Banjo’s Grill Bewertungen 122

TrustScore 2 von 5

2,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

122 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

1. eneste og sidste gang

Efter utrolig lang ventetid, får vi serveret en alm. Hot-dog som var absolut uden smag og tilbehør, mindede mere om en pølse med brød uden dyppelse. Den Franske Hot-dog var også uden smag og så tør, at det støvede 1 time efter. Forventer egentlig en nogenlunde Hot-dog hos Banjos, men var MEGET skuffet.
Sætter ikke min ben der igen.

12. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

De ulækreste burgere vi nogensinde har fået!

Vi fik alle burgere her til aften og vi måtte alle smide det ud. Det var simpelthen det ulækreste vi nogensinde har fået.
Deres burgerdressing vil jeg nærmere betegne som en tatarsauce og passede ingen steder ind. Det hele lugtede lidt af fisk selvom ingen havde bestilt noget med fisk.
Pommes var ok.

25. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Dårlige burgere

Det plejer ellers og være gode burgere vi får hos Banjos - denne gang smagte det meget mærkeligt det dressing eller hvad det var for noget hvidt stads der var kommet i. Desuden var det ikke pakket ordentlig, jeg havde selv en pose med til at have maden ind og den var sølet ind i det stads der var kommet i burgerne. Og så synes jeg at 75 kr. for en big burger og 85 kr for en bacon/cheese burger er i overkanten. Tænker det varer længe inden jeg kommer igen.

27. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig dårlig service

Virkelig dårlig service. Ventetiden er meget lang. Havde bestilt og betalt. Får efter meget lang tid maden, køre hjem og åbner og så er maden kun halvt færdig. Ringer til dem og får først en person i røret så kommer den næste i røret. Efter noget snakken bliver vi enige om at jeg skal komme og hente noget der er lavet færdig samt at jeg skal tage det ufærdige med. Jeg Beder om kompensation for ekstra kørsel og det lover hun mig i tlf. da jeg kommer for at hente maden er hun sur og flabet og vil ikke holde ord med kompensation. Kommer hjem igen og åbner, maden var så tør at det ikke kunne spises. ALDRIG om jeg vil købe noget der igen efter den oplevelse.

1. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dejlig god service idag.

Dejlig god service idag.. dagens ret hold da op. Sikke en portion.. blev overraskende ik mæt.. utroligt nogen støtter sådan hunde æde .. Mac d er sgu langt bedre selvom det også er loooort ..

17. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

38 kr for verdens dårligste tørre…

38 kr for verdens dårligste tørre medisterpølse
37 kr for En halv kold fedtet knækpølse
7kr for et pølse brød .

Så skal man sku oven i disse vanvittige priser betaler for dyppelse og løg ,
1kr Per del plus 2 kr for en lille klat løg .
Hold nu op det er ringe .
Kommer der aldrig mere .

6. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ingen krydderi og klamme pølse

Ikke bestil pommes med krydderi, for de propper intet krydderi på. Ej heller salt. Som at spise pap i stave
Bestilte og en fransk med grillpølse i svøb, det var så en medister i svøb.
Havde hørt så godt om stedet men synes virkelig det var skrald. Øv

1. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Rigtig god grillmad

De de andre skriver er noget værre vås, det er vanvittigt god grillmad og synes ikke det er mange steder man kan få så lækker og rigtig dansk grillmad længere.
Deres pommes er altid fantastiske!

16. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sidste gang jeg køre der ind..

Sidste gang jeg køre der ind... førhen var de kendt for og lave en god kebabmix. Nu får man simpelthen dressingen ved siden af i et lille lor.. f....... plastikbærer. Og så bad jeg om lidt remoulade til også det skulle man så betale ekstra for og igen i det lille fu...... bærer.
Tænker de tager ekstra for hvis man skal have noget på din hotdog også. L....sted sætter aldrig mit ben der igen....

12. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Fesen oplevelse

Havde glædet mig til en gang flæsk med persillesovs. Flæsk skamstegt i frituren og man bruger aldrig tørret persille i sovsen, den smagte vikelig dårligt. 2 stjerner for størrelsen på portionen. Lav det rigtigt, eller lad være med at forsøge

8. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårligt og tørt mad.

Sidst vi bestilte fik vi ikke en af retterne, som vi havde bestilt. - de ville ikke udbringe, vi skulle selv hente det. (Så ville de andre jo være færdig med, at spise, så dårligt tilbud!) samtidig fik vi også en burger med løg, den var bestilt uden (allergi)

I dag bestilte vi igen mad (måske det var bedre), NEJ! Grill kylling var frygtelig tør og hård skind.. den måtte vi smide ud!
Sandwich var fyldt med karry dressing, at det var helt ulækkert.(det var dressing med brød) pomfritterne er fyldt med krydderi, at det næsten er uspiseligt.

Ville ikke anbefale.

16. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ærgelig Oplevelse

Tirsdag aften efter at have været til bisættelse kørte vi ind på Banjos for at spise, vi har altid været tilfredse hos Banjos men denne Gang gik det totalt Galt Bestilte Fiskefilet med Pommes som vi så tit har gjort, men ak fik et par mindre end fiskepinde i størrelse og Remouladen vi fik til 5 kr er det rene røveri der var for ca 1.kr inklusiv bøtte
Handler der aldrig mere SÅ SKUFFET. 2 portioner incl remoulade fik for 80 kr men betalte for det hele 154 kr det er skammeligt

27. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ja servicemindet er de bestemt ikke hos…

Ja servicemindet er de bestemt ikke hos banjos, vægter du en god service på din travle aften. Så synes jeg helt bestemt ikke du skal tage på banjos. Det er da lige til at blive i dårligt humør af. Nå ja fortrækker du derimod en tør og tarvelig pølsemix uden løg og krydderier så kan jeg varmt anbefale banjos.

17. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

2 stjerner er gavmildt ville jeg sige

2 stjerner er gavmildt ville jeg sige, betaler 96 kroner for to sandwich, og 86 kroner for to sodavande og en øl oveni. Derved 182 kroner i det hele.
Skulle have haft en bøfsandwich oveni, men den “hørte” de ikke lige, da vi så går op og spørger ind til den begynder bestillings modtageren at skændes med os. Hun bliver ophidset og vil ikke længere høre hvad vi siger, hun påstår vi ikke har bestilt en, og selv med flere tilstedeværende der siger samme som os, er hun sket ikke åben for at hun kunne have lavet en fejl.

Dårlig service, og maden kedelig slet ikke prisen værd. To sodavande og en øl til 30 kroner pr stk. dyrt

29. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr