AES er en af de værste sikkerhedsnetsystemer man kunne drømme om. Jeg har en idé om at der render 2000 mennesker rundt og spørger hinanden, hvad de laver. For selvom 200 virker som en voldsom overdriv... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Glem at få noget ud af det. Selvom man har så store daglige smerter og skaden er sket på mit arbejde, endda med vidner, så er AES fuldstændig lige glade. Hvis du tager til læge for sent i følge de... Mehr ansehen
1 star is too high. Almost 2yrs after a traffic accident that left me minus 6 teeth, & with significant facial scarring, I’m still left waiting for a conclusion. This is a prime example of Denmark & i... Mehr ansehen
Offentlig virksomhed som skulle sikre ens sagsbehandling i arbejdsskade sager men snarre forpurre ens sag For mit vedkommende har deres sagsstyring stjålet 10 år af mit liv sammenlagt og samtid... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen
Arbejdsmarkedets Erhvervssikring afgør om en skade eller en sygdom kan blive anerkendt som en arbejdsskade.
Kontaktinformationen
Kongens Vænge 8, 3400, Hillerød, Dänemark
- aes.dk
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Ville give minus stjerner
Ville give minus stjerner.
Fik en rygskade i en trafikulykke, som de afviste med den begrundelse at "det er en indefra kommende skade som blev udløst i påkørslen" Det lyder lidt som filmen ALIEN hvor krybet gnasker sig igennem brystet.
I dette tilfælde er krybet så AES....
Når man så smider håndklædet i ringen og opgiver sit arbejde, så har man pludseligt medhold. Mage til frækhed og useriøst firma. De er med til at sparke folk i siden når man ligger ned og griner og nedgør skadede mennesker.
Har så bedt om agtindsigt i behandlingen af sagen fordi jeg har på fornemmelsen at TOPDANMARK betaler fede bonuser og personalet ikke har en højere uddannelse end 7 klasse. Men bliver ringet op af Muhammed som beklager og vil vide hvad jeg skal oplysningerne til.... det skal de f.... ikke blande sig i da jeg har RET til det. Men har stadig efter 2 -3 måneder ikke modtaget noget som helst..
Til grin
Man skulle tro, de var i lommen på forsikringsselskaberne!
Utroligt uforstående og inkompetente…
Utroligt uforstående og inkompetente folk som man får kontakt til hvis man ringe og skal have/give informationer i ens egen sag.
Ber man om at snakke med en sagsbehandler der er på ens sag bliver man bare mødt med det kan du ikke, hvor man efter længere samtale med den ansatte får af vide "du skal nok snakke med en sagsbehandler) fordi hende jeg snakkede med ikke kan svare på ens spørgsmål..
Det var så også derfor jeg ringede 🤦♂️
Så blir man lovet at få et opkald på dagen eller dagen efter, som desværre overhovedet ikke skete. Dagen efter igen får man blot en e-boks meddelelse om at man har ringet uden at give svar på de tusinde ting som de slet ikke har fattet en bjælde af man gerne ville have svar på.
Nu overvejer jeg om det virkelig er nødvendigt og køre fra esbjerg til kbh for at snakke med dem personligt før man kan blive taget seriøst😡
Hej jeg er kommet til skade i fakta i…
Hej jeg er kommet til skade i fakta i Løgstør de praktik papir der er lavet har de ikke skrivet under har brækket hele højere underben faldt ned at en rammpe de mener det er selv forskyldt de har ikke ande meldt det det har vi selv gjorde hilse Nanna
Klart 5 Stjerner.
Klart 5 Stjerner.
Jeg kom ud for en arbejdsulykke i 2015 og min sag har været igennem aes.
Alt har kørt som det skulle og lige efter bogen, aes har lavet et rigtigt godt stykke arbejde.
Og nå man har ringet ind med et spørgsmål, så er det altid søde og rare menesker som giver sig tid til at forklare det så man kan forstå det.
Det er hårdt at komme ud for en arbejdsulykke og blive handicappet, men så dejligt at systemet virker og at man er i gode hænder og kan føle sig tryg hele vejen igennem.
Stort tak til alle hos Aes som har haft med mig og min sag af gøre.
krænkelse på krænkelse på ydmygelse!
triste mennesker i et trist firma.
de gør som de vil og virker til at nyde magten de har over andre menneskers liv og har ingen skrubler i livet selv.
og bliver de konfronteret, kommer der de vildeste undskyldninger jeg nogensinde har hørt.
De udnytter alt tværfagligt arbejde, tilbageholder udbetalinger og udfører deres arbejde ulovligt og ombudsmanden gør absolut intet for at stoppe den krænkende, ulovlige og groteske opførsel.
Trist at så meningsløse mennesker kan få så meget magt over liv, der ikke har fortjent den nedværdigende behandling. som om det ikke var svært nok i forvejen med en arbejdsskade. nej nej, vi leger da lige isis og torturerer folk, kun fordi vi kan.
vi som skadede beder ikke om den dumme skade, så hvorfor skal det være så nedværdigende at være i kontakt med dem aner jeg ikke!!
Støtter kun arbejdsgiveren
Støtter kun arbejdsgiveren.
Selv hvis man har skrevne beviser på at firmaet lyver, så holder de stadig med dem.
Latterligt. Uærlig. Korrupt.
Griske
Uærlige og et komplot. Spild af tid og anmelde noget til dem.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








