Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen
15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen
Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Altid dejligt besøg
Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad.
Kommer helt sikkert igen.
Kedelig mad og dyrt -tør pølse til 55kr…
Kedelig mad og dyrt -tør pølse til 55kr -meget kedelig bøfsandwich som kun smagte af sennep og ketchup -34 kr for en halv L sodavand -tag jer sammen.
Super dårlig service
Super dårlig service, bestilte en pølsemix som de ville have 92kr for også følger der hele 10gram karrykethup og remulade med, hvad sker der🤬
Det har været mit ynglings…
Det har været mit ynglings grill,indtildet begyndte at lave ribbensandwichen så tynd,og til det pris det har fået,ellers tak.
90 stk. uspeciferet smørrebrød
Jeg bestiller 90 stk. uspeciferet smørrebrød til 27 kr., og spørger samtidig om de 15 kan være med æg.
Dette er ok, men da jeg får regningen lyder den på 90 stk. smørrebrød til 39 kr. stk.
Så husk aldrig at bestille på telefon.
Vi fik pølsemix og dagens ret .7…
Vi fik pølsemix og dagens ret .7 stykker pølse sort som kul og med pomfritter vi kunne tænde op med i pejsen .Dagens ret = en ret til en flad 20er de lokale steder vi handler .
Meget dårligt mad pølse ikke frisk og…
Meget dårligt mad pølse ikke frisk og meget dårlig betjening medister tør knækpølse lugtede grimt og kunne ikke spises.
Vi kom ind og bestilte 2 pølsemix og en…
Vi kom ind og bestilte 2 pølsemix og en sandwich. Vores datter får en sandwich, og den er egentlig rimelig fornuftig, men vores to pølsemix var helt brændt, pølserne var helt sorte i kanterne, og brændt på. Vi henvender os ved disken og fortæller at maden er brændt, det eneste vi får tilbage er bare et “okay” ikke noget med om de skal lave en ny, eller have pengene tilbage ??? Virkelig skod service. Og 2 pølsemix, og en sandwich koster alligevel 312,- det er så ringe service man ikke får en ny eller penge tilbage.
Kommer igen. Aldrig.
Er virkelig blevet dyrt
Er virkelig blevet dyrt! Har lige købt en kebabmix. Meget tørt. Det var pommes fristes med kebab ovenpå. Ingen dressing eller karry ketchup ovenpå. Købte 2 bøtter ketchup ved siden af. Men meget tørt, kedeligt og smagløst.
Deres store ribben sandwich er blevet…
Deres store ribben sandwich er blevet meget så . De smager godt men de er halv størrelse næsten siden sidst hvilke var i juni måned
Fuldstændig vanvittigt høje priser
Fuldstændig vanvittigt høje priser samtidig med at kvaliteten er dalet. Det plejede ellers at være så lækkert mad, der var til at betale, men det er virkelig gået ned ad bakke.
Trods dårlig oplevelse, kan jeg varmt anbefale banjos.
Har i dag lavet en bestilling sammen med min mor gennem just eat.
Vi bestilte en halv kylling med pommes, og en ribbensandwich menu.
Maden var meget kold, og der manglede sodavand til menuen.
Trods den dårlige oplevelse, så ringede vi til dem og de var virkelig søde og hjælpsomme.
Og der var absolut ingen ting at sætte på kvaliteten af maden. Har aldrig fået så god en ribbensandwich før.
Er i hvert fald ikke sidste gang.
Derfor de 5 stjerner, fantastisk mad, søde og hjælpsomme.
Simpelthen en meget dårlig levering fra just eat.
Stegt "flæsk" og ligeglad attitude
Bestiller man stegt flæsk får man åbenbart flæskesvær - når man så påpeger det får man at vide at de bruger spæk, og at de beklager at det ikke lever op til ens høje forventninger. Flabet og en decideret scam. 0/100.
Vi fik to ribbens sandwich ud af huset…
Vi fik to ribbens sandwich ud af huset og glæde os men det var der da ingen grund til...
Maden var kold!
Ingen sovs!
Tør bolle
Tørt kød
Næsten ingen mayo.
Alt i alt den værste ribbens sandwich vi har fået. Aldrig har jeg oplevet noget så tørt og kedeligt.
Jeg har besøgt restauranten ved flere…
Jeg har besøgt restauranten ved flere lejligheder og har tidligere været tilfreds med maden. De seneste besøg, efter skift i ejerskab, har dog været skuffende. Mit seneste besøg var torsdag d. 19/6, hvor der var begrænset travlhed, men alligevel var der lang ventetid ved bestilling. Desuden var rødbederne sure og løgene utilstrækkeligt møre.
God middag😃
Vi har i dag spist mørbradgryde (dagens ret) ud af huset.
Der var bestilt til 13 personer i forbindelse med en fødselsdag.
Det var bare så lækkert😃kartofler (nye danske lækre) og en rigtig lækker agurkesalat dertil. Alle roste maden, og der var rigeligt!
Har været stamkunde i mange år derfor…
Har været stamkunde i mange år derfor blev jeg overrasket over at maden var så dårlig en ribbensteg sandwich helt uden sprød svær og en tør og nærmest uspiselig kyllinge burger den høje pris lever kvaliteten ikke op til mere. MVH Michael
Bare altid en god oplevelse og ham…
Bare altid en god oplevelse og ham Søren Banjo er en rigtig guttermand
Ribbensteg 2 meget små skiver fik jeg
Det smagte egentlig fint dagens ret ribbensteg med tilbehør. men to meget små stykker ribben steg fik jeg. det kan man ikke blive mæt af. Men tilgængelig mange kartofler badet i sovs. Men noget mere kød når det hedder ribbensteg ville være passende.
Fik deres Berømte Bøfsandwich med brun…
Fik deres Berømte Bøfsandwich med brun sovs , jeg valgte den i “Stor” til 80kr , dog var den så lille at jeg overvejede at købe pomfritter bagefter, men besluttede at jeg ikke ville lægge flere penge hos dem. Burgeren var meget sur, både rødbeder , agurkesalat og sennep , og så en flad brun sovs . Ved indgang blev jeg mødt af nogle meget unge og uengagerede piger, der mest af alt lignede nogen der bare ville være et andet sted . Ikke uvenlige, bare totalt ligeglade med at udstråle den mindste form for service og engagement.
Jeg har været der før under den tidligere ejer ,og der var go stemning ,og man blev rigtig mæt af Portionerne. Denne gang var der nærmest gravstemning i lokalet. Så flad en oplevelse ☹️og nu er stedet bare blevet “endu en grill” intet specielt! Til gengæld kan man køre over i Biltemas Grill og få venlig betjening, billig god mad , og det er bare det jeg gør fremadrettet, de ligger tæt på! Farvel 🪕 😕
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








