AES er en af de værste sikkerhedsnetsystemer man kunne drømme om. Jeg har en idé om at der render 2000 mennesker rundt og spørger hinanden, hvad de laver. For selvom 200 virker som en voldsom overdriv... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Glem at få noget ud af det. Selvom man har så store daglige smerter og skaden er sket på mit arbejde, endda med vidner, så er AES fuldstændig lige glade. Hvis du tager til læge for sent i følge de... Mehr ansehen
1 star is too high. Almost 2yrs after a traffic accident that left me minus 6 teeth, & with significant facial scarring, I’m still left waiting for a conclusion. This is a prime example of Denmark & i... Mehr ansehen
Offentlig virksomhed som skulle sikre ens sagsbehandling i arbejdsskade sager men snarre forpurre ens sag For mit vedkommende har deres sagsstyring stjålet 10 år af mit liv sammenlagt og samtid... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Arbejdsmarkedets Erhvervssikring afgør om en skade eller en sygdom kan blive anerkendt som en arbejdsskade.
Kontaktinformationen
Kongens Vænge 8, 3400, Hillerød, Dänemark
- aes.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Har så ugen tslt med Aes.
Har så ugen tslt med Aes.
Jeg kom til skade 2021 med begge knæ.
Det venstre blev rigtig slemt.
Opereret maj 2022.
Menisk.
Privatsikring afviste skaden inden operation.🙄
Blev sendt til Aes.
Nov 2022 afgjorde de sagen til 8 % men.🙂
De tror fejlagtig så at jeg 2000 allerede er operet I det knæ.
Men det var så højresidet.🤬
Klager så over fejlen.
Får i juni brev om at den senest afgøre oktober 2023.😉
Det når den så heller ikke.🤷♀️
Jeg kan klage over tidshorisont 😆.
Det brev læser de om 2 måneder.
Jeg har på skrift at den afgøres inden oktober.
Tænk dig om ved private skadeerstatningssager
AES varetager bla. en uvildig gennemgang af en erstatningssag hvis man ikke er tilfreds med den sag man har vurderet gennem et privat forsikringsselskab. Dog vil jeg på det kraftigste fraråde folk at lade AES vurdere sagen. Af følgende grunde:
1) Det tager lang tid...rigtig lang tid. Op til næsten 2 år måtte vi vente. Og det selv om sagen var enkelt og udelukkende omhandlede fastsættelse af méngrad.
2) Deres afgørelse er fyldt med fejl. I mit tilfælde blander de ulykkesforsikingssager sammen med erstatningssager og bruger de gældende lovgivninger forkert. Og ikke nok med det - deres vurdering er stik imod speciallægers vurderinger for plausibilitet og det selv om de aldrig har set den forulykkede - altså årsags/virkning sammenhænge.
Jeg må indrømme jeg sjældent har oplevet noget lignende. Jeg arbejder selv i centraladministrationen og jeg har aldrig oplevet en mere sjusket sagsgang og afgørelse end her. Det er sørgeligt. Specielt når det er mennesker der er kommet til skade der er omdrejningspunktet.
arbejdsmarkedets erhvervssikring vente…
arbejdsmarkedets erhvervssikring vente tiden bliver udsat konstant .. de glemmer det er andres liv de roder med. min flexjob sag er færdig og jeg er kommet i arbejde igen men de bliver aldrig færdige
vis et firma har travlt ville det være en ide og andsette nogen folk?
FU** JER AES KORRUPTE OG AMATØR…
FU** JER AES KORRUPTE OG AMATØR METODER.
Kom til skade i et praktikforløb ved en genbrugsbutik igennem Jobcenteret i januar 2017 for at redde 2 kollegaer på over 80 år for ikke at blive mast ihjel, men selvom jeg gentagne gange i løbet af året spurgte ind til min sag, fik jeg bare at vide at jeg skulle tage mig sammen og lad være med at pive, "det skal arbejds væk" og "bare skulle være meget tålmodig og ikke gøre noget og der nemt kunne gå et år med at hører fra deres forsikringsselskab (Gjensidige)". Men det viste sig at Jobcenteret aldrig sendte min sag videre før jeg selv fandt ud af det ÉT ÅR EFTER, hvor jeg selv får sat sagen igang. Min gamle læge var heller ikke til hjælp, da han aldrig havde noteret det i min journal, kun mundligt.
Nu efter tredje gang igennem Ankestyrelsen, bliver de ved med at afvise. De ved at Jobcenteret har indrømmet at de har kvajet sig, vidner og ALT det de vil have, er det stadig ikke godt nok. Tro ikke på deres piss, især når kommuner er ind i er det, da de jo bare siger hvad de vil. Senest blev jeg til et møde med Jobcentret, som jeg bad om i forbindelse med skaden både psykisk truet, hånet og ydmyget på det groveste. "BARE ÆRGERLIGT AT DU NU HAR ET ØDELAGT LORTELIV OG LÆR AT LEV MED DIN LAVLIVS BUMS, Vi er sku da ligeglade med dig".
Mit liv har i over 6 år været et ødelagt smertehelved som en skrue uden ende og ingen af de store tør at tage ansvaret, når de skal stå med lorten for den lille person.
Fu** Gjensidige, AES, Ankestyrelsen og ikke mindst FU** Jobcenteret og deres løgne og amatør arbejde. Føj for helved.
Hvis man spørger, hvorfor havde jeg ikke en forsikring selv, så er det fordi at jeg har været fanget på kontanthjælp i over 15 år istedet for en udredning og havde på ingen måde råd til min egen forsikring før efter ulykken var sket.
Ingen erstatning eller godkendt arbejdsskade
Kommer til skade med ryggen på arbejde (Diskus og Forskubbet ribben) På trods at alle de læger jeg har været igennem + en af danmarks førende inden for området, siger deres læger at det er forbi gående og vil gå over igen! Her sidder jeg så 9år efter som flexjobber med daglige smerter. De vil gøre alt for at man ikke får en erstatning og penge til advokater er derbare ikke til at skulle køre en sag. Virkelig dårligt system, dårlig service, dårlig sagbehandling og de læger de bruger har ingen forstand på det område de udtaler sig om
1 star is too high
1 star is too high. Almost 2yrs after a traffic accident that left me minus 6 teeth, & with significant facial scarring, I’m still left waiting for a conclusion. This is a prime example of Denmark & it’s flawed systems. Why should any individual who suffers an accident, significant or otherwise have wait so long, not just for compensation, but to find out the possibility of such. It’s not as if the “service” is free, in fact it’s darn expensive for a private case. Ridiculous.
Arbejdsmarkedets Erhvervssikring er…
Arbejdsmarkedets Erhvervssikring er tavse som en lukket bog. Aktindsigt bekræfter 13års fejlbehandlinger ved henvendelser herom ligges dette bare på sagen uden svar herom. De blev klart oplyst om betydelige problematiske retsprincip overtrædelser fra S/I arbejdsmarkedets Erhvervssikring er afd. for korrekt belysning af arbejdsskader, selv direktøren heri er tavs, hun flytter det bare fra et skrivebord til et andet, men ses i lyset af deres alvorlige lov overtrædelser kan det kun opfattes som et stort arbejdspres, det de selv oplyser om en værdig korrekt uafhængig afgørelse ses ikke direktør holder møder med fagforeninger om dette pres, vi andre bliver bare lagt på nyt skrivebord trods forslag om et møde herom vedr. afgørelse efter 13års fejlbehandling, med betydelig lægefaglig svigt i sagen er uangribelig sag.
AES er arrogante og upålidelige
Virksomheden er arrogante, svare ikke når de bliver ringet op eller skrevet til. overholder ikke deres tidsfrister, min sag er overskredet med 1 år udover det år de har afsat og datoen er kun vejledende så det kan trække meget længere ud. når man går dem på klingen om hvor lang de er i min sag, har de efter et år ikke tilknyttet en sagsbehandler, hvilket vil sige at sagen har ligget i arkiv siden anmeldelsen.
Klart utilfredstillende, de er dog betalt klækkeligt for opgaven.
De meddeler ikke at de ikke kan holde tidsfristen, først ved forespørgsel om hvor sagen ligger, komme de med en udenoms forklaring. i stedet for at tilskrive parterne at de ikke trods betaling kan give en tidshorisont.
Useriøst og uforståeligt medarbejder…
Useriøst og uforståeligt medarbejder det ene siger en og den anden siger helt noget andet. De sender afgørelse selvom man ikke er færdig med papir osv. så min bedste råd til jer er at i kontakte jeres fagforening eller advokat der kan hjælper jer med Arbejdesskader.
Dårlig selskab
Dårlig selskab. Du kan ikke stole en skid på dem. Find en advokat.
Det har taget dem langt over 2 år for at kom frem til om behandling udgifter skal dækkes, og de er så ikke kommet frem til noget endnu.
Talentløst sagsbehandler som arbejder der og som ikke kan tage stilling til en skid. Sikke en skam for Danmark at have sådan et dårligt firma under sig..
Skadet efter hovedskade på arbejde
Skadet efter hovedskade på arbejde. Pådrager mig en kronisk hjernerystelse som nu har varet i 3 år+. AES har afgjort, fra forkerte oplysninger, af jeg er klar til arbejde og uden nævneværdige men, hvilket er langtfra sandheden efter 3 års med smerter, søvnbesvær og andre mere eller mindre underlige symptomer. Men AES har som alle andre institutioner med pengeafgørelse, et behov for at tilgodese forsikringsfirmaerne, så de kan få deres sædvanlige bonusser ved årets slutning. AES er så ekstremt korrupt, og afgører deres beslutninger efter forsikringsfirmaernes vilje. Som f.eks overlægen på rigshospitalet, som var betalt til at undersøge mig for 2 år siden, som var betalt af forsikringsfirmaet. Jeg påpegede denne interessekonflikt, men det afviste han selvfølgelig. Misinformation om mit behov for ikke at bruge smertestillende medicin, eller komplet mangel på information om antidepressiver, grundet så lang en sygdomsperiode. KORRUPT !!
Et sted hvor jeg tro de er i lommen på…
Et sted hvor jeg tro de er i lommen på tryg forsikring. Nu har jeg oplevet. At der er slette papir som går mod tryg. De snyder.
AES fungerer ikke
Fik en arbejdsskade i 2017. Efter 3 år! var den færdigbehandlet og jeg fik at vide jeg skulle have en sum for tabt arbejdsfortjeneste. Jeg så aldrig en øre og henvendelser besvares ikke. Systemet med arbejdsskadeerstatning viker ikke.........
Jeg kom tilskade i 2017 var forsikret…
Jeg kom tilskade i 2017 var forsikret to steder. det ene selvskab har vurderet og udbetalt for længst men AES og GF de trækker tiden. oprigtigt var det Gf-forsikring jeg havde men da de syns at det var en omfattende sag gav de den til AES. sagen er endnu ikke afsluttet og det tager minimum 2mdr at svare på den dokumentation de selv beder om. så er samtykkeerklæringen forældet så er de fotos for dårlige osv osv hyrede en advokat for 8mdr siden men det har ikke hjulpet på behandlingstiden... UNDGÅ FOR ALT I VERDEN AES
Fik knust min hånd og håndled som…
Fik knust min hånd og håndled som aldrig blev sig selv igen, sagen trak ud i knap 2 år. Efter 2års ventetid og helvedes renderi hos læge og på sygehuset, gav jeg til sidst op. Min hånd er stadig fuldstændig ødelagt den dag idag. Aldrig før har jeg oplevet sådan en ussel behandling, er kun 23 år og kan nu få lov at leve resten af livet med 1 hånd, en lang næse og ingen form for erstatning.
Min sag har nu vært igang over et år
Min sag har nu vært igang over et år. De bliver ved med at skrive næsten de samme spørgsmål til mig inu. Med hvordan jeg kom til skade. Det virker ik som om de er der for at hjælpe en det virker mere som om de vil køre en træt i en sag for man skal opgive at få nogle erstatning.
Uacceptabel lang behandlingstid (…
Uacceptabel lang behandlingstid ( indtil videre 8 mdr med udsigt til mulig afgørelse om 6 mdr ). Ubehøvlede ansatte ved telefonerne der taler nedladende og ikke på nogen måde ønsker at hjælpe.
Helt til grin
For 4 gang har man valgt at udskyde afgørelsen på min sag selvom men afgørelsen er kommet. I vælger at skrive det til mig 2 dage inden fristen for hvornår sagen er afgjort at jeg nu skal vente yderligere 4 måneder. Det er så 3 ÅR i har været om at afgøre en sag. Det er sgu ikke i orden og pænt dårlig stil
Ja hvis bare man kunne give nul…
Ja hvis bare man kunne give nul stjerner!
Hold kæft en flok amatører!!!
I læser jo ikke det der bliver skrevet og med hensyn til min arbejdsskade som ikke blev godkendt af jer som en arbejdsskade kan jeg kun svare:
JEG HÅBER I ALLE I AES FÅR EN ARBEJDSSKADE OG SKAL LIDE RESTEN AF LIVET UDEN ERSTATNING!
Tak for ingenting!
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








