Sprout Health Bewertungen 

213
•
TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From the very beginning had very clear correspondence with Sprout on what to expect. I never had any complications or side effects. Great stuff! I had to put my subscription on hold because I feel... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I signed up with Sprout after my insurance company stopped covering my weight-loss meds. They were recommended by Web MD and the price was lower than most other options. I have been VERY pleased with... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have gotten the results I hoped for from my subscription with Sprout Health. In addition, I have contacted customer support twice and received excellent responsiveness. I research everything a lot b... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have used several different companies for compounded Tirzepatide. All with no side effects. Within 1 month of taking Sprout Health compounded Tirzepatide I began losing handfuls of hair. Starting... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

213 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 80 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,2

Alle Bewertungen

(213)

213 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy with the product and customer service

I have been very happy with the Tirzepatide and have had good results with it. A recent request I emailed with was handled by Don quickly and efficiently. All of the Sprout team members I have had contact with have been very cordial and helpful.

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Penny, thank you so much for sharing your experience! It’s wonderful to hear you're seeing great results and that our team has been able to support you so well. As a growing company, your feedback is incredibly encouraging—we are constantly working to improve, so your success and kind words about our team are a huge motivation for us. We appreciate your support and trust in us!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very easy to order from

Very easy to order from. I also recieved my package just a couple days later. I’m excited about starting my new journey!!

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Thank you so much for your kind words and 5-star review! We're truly grateful for your support and are so happy to hear your order arrived quickly. It means a lot to be part of the beginning of your new journey and wishing you all the best as you get started! We're always here if you need anything.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Thorough support follow-up

I have been using Sprout Health for about six months. Due to travel I needed to change the date of a renewal order. While I did have to follow up on my initial email, I had two support people contact me and I was able to get my order early so that I will have it before my trip. The support team has been very friendly and thorough throughout the process.

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Thank you for sharing your experience and for being with Sprout Health for the past six months! We’re glad we could assist you in adjusting your renewal order so it arrived before your trip. It’s wonderful to hear that our support team was friendly and thorough, and we truly appreciate your trust in us as we continue to support your health journey.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Don Bryant has been wonderful

Don Bryant has been wonderful. In all my months with Sprout this is the first time I have had a good experience with email and contact.

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Nancy, thank you for sharing your experience! We’re glad that Don was able to assist you and provide a positive experience. We appreciate your feedback and look forward to continuing to support you on your journey with Sprout Health.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had the pleasure of working with Don…

I had the pleasure of working with Don Bryant and Customer Service. He was one of the best representatives I’ve ever talked with. He was very quick to respond, he was extremely helpful and knowledgeable, and it made the experience wonderful!

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Thank you so much for the 5-star review! We’re thrilled that our team provided such helpful and knowledgeable support. We are a young company dedicated to bettering our customer service every day, and feedback like yours lets us know we’re on the right track. We look forward to working with you again!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

GLP-1 at reasonable price point with room for improvement

I’ve been using Sprout Health for ~5 months.
I have always received my medication in timely manner, though there have been a few hiccups.
There is def room for improvement in the Sprout process, communication re the provision of meds, and as regards prompt customer service.
Sprout provides GLP-1, at any dose level, for better price point than most comparable companies.
They are a reputable company that is going through some growing pains.
If you’re able to be patient and want to obtain GLP-1 for reasonable price give them a chance.

1. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Noel, thank you so much! We truly appreciate you taking the time to share such a thoughtful and balanced perspective on your experience.

It’s wonderful to hear that we’ve been able to provide you with affordable access to your GLP-1 medication. However, we hear you loud and clear regarding our communication and customer service response times. You're right, and we're working hard behind the scenes to smooth out those hiccups. Your patience and advocacy are very important to us as we improve. If there is ever a specific issue with your care that needs immediate attention, please don't hesitate to reach out to us. We're committed to doing better for you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Impossible to cancel - stay away

My initial prescription went well. But I had some side effects and decided to stop taking the drug after 2 weeks. That's when my cancellation headache began!

The Sprout Health website FAQs say you can cancel online, but the cancel button shown in their screenshots does not exist. I wanted to cancel before my next "renewal" date of 3/5, so I sent an email to the support desk on 3/1, followed by another one on 3/4. I have received no reply. I tried calling them, but was sent to voicemail.

In the meantime, Sprout Health has billed me for medication I do not want. Stay far, far away! There are so many better choices out there.

5. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Mel, thank you for reaching out. I am so sorry to hear you’ve been experiencing side effects—your health and well-being are our top priorities, and I appreciate you sharing this feedback with us.

I also want to address the frustration regarding your account. We recently identified a system glitch that prevented some portal cancellations from processing correctly, and our team is working hard on a permanent fix. To make this right, I will immediately process a full refund for the unwanted charges on your account. Could you please provide us with more information so I can process the refunds and review your account? I'll be standing by for your reply.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be careful

The prices seems very good but the customer service is horrible. I have been trying to reach out for serval weeks and emails just it is very hard to get through to them.

If you don’t believe me try getting a hold of them for a week one day they will pick up ASAP and then go MIA for a hole week without response

4. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Eli, thank you for reaching out and sharing this with us. I want to sincerely apologize for the delay in our response and the inconsistent communication you’ve experienced so far. This certainly does not reflect the level of service we aim to provide, and it’s clear we missed the mark. Your feedback is incredibly valuable as it helps us address gaps in our internal processes, and we would truly value the chance to regain your trust. To help me personally review your account and make this right, could you please share a few details regarding your previous concern? I’m ready to look into this for you immediately.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SPROUTHEALTH weight loss

After extensive research it said go to profile and there you will find a tab cancel account. That was nowhere to be found . I have tried several Avenues to cancel my account and as of today I don't know that it has been canceled. I cannot get a response other than a generic email .
I began this endeavor 2 + months ago and no product received. I paid for 1 month supply by credit card and opted to.... NOT ....save c.card information and yet sprout managed to charge me $240ish a couple of days ago. Thank goodness I contacted my cc company and put a block on the company. I even went in to alter cc information and there was nothing there to alter so this company is a fraud and worthless
I ....WILL ....share my experience every time I get a chance.

15. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Teresa, thank you for reaching out and bringing this to our attention. I am truly sorry for the frustration this has caused you.

We recently identified a technical glitch in our patient portal that prevented some subscription cancellations from processing correctly, and our engineering team is working hard on a permanent fix. In the meantime, I would love to personally review your account to ensure everything is resolved and provide you with an accurate update. Could you please share a few details to help me get started? You can also send us an email to help@joinsprouthealth.com and put it in my attention.

I’ll prioritize this immediately once I hear back from you.
Warm regards,
Don

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do NOT order from them!!!

Do NOT order from them!!!! I never received my product and they didn’t respond to multiple emails. I had to file a dispute with my credit card company. Just don’t.

10. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Christine, please accept my sincerest apologies for the frustration this has caused and for the difficulty you’ve had reaching us. This is certainly not the experience we want for our customers, and we are working hard to improve our support wait times. I would love the opportunity to look into your order personally and make this right for you. Could you please reach out to us at help@joinsprouthealth.com and address it to my attention? If you include a few account details, I’ll be able to jump in and find a resolution for you immediately.
Warm regards,
Don

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I gotta say that I’m surprised to see…

I gotta say that I’m surprised to see such bad reviews for Sprout Health. I decided to get my Semaglutide from them because of the sale they have on the 1st month. I filled out the information and paid for it like usual, late that night, heard from the Dr the very next day and had my medication at my door two days later! Not only that but I received my nausea medication in the same package and wasn’t charged any extra. Everything was included in what I paid! I am very pleased with everything. So much so that I wanted to share.

6. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi there, thank you so much for sharing your experience! It’s wonderful to hear that we were able to get your medication to your door so quickly. We know how important it is to have everything you need to start your journey comfortably.

We truly appreciate you taking the time to share your perspective—it means the world to our hardworking team. We’re so glad you’re pleased with the process, and we’re here to support you every step of the way!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This place is horrible

This place is horrible. I ordered trizapatide and then after submitting the order it was semagltutide. BUT I NEVER RECEIVED NEITHER.. THEY SCAMMED ME I WILL BE CONTACTING MY BANK ..RUUNNNN DO NOT PURCHASE FROM THEM!!! There customer service NEVER ANSWERS

5. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Sprout Health-Logo

Antwort von Sprout Health

Hi Keriann, I would like to start by offering my sincerest apologies for the confusion and any inconvenience this has caused you. I truly want to make this right. If you could please email us at help@joinsprouthealth.com and address it to my attention with a few of your account details, I will personally look into your account and order status. I’m committed to getting this sorted out for you immediately.
Warmly,
Don"

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst customer service no one answers…

Worst customer service no one answers the phone or responds to emails with any competent answers, they did not provide all things needed with your supplies they sent. I don’t even think they are real doctors! I’m writing the BBB and going to the board of Drs, this company needs to stop scamming people!

1. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't use them

Don't use them. They sent me a package of pins with no companion and them later sent an expired from some random pharmacy with a letter attached stating the expired companions had an extended beyond use date.

Now I cannot get a hold of anyone to cancel my account and I've been trying for about a week.

Run.

27. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't use them. Run away

They won't respond. Sent me 2.5 mg instead of 15mg which I was already on. They don't answer the phone they don't call you back they don't respond to emails. Don't use them. Plenty of other places to use that will respond and have customer service. They are horrible. Run away

22. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish I would've seen these reviews…

I wish I would've seen these reviews first. Cancelling your subscription is impossible. There's no way to do it online and calls make you wait on hold for 5-10 minutes before a voice comes on to say they're closed, and emails to support go unanswered. I had to spend $30 to place a stop payment on my account for them and just have to hope it works.

22. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor customer service

Poor customer service. Phone messages not returned, emails not returned. No communication regarding shipping. Inaccurate information regarding charges. I had my credit card company cancel my last payment. And now I just saw an FDA notice that their compounding and claims and interstate commerce is illegal! I think the MD is AI. I uploaded labs and he “never got them.” This company should be closed down by the feds

23. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No communication after multiple outreaches

This is horrible customer service!
My order was placed on Friday morning and I have been reaching out with zero responses back. Everything is AI generated.

I’ve written 2 emails.
Called their customer service number.
And reached out to the MD via chat—-all of these with no response whatsoever.

I am reporting the charge as fraud as there have been no updates or responses back to my order that was placed last week. Horrible.

19. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not effective and poor customer service.

Customer service doesn’t call you back. Called 3 times. They never answered my many emails. Only contact there was was to tell me my next order was ready to ship. Can’t find anywhere to cancel on their web site they give. Product had no effect on me or my appetite.. Run, run from this site.

22. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

difficult to cancel subscription

Interestingly, initiating my subscription was seamless. However, despite the website stating you can cancel your subscription by simply logging into "my account" is FALSE. There is no place to cancel your subscription in "my account" page.
I called x2 and have sent several emails without a response within 24 hours. I have contacted my credit card company and received instructions and am awaiting a response from Sprout Health...we shall see

16. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr