Bents Garden and Home Bewertungen 

5 100
•
TrustScore 3.5 von 5

3,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Opens at 9am on a Sunday but no mention anywhere that you can't buy anything until 10.30. I understand Sunday trading laws restrict trading to 6 hours but how about letting people know they can't buy... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My nan went to Bents last Wednesday and one of the workers called her a “Old-arse crone” and told her to go back to the retirement home (She doesn’t live in a retirement home) and then they took her e... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Used Tapas Restaurant for the first time as a surprise lunch for a friends birthday. Setting was very nice and quiet, staff pleasant and attentive. Service and food quality faultless. Everything was s... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered baubles online and unfortunately however well there were wrapped and protected during delivery, one box came with broken baubles. I sent an email and Rachel was the one who replied, who very q... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Gartencenter
  2. auch in
  3. Blumengeschäft
  4. Food-Court
  5. Gartenmöbelgeschäft
  6. Geschenkeladen
  7. Haushaltswarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Established in 1937, we’ve always remained focused on providing fantastic service in relaxing surroundings. Premium quality, home grown plants and expert garden advice remain at the core of our business, but through our creative and dynamic approach to everything we do, we are now regarded as one of the best and most innovative garden & home retailers in the country.


Kontaktinformationen

3,5

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

5100 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,5

Alle Bewertungen

(5 100)

35 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

DPD got the wrong address.

This was not Bents fault but that of the courier, DPD, who didn't bother delivering your order at my home address. He left it at another address with a delivery for them. The lady at that address then had to locate our address and bring our order to us in her car. Very poor service by DPD.

26. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for taking the time to leave a review.

We are so sorry and so disappointed to hear about the service you received from our courier; despite being a partner, we still expect them to provide the same high standard of service that we do, so this is unacceptable and we have been in touch with DPD to address this issue with their team.

I would like to thank you for your understanding and I believe our Online team have been in touch to apologise and have arranged processed a refund for your delivery charge.

Once again thank you for bringing this to our attention and we hope that this incident will not deter you from visiting our Online Store again in the future.

Kind regards

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My well being

Great friendly welcoming garden centre superb plant collection, can be a bit pricey you need to save up before you go as some of the items for sale are irresponsible. I did buy some presents for other people and when they knew they came from bents they were more excited. I have been going to bents for over 35yrs and they never fail to excite me on arrival keep up the good work.

28. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

We are so pleased you enjoy visiting and thank you for your support over the last 35 years, it is very much appreciated.

We hope you will continue to visit, especially for your plants, which are still very much at the heart of our business and look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a gift card for my friend’s…

I ordered a gift card for my friend’s birthday and asked for it to be wrapped, however I forgot I’d need to add my own message to the gift card and I emailed Bents, they responded quickly and said they could write the note and post the gift wrapped card onto me. They kept me informed throughout and the card arrived very quickly, I found their service great and I would definitely recommend them.

27. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for your feedback on our Online Store, we are so pleased you received a high standard of service and that our colleagues were able to assist you with your personal message.

Your recommendation is very much appreciated and we hope to be of assistance, again in the not too distant future.

Kind regards

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Satisfaction

Arrived before delivery date very securely packed
Haven’t tried the egg yet ,but I’m sure she will enjoy it.
I will definitely order from you again.

27. Februar 2024
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Delivered to wrong address

Delivered to wrong address, delivery should have been to my friends address which I had put in delivery address section, however it was delivered to me at the billing address. Item was a gift for a friend who lives a long distance away

19. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for taking the time to leave a review following your recent purchase from our Online Store.

First of all, thank you for choosing bents for a gift for your friend however please accept our sincere apologies for any inconvenience you have been caused.

It is so disappointing to read that your item was not delivered to the correct address; it was an unintentional error and I have shared your feedback with our Online Team to ensure they remain fully focused when processing orders.

I believe one of our Online colleagues has been in touch with you to personally address your concerns, so thank you for bringing this to our attention and I sincerely hope this will not deter you from using our Online Store again in the future.
Kind Regards
M Bent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy & straight forward online purchase

Ordering on line & delivery of garden furniture was very easy & straightforward with delivery of the furniture just over a week later on the allotted day. The delivery men were friendly & helpful. Very happy with my Bents purchase experience.

18. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home


Thank you for letting us know about the high standard of service you received from our Online Store and delivery drivers.

Your feedback will be shared, and we hope you will consider us for future purchases.

Kind regards
M Bent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

Great service, I would recommend to family and friends

16. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for your feedback on our Online Store.

We are so pleased to read you received great service and your recommendation is very much appreciated.

Look forward to being of assistance again in the future.

Kind regards

M Bent

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I ordered on click and collect

I ordered on click and collect. I was very disappointed with collection process no instruction where to collect. I attended at customer services desk to be told oh no not here go to the “shed” outside once was instructed pick up the phone for attention when staff member came in they said oh no it’s not here I’ll look after around 10-15 mins I was told I’ll get some one to bring one over as I waited a member of staff sauntered ove from the main building. Surely I could have saved myself time by collecting from customer ser in the first place.
Two star for the product not the click and collect bet disappointed

15. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for leaving a review following your recent experience of our Click and Collect service.

After speaking with my colleagues it appears there was some confusion when processing your order which resulted in you not receiving the email to inform you of the next stages of our Click and Collect process and for that I can only apologise; your feedback has been shared and improvements introduced so thank you for bringing this to our attention.

We are so sorry for any disappointment and inconvenience you have been caused, but thank you for letting us know and we sincerely hope this will not deter you from visiting our Online Store again in the future.

Kind regards

M Bent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great activity idea....but too simple

Great activity idea....but in reality stuffing a bear was a bit to simple. It was just put in the middle of the children's boutique on a dirty table. Not very well presented. The lady running the activity was very nice. Reasonable value as well

14. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for your feedback on our recent Be My Bear event.

It is the first time that we have held this event so any constructive feedback we receive is very much appreciated and will be shared with the Events Team so we can make improvements.

Kind regards

M Bent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery and very pleased with…

Quick delivery and very pleased with the product

15. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for your review on our Online Store.

We are so pleased to read you were satisfied with the service and product you received and hope we may welcome you back in the future.

Kind regards

M Bent

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Leaking product and leaking replacement.

My order arrived as prr schedule.
But part of my order the Seaweed plant food leaked everywhere.
I informed your customer service what had occurred. He said he would replace the items and send me a replacement .
When the replacement arrived they too were leaking.
I did not complain again, but I will not be in a hurry to order liquid plant food again.
My first experience of ordering from yourselves was not the best.

12. Februar 2024
Bents Garden and Home-Logo

Antwort von Bents Garden and Home

Thank you for taking the time to leave a review following your recent experience of our Online Store.

We are pleased that your original order arrived on time however we can only apologise for any disappointment and inconvenience you have been caused with both of the liquid items leaking.

We will investigate further including looking at how we can safely deliver items such as this and if you email me your contact details (m.bent@bents.co.uk), I will arrange for a refund for the replacement item which was damaged in transit.

We are sorry your first experience was not as it should have been however, constructive feedback is very important to us, so thank you for bringing this to our attention and I hope that this incident will not deter you from considering us for future purchases.

Kind regards

M Bent

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr