Nina Kane Jewellery Bewertungen 

216
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My jewellery has arrived today and it is honestly stunning! as an anxious girl having the pieces to fiddle with is an amazing addition that not enough brands do ! i contacted them about how amazed i w... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Having read mixed reviews I was slightly dubious but so far no issues. I did make contact having made an order minutes beforehand to add these to my order. This was not possible and I was told to orde... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Very easy online ordering and despatch updates. A little slow in delivery but adequately packed. A nice little jewellery box exactly as described online but rather pricey for what it was. Overall, a... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gorgeous jewellery for everyday wear (mostly - there are some special occasion pieces too but I bought for daily wear personally). I got a scratch card with a discount on my next order too which I wil... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Juwelier

Vom Unternehmen geschrieben

Bespoke, Waterproof and Non Tarnish Jewellery for all occasions.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

216 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 40 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(216)

51 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

POOR QUALITY & SPELT NAMES INCORRECTLY …

I paid for a necklace with the option of having two names added onto a safety pin. The order process seemed simple. It was a bereavement purchase, so I made sure both names were correct. It took a few weeks to come. On opening the beautifully presented box, it was immediately obvious my name was incorrect. They had used two capital letters for the first two initials in name. It looked ridiculous and hard to read. A very poorly produced necklace with an illiterate making them. I contacted Nina Kane Jewellery asking for a refund and providing photographic evidence. You
can imagine, being a bereavement purchase, this was so important to me. The response has been quite shocking. They admit they are at fault. However, no empathy, no apologies and STILL REFUSING A REFUND !! THINK CAREFULLY ABOUT MAKING A PURCHASE AS ONCE YOU PAY YOUR MONEY THEY CEASE TO CARE. I have now handed the matter to Trading Standards. DISMILL & I DO NOT RECOMMEND ***** YOU WILL SEE BELOW THERE THREATENING REPLY !! AVOID THIS SCAMMING COMPANY - I ONLY RECEIVED THE POOR QUALITY NECKLACES LESS THAN 24 HOURS AGO !! SEE ALL THE OTHER BAD REVIEWS. THE ONLY THING GOING ON IS THAT THIS COMPANY ARE SCAMMING YOU AND HOLD YOU TO RANSOM. CAN'T WAIT FOR TRADING STANDARDS TO INVESTIGATE. AVOID AVOID AVOID AT ALL COSTS !! PHOTOS SHOW HOW BAD THE SPELLING AND QUALITY ARE - DON'T LOSE MONEY !! ****** JUST LOOK AT THEIR SPELLING OF IMMEDIATELY IN THEIR REPLY ! HILARIOUS!! ***** PROVES THEY HAVE NO PLACE IN TAKING YOUR MONEY **** NOW THEY HAVE CORRECTED THEIR OWN SPELLING IN THEIR REPLY. SHAME YOU DON'T TAKE PRIDE IN YOUR BUSINESS AND CUSTOMER BASE. TAKE MONEY OFF THE BEREAVED AND MAKE FALSE ACCUSATIONS. THAT'S A GOOD LOOK ISN'T IT......

26. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nina Kane Jewellery-Logo

Antwort von Nina Kane Jewellery

Hi Natalie, Thank you for your review, but there are a few things which we need to address with your review.

First and foremost, we did indeed profusely apologise that the necklace was not to your satisfaction, especially being for such a personal situation, and we fully agreed to refund the order for you once you had returned the item back to us.

You have not yet returned the order and still expect a full refund which we cannot agree to do as we explained several times in our emails.

Once the order has been returned to us, as is our right, we will be more than happy to provide you with a full refund for the order.

Please note, that the order was not spelt incorrecly, it was simply made using capital and lower case letters, yet we still agreed to provide you with a refund nonetheless.

Your unwillingness to return the goods is leading us to belive that there is more to this than meets the eye in this situation, as any other resonable person would simply return the order to receive their refund as quickly as possible, but yet you are still demaning that a refund be made immediately without returning the goods.

As a final note, we have also explained to you in several of our emails, that trading standards will also advise that if a customer wishes to receive a refund then the goods must first be returned to the seller, which you are still declining to do, therefore you are trying to KEEP the goods AND claim your money back.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order not received and now no response…

Order not received and now no response from customer services despite numerous follow ups.

19. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nina Kane Jewellery-Logo

Antwort von Nina Kane Jewellery

Hi Louise, Thank you for your feedback. As mentioned in our previous communications, your order was unfortunately lost in transit and we processed a full refund for you. Our records show we have responded to each of your emails regarding this matter.

Your statement that there has been no response from customer service is inaccurate. If you haven’t received our replies, please do check your spam folder as there may be an email delivery issue with emails.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cheap products

Bought a ring that tarnished within a couple of weeks - spoke to customer service and they arranged for another ring to be sent but the same has happened to the new one within a few days. Cheap jewellery advertised at a higher quality. Very disappointing.

3. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nina Kane Jewellery-Logo

Antwort von Nina Kane Jewellery

Hi Hannah, thank you for your feedback. We are sorry to hear of the issues you’ve had with these particular rings.

We always want our customers to be happy with every single item they receive from us and therefore we have made the decision to no longer use the manufacturer that provided us with those particular pieces and rest assured that we will always do our best to ensure that the products we provide are the best possible quality.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid!

Avoid - The clasp on the bracelet that I received would not open. I asked to be refunded for the postage to send it back due to it being faulty but they were adamant it was at my cost! Apparently it had passed their tests but there is no way it could have, you would have had to use a knife or screwdriver to get it open, there was no way a fingernail would do it. Very disappointing! If there's a genuine problem with your item............beware!!

14. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nina Kane Jewellery-Logo

Antwort von Nina Kane Jewellery

Thank you for your feedback, Amanda. We'd like to set the record straight regarding your bracelet return.
Throughout our communications, we were nothing but accommodating and helpful in addressing your concerns. However, your personal difficulty opening a bracelet clasp does not constitute a product defect. Our quality control process includes testing all clasps before dispatch - this bracelet passed our tests and functioned perfectly. When returned, we tested it again and the clasp opened normally without any tools required.
As clearly explained in our emails before you chose to return the item, we were not obligated to cover return postage for a product that was working exactly as designed. Despite the bracelet being fully functional and your claim being unfounded, we still provided you with a complete refund as a gesture of goodwill.
We find it disappointing that despite our helpful customer service and full refund for a non-defective item, you've chosen to leave such a negative review. We stand behind our quality products and fair policies while always striving to provide excellent customer service.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Nice earrings

Wrong item was received initially but was resolved with some communication. Lovely earrings.

8. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Nice pendant

Fast delivery. Good communocation
Nice pendant.
Understood it was bigger but kept it as it is nice as is and the price is great.

9. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Gold earrings …

I bought some earrings that I saw on a friend and loved them. For some reason 1 tarnished! My friends are perfect and 1 of mine remains ok. I contacted the company and a replacement was sent out which I’m thrilled about as I really like them. Extreme happy and will definitely buy from Nina Kane again

1. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect earrings

Absolutely love these earrings, exactly what I was looking for, very good price and superb quality, quick delivery and very nicely and carfully packaged on arrival 😀 thank you

1. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

AMAZING!

Nina always goes above and beyond with not only giving us amazing and beautiful jewellery but beautiful customer service. highly recommend

18. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely gorgeous necklace

Absolutely gorgeous necklace. Just like the picture online. Beautifully packaged. Arrived very quickly after purchase. I am going to get another one for my friend’s birthday. Thankyou.

12. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nina will go above and beyond for you

Didnt think nina could top her amazing jewellery from last time but she did and i am super super impressed with it all and the prices are just amazing. And nina herself is just amazing. She will go above and beyond to help you out. Have a problem she will fix it. I highly recommend her and her jewellery. 10/10 from me. Thank you so very much ❤️

7. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lush

Ordered some fabulous pieces off the tik tok live. They're absolutely lush, came in really pretty packaging. Highly recommend ⭐ gemandtoby

5. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I would not describe this as a 'luxury'…

I would not describe this as a 'luxury' item. It is very light and flimsy. However, it is as shown in the picture and provides lots of storage for different jewellery items. It arrived quickly and was appropriately packaged. The storage makes the price acceptable, but the description is slightly mis-leading.

24. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Nina Kane Jewellery-Logo

Antwort von Nina Kane Jewellery

Thank you for your feedback – we really appreciate your honesty. At Nina Kane Jewellery, we understand that the term “luxury” can mean different things to different people, and we’re sorry to hear that our jewellery case didn’t fully meet your expectations in that regard.

For us, luxury isn’t just about weight or material feel but also about thoughtful design, functionality, and the overall experience – including the practical storage solutions and attention to detail. However, we completely understand and respect your perspective, and we’ll definitely take your feedback on board as we continue to improve our products.

We’re glad to hear that the storage space and quick delivery met your needs, and we hope you’re enjoying organizing your jewellery collection.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr