Banjo’s Grill Bewertungen 122

TrustScore 2 von 5

2,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,0

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

122 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Prikken over i' manglede

Kørte førhen gerne fra Svendborg til Banjos for at spise og er kommet her siden det bare var en lille grillbar.
Kommer ikke mere da vi i dag blev skuffede og " Banjo tiden er forbi" God grillkylling men meget lille.
Agurkesalat høre ikke med og koster 8 kr....
Meget lille remoulade bøtte hørte med. Ekstra koster 6 kr.
Vi har aldrig før købt en grillælling nogen steder UDEN at der hørte agurkesalat med...

Tænker egentligt Søren Banjo også gerne ville have haft agurkesalat 😃

16. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jeg plejer at få ribbensteg sandwich…

Jeg plejer at få ribbensteg sandwich som altid er et hit, men dagens ret var stegt flæsk med persillesovs så den ville jeg prøve. Hold op hvor var det ringe. Sovsen smagte underligt, men endnu værre med flæsket som bare var 8 stykker flæskesvær, der var ikke 1 gram kød på, rent fedt.
Det er en ommer Banjo!

21. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Farvel Banjo

Er sgu ked af at vi ikke havde læst herinde inden vi bestilte fra Banjo, vi bestilte stegt flæsk og persillesovs, aldrig har vi før fået så dårlig mad, flæskesvær med kartofler og noget meget mærkeligt persillesovs som ikke smagte af en skid og til en meget høj pris, det var ikke engang 10 kr værd, farvel til Banjo kommer aldrig til at handle der igen.

14. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Langt under niveau og alt for dyrt...

Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de små rester i posen, lunkne halvkolde pølser og kedelige pølsebrød fra nederste hylde... Ribbenstegssandwich som på en tankstation. Og generelt slet ikke den der "hjemmelavet" følelse, som var tilbage i tiden. Den lokale kinagrill på hjørnet er bedre! Køb jeres mad et andet sted… Ææv!

1. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Prøvede Banjos burger og kæmpe hotdog…

Prøvede Banjos burger og kæmpe hotdog først gang i sommers, da vi flyttede til Odense. Kanon godt, og har siden været her regelmæssigt med venner, kollega og familie og fået burgere, ribbenstegshotdog, alm og stor hotdog, og flæskestegssandwich. Hver gang er det lækkert, smagfuldt og friskt!
Et godt alternativ, hvis man er lidt træt af alle de konventionelle tulip/houlberg pølser.
Personale er altid smilende og imødekommende, så en varm anbefaling herfra

8. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sidste gang….

Det er desværre ikke hvad det har været mere. Vi bestilte 4 retter derfra, og jeg må desværre erkende at jeg har fået bedre mad i en polsk vejbod.
Som prikken over i’et glemmer de at give os den ene ret med, den må vi køre op og hente uden undskyldning eller kompensation.
Sidste gang herfra.

30. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Var der inde og spise dagen ret som var…

Var der inde og spise dagen ret som var ribbensteg med sovs og kartofler, det var så dårligt kartoflen var ikke pillet og der var bare klasket sovs over det hele og sværene var slet ikke sprøde og knasende.
Der var så beskidt i hjørne var der spindelvæv og nuller mænd og så sort af skidt og vindues rammerne var ikke tøret af og virkelig ulækre der lå gammel mad på gulvet.
Kvinden der står ved kassen er så sur og intet smil. Det sidste år er det gået så meget ned at bakke og er blevet så dårligt jeg kommet der aldrig mere og råder også andre til at holde jeg langt væk det er ikke penge værd.

23. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Har tidligere nydt at spise hos Banjo

Har tidligere nydt at spise hos Banjo, men det er slut nu. Var inde og få stegt flæsk med persillesovs og det var en KLAM fornøjelse. Kartoflerne var ikke pillede, sovsen var vandet og sjasket. Heldigvis havde vi hundepose med, så flæsket gik til hunden. 😡👎🏿

8. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kan ikke anbefales.

Jeg ville gerne have en dagens ret, hvilket jeg fik to-go, der er var “stegt flæsk” på menuen. Jeg ville lige være sikker på det var rigtig stegt flæsk så spurgte i telefonen om det var rigtigt stegt flæsk, hvilket jeg fik bekræftet. Men da jeg åbnede pakken da jeg kom hjem, ligner det bare de havde taget nogle flæskesvær fra et supermarked og givet med til kartoflerne..

Ps. Sovsen smagte som om den ikke havde set skyggen af persillesovs

18. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Min kæreste var inde den 5/8 for at få…

Min kæreste var inde den 5/8 for at få Dagens ret ( Millionbøf med kartoffelmos).
For det første var maden lunken og for det andet flød det bare ud på tallerkenen som en gang tynd millionbøf og det samme med kartoffelmosen.
For det første var det ikke pengene værd og for det andet blev han syg af maden med det resultat at måtte besøge toilettet gennem hele natten.
Så bestemt ikke et sted han kommer og spiser mere.

5. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Altid lækker dagens ret

Var derinde torsdag i lige uge, hvor de altid serverer karbonade med stuvede ærter og gulerødder med kartofler til. Min yndlingsret siden barndommen. Har efterhånden været der mange gange og er aldrig blevet skuffet over deres dagens ret. De er altid gode og portionerne er rigelige til fornuftig pris, så går man sulten derfra, så er det, fordi man ikke har spist op. 😉 Kan ikke rigtig genkende de andres kommentarer om uhøflig behandling. Har altid fået en udsøgt behandling hos Banjo og kun oplevet venlige medarbejdere.

11. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi var 4 voksende og 3 børn ( fra 1år…

Vi var 4 voksende og 3 børn ( fra 1år til 13 år. Alle var dybt skuffet. Bestiller man 2 halve kyllinger - de var mega tørre. Min bøfsandwich blev bestilt med godt af det hele, og uden sovs. Den minderne mig mest om MD, Resten var heller ikke noget at give en god anmeldelse på. BANjO STRAM OP.

1. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aldrig aldrig mere...

Jeg må konstatere at det er det ringeste måltid jeg nogensinde har fået på en grillbar.
Vi fik en stor ribben sandwich og en pølsemix.
Pølserne i pølsemixen var stegt kulsorte... ikke bare stegt for meget, men helt kulsorte.
Ribben sandwichen var fuldstændig og aldeles uden smag. Brødet var koldt, utroligt blødt og ribbenstegen havde aldrig set skyggen af salt..
Vi burde have været klogere, vi spiste her for et års tid siden, hvor vi fik den ringeste gang stegt flæsk med persillesovs.
Denne gang lærer vi af vores fejl og kommer aldrig igen... en gennemsnitlig karakter på 1,8 som der er her lige nu, er ALT for højt.

1. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr