent i følge dem, hvis du ikke liiige har været sygemeldt hurtigt nok, hvis du anmelder sagen en dag for sent i forhold til hvad de synes er passende, så kan du glemme alt om noget som helst.
De afviser ved at sidde bag en computer og ikke vide hvad der sker i det virkelige

Sagsbehandler Rikke burde nok finde sig et andet job og komme ud i livet og mærke på egen krop hvad der kan ske. Meget nemt bare at afvise og afvise. Latterlig medarbejder.

4. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

F.u.c.k jer og alt i står for

Ja det er da så fint af i kan afgøre efter 6 år at man ikke har nogen men efter en arbejdsskade og bare sige at det er på grund af en skade fra flere år tidligere der er problemet skide være med at der ikke var følgeskader/smerter den gang men nu når man så har smerter dagligt spiser piller i spande vis dagligt men har fundet et arbejde inde for samme felt som man var i hvor der er hjælpemidler som skåner en så har man lige pludseligt ikke noget problem længere fra jeres side desuden bliver men jo ikke opereret 2 gange for sjov skyld eller nå nej det må i jo synes

fordi så kunne man jo bare vælge at blive omskolet jaja det er sku da meget fint og sige men som enlig person med et hus, bil, dyr osv. som var tæt på og måtte gå fra hus og hjem fordi der ikke længere var penge til det
så vælger man og bide smerten i sig og gør hvad men kan for at kunne beholde sit hjem
men nej i mener omskoling ville være bedre ja prøv det i min situation med en indkomst på SU mega flot tænkt

kæft det må være nemt at sidde bag skærmene og bare kigge på nogle papirer og sige ja eller nej til folk håber fanme i alle sammen kommer til og opleve det samme og få at vide at jeres eget arbejde ikke kan gøre noget for jer bid smerten i jer og lid som os andre lær og lev med det.

4. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dette firma er spild af skatteydernes penge

Dette firma er spild af skatteydernes penge. De tog 2 år at give mig et svar og spildte min tid og penge.
Jeg kom til skade på arbejdet, da jeg faldt ned af trappen og landede på min rygrad på hjørnet af trappetrinnet. De erklærede det som en arbejdsskade, men nægtede erstatning, fordi jeg ikke er handicappet eller invalideret nok efter deres standarder.
Jeg er meget heldig, at jeg ikke sidder i kørestol. Jeg kunne godt tænke mig at se nogen andre falde ned ad trappen og ramme deres rygsøjle på hjørnet af trappetrinnet med deres kropsvægt og se, om de ender i en kørestol.

27. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hvis jeg kunne give minus stjerner så…

Hvis jeg kunne give minus stjerner så havde jeg gjort det. Jeg troede, at vi levede i et velfærdssamfund. Min mor faldt i april/maj 2021 og har ødelagt begge sine knæ. I 2022 da vi anmeldte skaden, fik vi brev om at sagen ville komme under behandling. Vi kunne forvente svar efter 1 år, altså i maj 2023. I maj 2023 fik vi af vide, at der ville gå yderligere 1 år, så nu rykkede vi frem til maj 2024. Nu har vi så fået af vide at vi først får svar i maj 2025. Det vil sige så er der gået 4 år siden min mor faldt. I telefonen får vi bare af vide, ja behandlingstid er normalt 16 måneder? What, efter 2 år, 24 måneder, er sagen stadig ikke afgjort. Det skal siges at vi selv har måtte opsøge OG få af vide, efter 6 måneders tavshed, at min mor nu skal vente i yderligere tid. Altså til maj 2025 er der gået 3 år uden sagen er afgjort, 4 år siden hun faldt. Skal min mor ende sine dage med smerter og daglige udfordringer, er afhængig af hjælp dagligt, samt at hun må gå til træning 2 x ugentligt for at holde sig bare lidt aktiv? Det er bare ikke godt nok. Og så ende med, efter 4 års kamp, ikke at få anerkendt skaden og få erstatning, det er hvad jeg forudser.

1. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nu har jeg ventet på en afgørelse siden…

Nu har jeg ventet på en afgørelse siden juni i år ved godt at andre venter længere har været til 5 undersøgelser (min læge.speciallæge med røntgen.arbejdsmedicinsk på Skejby .ortopædkirurg )alle sammen en specialerklæring har fået konstateret af alle at jeg har slidgigt i begge skuldre (rotater cuf) OG nu skal aes lige bruge en speciallægeerklæring fra arbejdsmedicinsk hvor jeg har været endda en lørdag
Man bliver så rasende på systemet nå ja næste afgørelse juni 2025 det er til at lukke op og skide i 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

26. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lover 30-32 måneders behandlingstid og…

Lover 30-32 måneders behandlingstid og når tiden så er udløbet, ja så trækker de den lige 8 måneder mere.
Mon ikke der skulle ansættes nogen til og arbejde derinde, så der rent faktisk bliver arbejdet, for hvis det var i et privat firma, så var man blevet fyret på stedet, hvis ikke man kunne leve op til kravene

24. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Useriøst/uærligt - burde have minus stjerner

Useriøst/uærligt, indspisthed med forsikringsselskabet, habilitetsproblemer, lægekonsulenterne bruger bevidst direkte forkerte oplysninger og laver rævekager (det hele ses i aktindsigten). Sagsbehandlingen er useriøs og man følger ikke speciallægeerklæringerne men bruger blot tidl. lægevurderinger, (altså - man laver ikke en ny vurdering - tager blot den gamle!) og man læser ikke de fremsendte dokumenter(oplysninger hvis sagen ankes - sagen er på 10. år og lige til en forbrugerudsendelse!

15. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Skam jer

Der bruges al for lang tid på afgørelser, har nu fået udskudt afgørelsen af min sag ikke mindre end 3 gange nu. Kom nu ind i kampen
Staten burde skamme sig over der skal bruges så lang tid på de enkelte sager

4. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Der er ikke styr på en skid hos AES

Der er intet styr på hos AES de sender 2 forskellige afgørelser samme dag med ca 1 times mellemrum...

Så jeg går ud fra det er den der er bedst for mig jeg skal rette mig efter !!

Der er så lidt styr på deres ting af var det i den virkelige verden var de alle blevet fyret!

22. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Har mistet et meget kært familiemedlem

Har mistet et meget kært familiemedlem, han blev 52 år og døde af lungefibrose, forårsaget af hans arbejde. Han havde en sag kørende, som nu bare bliver lukket fordi hans børn er over 21 år. Hvad er det for et system, at så er det hele bare lige meget for nu er han død inden for 1 år, fra han fik diagnosen. Så uretfærdig behandling og man oveni vil byde hans børn det.

15. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Forsikringens venner

Sjusket og forkert sagsbehandling trods dybt modstridende beviser.
Dette er IKKE en uvildig instans, men er som visse speciallæger tydeligt i lommen på forsikringsselskaberne, så de kan slippe for at udbetale den erstatning man har krav på.
Jeg forstår slet ikke at en offentlig myndighed med så mange fejl og mangler på samvittigheden, kan få lov at bestå.
Her blev beskeden ingen mengrad, trods daglige snerter, svære skader på hukommelse og kunnen. Konstant træthed, svimmelhed og hovedpine. Skader på synet i form af svære samsynsbesvær og lysfølsomhed. Førtidspension og handicapskilt tilkendt grundet skadens alvor.
Det er forrykt, urimeligt og utilgiveligt, at man på den måde leger med menneskers liv, bedrager folk og stadig prøver at opretholde et rygte som uvildig.
Skræmmende når msn ikke engang kan stole på at de instanser i samfundet, som skal sørge for at vi ikke bliver snydt og bedraget, ikke selv står for bedraget.
Skam jer.

11. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Arbejdsmarkedets erhvervs sikring

Offentlig virksomhed som skulle sikre ens sagsbehandling i arbejdsskade sager men snarre forpurre ens sag
For mit vedkommende har deres sagsstyring stjålet 10 år af mit liv sammenlagt og samtidigt pga en til lejligheden opfunden forældesesregel på 30 år fra skades dato som gør at min sag falder for dette
Og det sker uden at styrelsen meddeler de tilskadekomne 12 eller 24 mrd før fristen
Ved klage til Ankestyrelsen var svaret
Det er din egen opgave at sætte dig ind i reglerne og fremskynde din sag !
Hvordan skal man kunne fremskynde sin sag i offentligt regi ?
Iøvrigt kan man se i deres bestyrelse at forsikringsverdenen altså modparten i ens sag er heftigt repræsenteret

26. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Min sag er ikke afgjort endnu

Min sag er ikke afgjort endnu. Vi har et system som vurdere skader for os som eks er kommet til skade på arbejdet. Hver gang man ringer er alle utrolig søde og hjælpsomme. Ud fra min bedste overbevisning så er det mennesker som vil os det bedste og som følger den lovgivning det er er lavet.!

9. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr