Gostockup Bewertungen 

96
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I couldn't be happier with my experience with Gostockup. From start to finish, everything was smooth and professional. The delivery was incredibly fast, arriving well ahead of what I expected. Th... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Все низкие цены на интересные товары на сайте указаны для заманивания покупателя, по факту в наличии только товары с ценами как на амазоне+ доставка от фидекс . Делаете заказ через три дня вам приходи... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very fast delivery, though I live in a secluded area off the main roads. Always very well packed, lots of ice; good dates of expiration. Everything is as promised.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

When we can't drive to New Jersey to shop for stuff ourselves we love using Gostockup so we can buy stuff we like. The delivery is quick so we never worry about anything spoiling. We shop for items we... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

96 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 33 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(96)

90 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything was very well packed and…

Everything was very well packed and delivered very fast.
We’ll be back for sure.
Thanks for your great service!!!

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Thank you, Tatiana! We’re delighted that everything arrived quickly and in great condition. It means a lot to know you enjoyed your experience with us, and we’ll be happy to welcome you back anytime!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had very very good experience

I had very very good experience, my package was packed very careful and my cakes were whole, and fresh!
I was even contacted that my order will be a little bit late because of labor day.
Definitely will come back.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Thank you so much, Ada! We’re very happy to hear everything arrived fresh and carefully packed. We truly appreciate your kind words and look forward to serving you again!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I honestly was very impressed with…

I honestly was very impressed with packaging. I ordered 44 aluminum cans of soda Tarxyn made by Borjomi and each can was wrapped in bubble wrap. It was wrapped so well that it took a long time to unwrap each can. Very impressive! None of the cans had damage nor were they expired. Overall I am very happy

4. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi,

Thank you so much for the wonderful feedback! We’re very happy to hear that everything arrived safely. Our team takes a lot of care when packing orders, especially items like these, so it means a lot to know that the effort was noticed. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The box arrived crushed and half open

My order arrived in a crushed, damaged box. All the chocolates were melted, several pâté containers were bulging and looked unsafe to eat, and one item was missing.
I contacted GoStockUp immediately and sent photos. Their response was that they are “not responsible” because FedEx mishandled the package, and that I have to wait until next week while they file a claim and see what happens.
Seriously? I paid GoStockUp, not FedEx. Their shipping claim is their business. A customer should not have to wait for the seller to recover money from FedEx before getting refunded for damaged, unsafe and missing products.
Even after I asked for an immediate refund, they simply replied that “this is our process.”
Awful way to handle a food order and awful customer service. I definitely would not order from them again.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Mike,

As we mentioned in our response to your Google review, we’re very sorry your order arrived damaged and we understand your frustration.

When a shipment is damaged or mishandled by the carrier, we are required to document the issue and file a claim before a refund can be processed. We handle the claim directly with the carrier, so there is nothing further you need to do on your end.

We understand that you were hoping for an immediate refund, but unfortunately we’re unable to bypass this process. Your photos and documentation have been received, and the claim is being handled accordingly.

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The ice pack was already thawed out,but…

The ice pack was already thawed out,but still cool.
The veal balogna is delishes and brings back good memories.I would buy it again.

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Barbara,

Thank you for your feedback! It’s normal for the ice pack to thaw during transit, and we’re glad to hear the order still arrived cool as it should.

We’re also very happy that the bologna brought back some good memories. We truly appreciate your support!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Items came quickly

Items came quickly and while all the items survived for the most part. Packaging could have been better. Most of the boxes were squished and some stuff fell out of the boxes but most of them made it. A
Little more care could have been taken.

31. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi,

Thank you for your feedback! We’re glad your order arrived quickly and that most of the items made it safely. We’re sorry some of the packaging was squished during transit. Unfortunately, packages can sometimes be handled roughly by the carrier along the way.

Please feel free to reach out to us and we can file a claim with the carrier on your behalf!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Frozen items made the trip to my front…

Frozen items made the trip to my front door quickly and in perfect shape. Will buy again!

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi,

Thank you so much for your feedback! We’re very happy to hear everything arrived quickly and in perfect condition. We look forward to serving you again!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great business

Great business, super delivery idea, def. come back again, thank you!!!

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi,

Thank you so much for your kind words! We’re very happy to hear you had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First time shopper here and I can…

First time shopper here and I can certainly recommend their service and professionalism.
The goods arrived safe and sound, packed extremely well and were shipped within 2 days, thank you !!

26. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Dusti,

Thank you very much for your kind review and recommendation! We truly appreciate your support and are glad you had a positive first experience with us. We hope to serve you again soon!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

My order arrived iced, beautifully packaged and on time! Thank you. Will order again

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Juliia,

Thank you so much for your review! We truly appreciate your support and are glad you had a great experience with us. We look forward to serving you again!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very authentic!! Quick Service!

Very authentic E. Euro food. Makes you feel like you are in Ukraine

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi,

Thank you very much for your review! We truly appreciate your support and are glad you had a great experience with us.

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic experience

Fantastic experience, got a bunch of cheese and other products. Packed perfectly, great price, delivered at my door and I'm happy i found this place.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Arlinda,

Thank you so much for your wonderful review! We’re very happy to hear that you enjoyed our products. We truly appreciate your support and are so glad you found us. We look forward to your next order!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast shipping and very thoughtful…

Fast shipping and very thoughtful packaging. Huge variety on website, I definitely will go back to shop. Thank you!

23. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Dina,

Thank you so much for your kind words! We’re very happy to hear that you were pleased with our service. We truly appreciate your support and look forward to serving you again!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything was perfect

Everything was perfect

15. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi JJ,

We’re very glad to hear it and appreciate your support!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything was perfect

Everything was perfect. The order arrived quickly, and the products were safely packaged with ice packs. I’m very satisfied and highly recommend them. I’ll definitely be coming back for more orders.

13. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Stefy,

Thank you so much for the wonderful review! We’re really happy to hear that and truly appreciate your recommendation. We look forward to your next order!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered in the afternoon my caviar…

I ordered in the afternoon my caviar arrived the following morning, great packaging, ice packs, everything in good condition.

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Louis,

Thank you so much for your review! We’re glad to hear your caviar arrived as expected. We really appreciate your support and hope to serve you again soon!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Arrived on time like promised

Arrived on time like promised. Very well packed. Exactly what I ordered. It was a little discrepancies in total amount, but hopefully it’s been fixed. Thank you.

7. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Julia,

Thank you so much for your review! We’re glad your order arrived on time and that everything was as expected. Any price discrepancies (e.g. for items sold by weight) are automatically refunded by our system, returning the difference to your original payment method in a couple days. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The recent (my 3rd) order delivery was OK but 2 before were a disaster.…

The recent (my 3rd) order delivery was OK.
The previous orders were delivered to the wrong address(es) One of them has never been received by me. After my request to resend it, or at least refund my 38 USD the response took about two weeks and ended up with a lengthy correspondence of 11 messages to-and-fro the customer service (Iryna Bilousova) resulted in offering me just a discount of 10% with my next order.
Which I consider not only humiliating to the customer, but also
very damaging to you company's image. You seem like investing a lot in your packaging, your very impressive printed ads and coupons. Now, because your customer service stubbornly denies their mistake(s) in address labeling your impressive image building investments are at risk to be nullified. Pity.

14. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Victor,

Thank you for taking the time to share your experience with us! We’re glad your most recent delivery went smoothly, and we’re sorry that your previous orders caused some frustration.

We do want to clarify that delivery addresses are taken directly from the information provided with the order, and once a package is with the courier, the actual delivery is outside of our direct control. That said, we understand how disappointing it is when a package does not arrive where expected!

We’ve also recently started working with a new courier for local deliveries, and we’ve seen much better results so far. We truly appreciate your continued business and hope your future orders reflect the level of service we want to provide!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I called and spoke w a customer service…

I called and spoke w a customer service person who was professional and friendly, answered my questions and addressed my concern about shipping 4 glass bottles of juice. They arrived promptly, no breakage, top quality product.
Highly recommend

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Leslie,

Thank you so much for your kind review and for choosing GoStockUp!

We’re glad your order arrived promptly and safely.

Please feel free to contact us again if you have any questions or concerns!

Best regards,
GoStockUp Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One of the worst shopping experiences…

One of the worst shopping experiences of my lifetime. I bought several items at the beginning of July and spent about $120. Five days later, a jar of pickled mushrooms broke in the box while in transit. The whole order went back to the seller. They were emailed and said they were going to reship the order less the mushrooms. They had not shipped. Next, I got an email saying they were out of some other items and they would be refunded. Finally, they shipped out the order and insufficiently packed some salmon roe (the most expensive item). My order was received at the end of the month. The dry ice had evaporated, and the pack containing the roe was warm. I contacted them, wanting a refund, and they refused. Overall, their customer service was horrible; items were missing, the delivery time was too long, and after all that, they refused to give me a refund for something that was clearly their fault. I would never do business with this company again.

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gostockup-Logo

Antwort von Gostockup

Hi Thomas,

We’re very sorry that your experience was so frustrating. The original shipment was returned after a jar broke in transit, and we sincerely apologize for the additional delays and unavailable items that followed.

The replacement order was shipped using FedEx Ground, the shipping method selected at checkout. Ground service has a longer and less predictable transit time, which unfortunately contributed to the delay. Perishable products are packed with dry ice, but dry ice naturally evaporates during transit and may be fully gone by the time a package arrives.

During hot weather, we always recommend FedEx Overnight when ordering expensive perishable items, as it significantly reduces transit time and the risk of temperature-related issues.

We understand your disappointment regarding the salmon roe. However, under these conditions, we were unable to issue a refund.

We’re sorry again for the inconvenience, and thank you for your understanding.

Best regards,
GoStockUp Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr