Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mægl... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Så siger vi farvel til RD efter mere end +30 år som kunde. Et så langt kundeforhold med betaling til tiden og en belåningsgrad på under 35% af de 7 mill. som huset blev vurderet til af 2 uvildige mægl... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jeg har brugt RD hele mit liv. Altid fået hurtig og kompetent rådgivnng. Jeg kan godt anbefale RD og deres professionelle samarbejde med Dansk Bank -
Havde besøg af jeres vurderingsmand hvorefter en kontormand havde læst 18 år gamle papir igennem og mente derfor at at huset skulle have samme vurdering skønt der var en forskel på mindst 300000. I fo... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Skal omlægge mine eksisterende lån og ville gerne have mit boliglån uafhængigt af banken men dette er ikke muligt- RD er danske bank så hvis man ikke ønsker at være sovset ind i div. Samle ordninger o... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Realkredit Danmark
Lersø Parkallé 100, 2100, København Ø, Dänemark
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 90 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Realkredit Danmark politi anmeldt for million svindel. Sagen ligger på Tv2
2 afdelingschefer gemmer sig i sagen.
Nordsjællandspoliti har arbejdet på sagen i de seneste måneder på, at få opklaret, er der tale om en menneskelig fejl fra RD s side, eller er der tale om groft uspekuleret økonomisk svindel fra RD s side, efter RD s Elisabeth s udtagelse den 29.04.24 ved vi, at der IKKE er tale om en menneskelig fejl. Samme Elisbeth søgte nyt i sag, og det må man sige er kommet i dag, ja nærmest "sendt fra over" myndighederne har uopfordret sendt papier på, at undertegnede stadig ejer det sommerhus som RD har stjålet fra mig, alt "sejler" for RD. Politiet og Tv2 vil blive underrettet i dag. Sidste nyt i sagen, så bliver Adm. Direktør Kamilla Hammerich Skytte nu personligt opfordret til at tage ansvar, med kopi til Nordsjællands Politi.

Antwort von RD
Vi har idag afviklet møde med en meget professionel, venlig og imødekommende rådgiver vedrørende omlægning af vores bolig og privatøkonomi. Det var meget værdsat, at rådgiveren ikke blot kigger på ens økonomiske aspekter, men også ser de menneskelige aspekter. Tina og Kim Johnsen, Nørager

Antwort von RD
Jeg har været kunde i Realkredit Danmark i over 25 år og i forbindelse med seneste refinansiering blev jeg stillet om til Sif Prestien Jarnbo. Sjældent har jeg fået en så professionel og tålmodig rådgivning. Sif svarede hurtigt og omhyggeligt på alle spørgsmål, både på mail og telefon, selvom det sikkert var en af deres travleste perioder. Altid godt humør og overskud fra Sif, som nåede at gøre det hele klar inden deadline.
Der var også tid til en snak omkring evt. skift af bank til Danske Bank, hvilket jeg overvejer så alt er samlet i samme gruppe. Havde jeg haft lidt mere tid og nået at skifte bank inden omlægning, kunne jeg havde opnået rabat på lånesagsomkostninger.
Stor tak til Sif for virkelig kompetent og omhyggelig rådgivning - det er sådan man holder på kunderne og får nye til!

Antwort von RD
Alexandra Luca Haslebo
Personlig rådgiver
Stor tak, vi er meget taknemmelige for den indsats du har ydet for os.
Tak for at du har stolet på os, og givet os troen på at det kunne lade sig gøre at omlægge samt indfri dyre lån, som vi havde optaget i forhold til vores tidligere historik.
Tak for alle de gode snakke og gode råd som du har givet os. Det har altid været let at forstå det du har forklaret os.
Det har givet os ro nu og vi kan se muligheden for opsparing til vedligeholdelse af huset fremover, som vi håber at blive gamle i.
Endnu en gang tak for hjælpen.
De kærligste Hilsner
Jeannette og Hans. 😊

Antwort von RD
Efter døden på et familiemedlem ringede jeg til realkredit Danmark for at høre hvornår jeg stod til ansvar for lånet og blev informeret at de først ville opkræve betaling efter dødsboet. Til min overraskelse fik jeg en regning 10 dage efter denne samtale. Da jeg ringede ind for at høre mig om det var en kommunikations fejl fra deres side, fik jeg at vide det var en andens afdelings ansvar og så lage de på imens jeg var ved at stille et spørgsmål.
Jeg har aldrig oplevet så dårlig service at det giver mig mistillid til en hel organisation

Antwort von RD
Jeg har været i kontakt med Realkredit Danmark flere gange de sidste tre år og hver eneste gang jeg kontakter dem modtager jeg engageret, venlig og kompetent rådgivning og hjælp.

Antwort von RD
Jeres online beregner er dålig. Jeg skal regne på et simpelt tillægslån, men det kan den ikke. man skal opgive boligens pris hvilket er irrelevant for tillægslån når man er langt under max friværdi.

Antwort von RD
I had my appointment with Rachel earlier this week and after my consultation decided to go ahead with semi permanent eyebrow procedure.
I had my first treatment today and am extremely happy with the results, looking forward to going back in a month for second treatment.
I found Rachel to be very professional and certainly very knowledgable about her treatments.
Rachel and all staff members I have met are really friendly, also the salon is really high standard
I wouldn't hesitate in recommending this salon.
Lyn Hogan
Har lige fået besked, at mit bidrag falder fordi RD har beregnet ny ejendomsværdi (tillæg for afdragsfrihed). Fantastisk, jeg har ikke engang spurgt om en lavere pris. Det tror jeg aldrig før jeg har oplevet, lavere pris helt automatisk :-)
Til Realkredit Danmark.
Jeg vil herigennem meget gerne rette en stor tak, til jeres vurderingsekspert Helle Waarst. I forbindelse med en vurdering, af min bolig den 24.01.22 på Kildehøjvej 44, 3310 Ølsted.
For et meget sympatisk og professionel person, meget grundig, men på en meget tryg måde for mig.
Hvis alle jeres medarbejdere er lige så empatiske, og deligerede, er i meget heldige med jeres medarbejdere.
Tak Helle Waast.
Med venlig hilsen
Carsten Filtenborg-Eger.
Fantastisk service af Kristina Søgaard Andersen.
Super venlig og altid klar på at hjælpe.
Elendig kundeservice .. Forvent INGEN service.
01/nov/2021 - møde online
03/nov/2021 - mail fra RD – de vil vende tilbage
16/nov/2021 – jeg skriver og spørger til status
22/nov/2021 – jeg skriver igen og spørger til status
23/nov/2021 – de skriver at der er et svar til mig (men oplyser intet). Spørger til telefonnummer
23/nov/2021 – jeg svarer tilbage og oplyser telefonnummer (som om de ikke havde det I forvejen!)
07/dec/2021 – jeg skriver igen og spørger til status
08/dec/2021 – jeg skriver igen og spørger til status
10/dec/2021 – jeg ringer og får besked på at 2-3 ugers svartid er helt normal !!! Ligger besked til 'rådgiver'
14/dec/2021 - jeg venter stadigvæk ….
Afleverede meget personfølsomme oplysninger for flere måneder siden, rykkede efterfølgende for status og blev lovet hurtig respons. Intet skete, rykkede atter, denne gang pr mail, stadig ingen respons.
Nu, flere måneder senere, sidder vi tilbage med en utryg følelse, for hvad er der sket med vores papirer?
Tusind tak for fantastisk personale - alle vi har talt med er SÅ kundeminded og dygtige. Vi er SÅ glade for at vi nu er blevet kunder hos realkredit Danmark som er top professionelle. Speciel tak til Bine Andreasen og Jonas Larsen , kunderådgiver for engagement ud over hvad man kunne forvente.
Dorte og Jesper stenkvist

Antwort von RD
Den 23/9/20 aftaler jeg med en medarbejder at sende de fornødne oplysninger til brug for et flexlife lån. Vi er gamle kunder i RD fra 1992 til 2016.
Vi bliver lovet at lånet skal været behandlet inden 2020’s udgang.
Mellem jul og nytår 2020 bliver jeg kontaktet for de sidste oplysninger. Tror så den er ved at være der !
Men men men efter mails med lovning om at der snart sker noget sidder jeg her d. 6/4/20 stadig uden svar. Har nu opgivet og mit råd til andre er drop RD med mindre du har en laaannnngggg tålmodighed
Jeg har været kunde i rkd i 15 år og har aldrig oplevet problemer. Bidragssatserne er dog fortsat til grin, men det er jo en præmis, som er overalt og bunder i generelle problemer med banksektoren.
RD personificeret ved personlig rådgiver Anders Kosiara.
Jeg hoppede fra et andet kreditinstitut, efter konstante bidragssatsstigninger for 5 år siden.
Havde i november 2020 brug for financiering af lejlighed/forældrekøb. Min bank (som ikke er associeret med nogen kreditforening), foreslog at tale med RD.
Var heldig og lande hos Anders. Hele vejen igennem, solide forklaringer på forskellige spørgsmål, hurtig sagsbehandling (skønt der sikkert er mange interne processer i RD).
Har lige talt om en anden mulig forretning med RD/Anders. Selv om den ikke blev til noget, har jeg igen fået gennem-professionel rådgivning, som jeg ikke kender til, i andre kreditforeninger.
Ringer for at få nogle oplysninger vedrørende mit husleje. Den medarbejder som besvarer opkaldet, efter, lang ventetid, kan ikke svarer på nogle simple spørgsmål. Han kan heller ikke viderestille til en anden ledig medarbejder, men lover at jeg vil blive ringet op næste dag mellem 10 og 12. Kl 14 er jeg stadig ikke blevet ringet op. Har prøvet at skrive til dem, med med autosvar om at jeg vil blive kontaktet senest om 2 dage.
Virker ikke for mig som hverken seriøst, eller kundeorienteret.

Antwort von RD
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.