Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen
15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen
Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Fik en gang pølsemix den var så salt og…
Fik en gang pølsemix den var så salt og kryddert samt pomfritter havde fået for meget de var helt mørke og smagt af friture. Retten var uspiselig.
vi kommer der aldrig igen
Nitten…!!!
15/2-23
Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten.
En gang pomfrits som i den grad manglede salt, kedelige med friture smag og 5 kroner for en lille bøtte dyppelse når man spiser på stedet 👎🏻
En gang pølsemix som var overkrydderet og voldsom friture smag, gad ikke at spise den og 2 gang 5 kroner for ketchup og remoulade, sådan noget følger normalt med…..
En sodavand som var fin tempereret.
Især 160 kroner for en skuffende oplevelse.
Kommer ikke igen.
Hold nu op for en kedelig omgang
Hold nu op for en kedelig omgang, bestilte en special hotdog (Dennis) som man har set på YouTube- tur de grillbar, men det er over hovedt ikke i nærheden af denne, Mega Skuffet. Vi ringede til dem og sagde at ikke ligner den han fik på you tube men meget mindre, og så sagde Lederen at den er presis magen til 🤓men gav bageren skylden for at brødet var mindre 🤔og så var det YouTube'eren Dennis's skyld fordi han havde nok spist inden han kom, derfor er den krympet med tiden 🫣🙄😳w t f .
Det er sku sidste gang vi kommer der og giver ingen anbefalinger.
Inge reaktion fra medarbejderne
Brød smuldre til sto rinensanwith
Min datter og svigersøn har fået…
Min datter og svigersøn har fået madforgiftning af at spise pølsemix fra banjo den 26/1-2023. Vi har ringet til Banjo’s grill for at fortælle dem det, men det kan de slet ikke tage sig af, og de har aldrig oplevet at folk er blevet syge af deres mad. De har været hos lægevagten som ikke virkede spor overrasket over, at de var blevet syge af at spise pølsemix. Det kan være en rigtig bakteriebombe sagde han.
Mak kan ikke som firma bare sige,at det ikke kan passe. Man må da have pligt til at undersøge om der er noget galt med ens mad, når man hører at to kunder er blevet syge af maden. Syntes virkelig at det er dårlig stil, kan bestemt ikke anbefale at man spiser/handler der.
FØJ!
Har i dag d. 20/1-23 spist på Banjos med min søn og kæreste.
Og sikke en skuffende omgang. Pomfritterne smager som om de er tilberedt i det sløjeste olie kar der kan opdrives hos en ophukker. En burger der er så hårdt ramt af energikrisen at den er koldere end mine fingre efter 10 km cykeltur i januar måned. SMAGSSLØS omgang, der er ALT for dyr. Dårligere end en standard grillbar.
Vi besøgte Banjo's d 28/12-22 og har…
Vi besøgte Banjo's d 28/12-22 og har aldrig været så skuffet over grillmad som det vi fik der. Børnemenuen med Spareribs måtte vi aflever tilbage, ben og kødet i midten var iskoldt. Burgeren til 82kr med syltede rødløg var bøffen tørt og underbollen sejlede i væske så det sad fast på tallerknen. Smagløst og ret så skuffende af en burger til de penge. Fordi vi måtte vente på et nyt hold Spareribs og poms kunne vi ikk nyde maden sammen og de 2 unge mænd den eftermiddag virkede ret så ligeglad og lidt arrogante. Kun 1 stjerne herfra og der kommer vi ikk igen.
var inde og købte 2 burgere 1 ko og 1…
var inde og købte 2 burgere 1 ko og 1 kylling til 82 kr pr stk , ALDRIG har jeg blevet så skuffet over en burger , en chees burger fra mc donald havde være større og bedre.. 1 stjerne er for meget, DÅRLIG GRILL..
Dårlig oplevelse
Føj en ulækker oplevelse jeg havde her
Føj en ulækker oplevelse jeg havde her. Startede med jeg bestilte 2 alm. hotdogs og pomfritter. Så går der næsten 25 min. før jeg får dem efter jeg har været oppe og spørge hvor det bliver af. Efterfølgende tager jeg en bid af dem ene af hotdog, hvor den nærmest er frosen. En stjerne er alt for meget at give. Det er absolut sidste gang jeg kommer der..
En stjerne er også for meget.
Dårlig oplevelse, bestilte to grillkylling med pomfrit har aldrig smagt noget mere kedelig og intet sigende og slasket. En stjerne er også for meget.
Jeg spiser dagens ret 2-3 gange om ugen…
Jeg spiser dagens ret 2-3 gange om ugen og har altid været glad for det og aldrig været utilfreds det har altid været godt og store portioner jeg får og smager altid godt der er aldrig noget og være utilfreds med. Køber altid 10 turs rabat kort så jeg sparer lidt på hver middag
Køber den kedeligeste big burger.
Køber den kedeligeste big burger.
Kun brød,2 bøffer, salat, lidt løg tomat og agurk.
Ingen dressing.
Den var ikke til at sluge.
Og da jeg kom hjem fik jeg dårlig mave.
Det er bare ikke i orden.
Køb ikke mad hos dem.....
Aldrig har jeg været på mere kedelig og…
Aldrig har jeg været på mere kedelig og beskidt grillbar. Bordene var ikke rengjort og det var ikke fordi, at der lige var gået nogle fra bordene. Gulvet fyldt med madrester. Selve Big-burgeren var kedelig med salat med brune kanter. Personalet virkede som om, at de var tvunget på arbejde. Ikke særlig venlig overfor kunderne. Og man kunne høre dem brokke sig konstant over diverse mangler.
Der kommer jeg ikke igen.
Øv øv.
Øv øv.. Kørte dertil og fik dagens ret i går. Forloren hare. Kødet smagte ikke godt og sovsen var hæslig, helt uspiselig. Kartofler og agurkesalat var til gengæld gode.
....
Redigeret ind: jeg blev væk et par år og gav det så en chance mere og nu er det en hel anden oplevelse. Altid god mad derude
Pølsemix
Købte en pølse mix, fuldstændig forkullede pølser, minder om nogen der har ligget på stegepanden i 5 timer og så blevet smidt i ønskebrønden.
At de overhovedet har gæster stadigvæk er mig en gåde. Føj....
Bestilte en omgang revelsben med…
Bestilte en omgang revelsben med fritter.. men vor herre bevares for en kedelig omgang..revelsbenene var kolde tørre og uden smag og så serveres de med den mindste og dyreste remoulade jeg endnu har set..
Skam jer alt for dyrt og bare ikke godtnok.
Verdens bedste Grillbar.
Den 5/3 2022
Den 5/3 2022. Simpelthen ikke i orden at man skal vente over en halv time,fordi de unge mænd har mere travlt med at pjatte og få taget billeder , fik mine pene tilbage og gik, det er ikke i orden Søren hilsen Lene.
Jeg har desværre de sidste 2 gange…
Jeg har desværre de sidste 2 gange været lidt uheldig med banjo den ene gang var mine svær på ribbenstegen meget mørke og her sidste gang fik vi hotdog hvor pølsen vat tør og alt for stegte.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








