Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen
15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen
Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Deal snyd
Jeg vil helst give 0 stjerner.
.Jeg havde købt 6 deals til 49 kr. Stk. Normalpris 82 kr. Jeg tænkye at det må være nogle rigtig gode bøffer.
Men ser at de slet ikke har den burger på menukortet, en ny ret på kortet. Lugter langt væk af snyd. 82 kr var den ihvertfald ikke værd. Bolen tør og kold en lille bøf.
Vi købte engang pomfrittdr til, til dem skulle vi give 5 kr ekstra for remoulade..
Vi bestilte 2 frikadeller og engan pomfrit til den lille vi havde med, vi fik 2 meget små, meget gennemstegte, en hård skal og skåret igennem de kostede 15 kr stk den lille han kunne ikke engang bide i frikadellen..
Tak for mad siger jeg ..
Spiser aldrig i Banjo mere.
Vi bestilte lidt forskelligt mad til…
Vi bestilte lidt forskelligt mad til afhentning. Da vi kommer hjem konstatere vi der mangler en burger. Samtidig var der fejl i indholdet på den anden burger. Vi ringer op og for besked om at vi kan hente den manglende burger om 5 min. Vi starter bilen op , og går ind for at hente den. Spørg til om de yder nogen kompensation , men det gør de ikke når man henter selv 😳 er med på at fejl kan ske men de kan håndteres bedre og et undskyld er ihvertfald på sin plads
Bestilte på deal.dk 4 speciale burger 3…
Bestilte på deal.dk 4 speciale burger 3 med kylling og 1 ko og alle skulle være med barbecuesovs . Ingen af dem var med barbecue sovs alle var smurt ind i salatmayounaice og pomfritterne var elendige . Rigtig dårlig service . De blev smidt ud pga mayo .
Min bestilling blev snakket om
Min bestilling blev snakket om, og kigget i posen inden den blev afleveret til mig.
Da jeg kom hjem var den hotdog med rød pølse ikke samlet…havde fået et brød og en kold pølse, forsøgte at ringe dem op men blev lagt på bordet pga travlhed.
Nr 43 fredag
Dårlig service fra ham, der åbenbart stod for det.
D. 6/12 var jeg ude og bestille 2 gange flæskesteg. Efter mig var der 2 kunder mere. Der kommer en kunde fra 4x27. Hun fik ikke noget nummer, og blev ekspederet før vi andre. Det synes jeg ikke er i orden. Det må gå efter tur.
Hilsen Karen Pedersen.
Jeg forstår ikke helt alle de dårlige…
Jeg forstår ikke helt alle de dårlige anmeldelser…
Jeg har altid fået hvad jeg har bestilt ved Banjos og har været fuldt ud tilfreds både over maden og servicen… Deres flæskesteg er bare mums
Maden var ikke pengene værd
Var nede og købe bacon-cheese burger og 1/2 ovnstegt kylling med pommes.
Maden var så ringe at selv Bilkas og Ikeas mad ville få flere stjerner i forhold til maden vi købte.
Smagsoplevelsen får mig ikke til at komme tilbage.
Fandens til dårlig butik
Fandens til dårlig butik. Købte dagens ret som var kylling med sovs og kartofler. Da jeg kom hjem var der kun sovs og kartofler. Ringede til dem og banjos et øjeblik, da der var gået 7 minutter lagde jeg på, ringede op igen samme besked men efter 3 minutter fik jeg en i røret. De ville undersøge det og ringe tilbage. Indtil videre har jeg ventet i 10 minutter. Det ender vel med at jeg skal bruge en halv time mere på transport og 30 kr i brændstof. Handler aldrig der mere for det er en den mest ringe butik og service jeg har oplevet.
Benny Olsen
Dejlig mad
Dejlig mad, god betjening og hyggeligt sted :)
det er så dårligt at man ikke gider at…
det er så dårligt at man ikke gider at uddybe det kommer aldrig der igen, men vil da lige indskyde at prisen fejler ikke noget, i forhold til mikroskopiske størrelser af kødet ja det skræmmer da kunderne væk
NUL stjerner til Banjos Grill
Jeg og en veninde besøgte Banjo i formiddag. Først drak vi en kop kaffe, og til frokost gik jeg ind for at bestille de to Panesco-sandwich inkl. sodavand, som jeg havde købt på Deal.dk den 20.05.2021
Der står på værdibeviset at dealen KAN bruges som take-away og
at hvis det er take away skal det bestilles inden kl. 10
Jeg kunne KUN få noget at spise hvis jeg købt og betalte igen, da klokken var over 10
Jeg viste min deal hvor der intet står om det og fik at vide at der var sendt en ny. Den spurte jeg om jeg måtte se, nej den havde de ikke.????
Det er DEN DÅRLIGSTE BEHANDLING og mangel på kundepleje JEG NOGEN SINDE HAR MØDT, OG KOMMER ALDRIG PÅ BANJO IGEN.
Samtid vil jeg fortælle alle om oplevelsen på Banjos. Grill Besøg aldrig dette sted.
Perfekt stor ribbenstegssandwich med…
Perfekt stor ribbenstegssandwich med saftigt kød og sprøde svær, ikke noget tørt fra en friture. Spiste det på stedet, da jeg bedst kan lide det helt friskt inden rødkålens saft sætter sig i bollen.
Ringe som i RINGE🤢🤢🤢
Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem, i den lille plastbakke lår der 3 forkølet og utøre stk kød, og soven med lidt kartofler, abselut ikke indbyde, og ganske rigtig det var lige så ringe som det så ud, elendig sovs tørt kød, en potions størrelse holdt op i mod prisen = der er det rene røveri, 74 kr!!! Det må da være for at holde alle pensionister væk...
Det er simpel hend ikke vær at sætte tænderne i.... Værken smags str eller prismæssigt...
kedelig pølser
Starter med flotte skilte med påbud om max 4 stående gæster, talte op til 7 stående gæster.
Bestilte 2x2 ristet pølser med brød
Alle 4 pølser var små tynde, tørre og uden smag eller saft, en rigtigt kedelig pølse, det bedste var deres pølsebrød. Ikke et sted jeg igen vil bestille pølser.
Ingen borde blev aftørret mens vi var der. Der lå aviser som trods corona kunne røres ved af alle kunder.
Sovs i en beholder!!!
Vil starte med at sige, at kvaliteten af maden fejlede ikke noget, men når man bestiller en bøfsandwich m. Sovs togo. Så skal man sku ikke smide en burger i staniol og hælde sovs nedi derefter, da jeg kom hjem var halvdelen af burger opløst. Og vil hellere en gerne betale 5-10 kroner for at få det ned i bøtte, hvis det er der den ligger.
Banjo’s er bare bedst.
Banjo’s er bare bedst.
Maden lækker og veltillavet 👍 nok byens bedste “pølsevogn’
Og alle Corona regler bliver overholdt.
Vi kommer helt sikkert tilbage.
Iskolde smattede burgere :(
Fredag og man er pisse sulten og har glædet sig til burger og så får man to burgere der var iskolde og smattede. Kedeligt og trist, tog et par bidder og måtte dumpe resten. Træls aftensmad :(
Tak for mad 😉
Der var travlt og der var en lille misser med vores bøfsandwich...
Det blev klaret med et kæmpe smil 😉😎👍
Maden var 👍💰
Byens bedste grill
Byens bedste grill og det ik til diskussion.
For 3 gang
For 3 gang, at jeg henter mad fra dem, og alle gangene har de ikke kunde finde ud af, at lave bestillingen korrekt. 2 gang har jeg set i gennem det, men den gang, er nok. Når man ringer og forklare, at de ikke har lavet ordren korret ( selv om det stort med stort på bonnen ) får svaret tilbage, at jeg kan komme tilbage efter en..glemt det. Pengene får man heller ikke at se igen. En bestyre er der heller ikke at traffe.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








