Cosy Deals Bewertungen 

92
•
TrustScore 2 von 5

2,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NEVER AGAIN Bought 3m2 pergola and pull down screen. Mechanical winder joint fail Rang and sent emails over 7 days not one response. DUMP & RUN CHINESE AUSTRALIAN COMPANY

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We were excited for the vision we had for our backyard and the 3x5 Pergola was the perfect item to complete the picture. We placed the order in January and waited. It is 09 OCTOBER 2026 and absolutely... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is an absolute SCAM Do NOT BUY from this company. I ordered products 1YEAR ago and never received ! I call up and email and call up and email . Then offered me a refund and have had no r... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased two 3x4 manual opening pergolas with slide down screens. The pergolas look great and work well, as do the screens. The pergolas were reasonably simple to install as I had the appropriate... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 70641924718

  1. Gruppenkauf-Service

Vom Unternehmen geschrieben

Cosy Deals brings you quality outdoor & garden equipment directly from the factory to your doorstep, eliminating costly middlemen and offering savings of 30%-40%. Join our group-buying platform for exclusive discounts!


Kontaktinformationen

2,1

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

92 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 23 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,1

Alle Bewertungen

(92)

52 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delays and no communication

So I placed my order for pergola and screens for a total of $6500 money was deducted, this was on the 17/03/26 its now 04/08/26 so nearly 5 months to the day and I still havnt recived my order.
I figure they wait untill enough people have ordered and do a bulk buy and then have them shipped, but FFS be transparent dont bull$##&^ people, if I was told the truth from the beggining would I have still ordered it ? probably knowing the time frame yes, but its the lack of communication and the same email sent to you each time I ask whats going on. I will give it one more month and then I will ask for a refund and contact ACCC.

4. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Same as so many people !

Same as so many people . Ordered a pergola on the 26/12/25 . Communication with cosy deals poor. I requested a refund as I never received my ordered . Got one email saying it would be hand over to the manager for processing. Now cosy deals will not answer any of my emails or answer their phone. Like so many people I am seeking legal action. Cosy deals are scanners ! I thought because it is Australian company it would be safe .

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Have been waiting 4.5 months for my…

Have been waiting 4.5 months for my pergola with no indication of delivery time. Requested a refund and have been told for over 2 weeks it’s processing and depending on bank time I will have it in a couple of days . Still nothing. Now they’re not answering my phone calls or emails . Radio silence. I will be taking legal action. Steer clear.

Edit 04/7 I have launched a dispute with my bank.

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Try contacting them!!!

Before commiting to purchase anything from this company, try and contact them first, I wish you all the best!!!!! I would hate to have a warranty or any other issue with them........The reviews are not so great...

27. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay clear from Cosy Deals

Along with many others on here I also placed an order and paid in full for a 3x5 pergola in January with and ETA for delivery in March. You guessed it, no comms, no updates whatsoever. I made several attempts to get an update with the same generic response re manufacturing delays, apologies and thanks for your understanding replies and will be in touch with updates etc etc.
I have followed up numerous times with the same response.
Now 8 months post my initial order I still have no line of site or additional info, even requesting an alternate size if available and attempting to escalate to discuss with management with no response.

Steer clear, don’t waste your time and be like many of us who have purchased based on misleading timeframes and no updates.
As stated, follow up is a waste of your time with the same old reply that you know is BS month after month.

I was offered a small refund for the delay a few months ago with misleading indications that delivery was near.
Like most here I will be seeking a full refund and lodging a formal complaint.

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Steer well clear of this company!

Steer well clear of this company. I paid for a Pergola and side screens back in January. Was provided a tracking number for shipment, due to arrive end March. Only to be told my order wasn't placed in the shipping container and would be shipped next month. Numerous emails and promised updates later and still no delivery over 6 months after the order was placed and paid for. I asked for a full refund over 2 weeks ago and still nothing. I now believe this is a scam company and will be raising a complaint with Fair Trading NSW.

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst run companies out there

The worst run companies out there. Falsely advertising estimated delivery dates knowing very well they can not achieve these dates. We ordered in April with end of may delivery date. Still no pergola. I have requested a refund which is yet to be forthcoming and I will be initiating further action. Return your customers calls and refund their money.

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE COSYDEALS!

If this company is not a scam then it is one of the worst run companies out there. I understood their business model of 'group buy' going in, but what I did not realise was the other side of their business model which 'we will take your money and give you no information'. I have requested a refund which is yet to be forthcoming and I will be initiating further action.

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased 5x3m Pergola

I purchased the 5x3m Pergola with them, I had email them and asked them some questions, they got back to me straight the way.
The product arrived in a month time, very happy with there services and arrangement, legit online site

29. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

⭐☆☆☆☆ 1 Star

⭐☆☆☆☆ 1 Star

I paid for a 3m pergola drop screen from Cosy Deals in January 2026 for $607.00. More than six months later, I still had not received the product or even a confirmed delivery date.

During that time I contacted the company on numerous occasions seeking an update. Every response followed essentially the same pattern—that they were "waiting for the final update from the manufacturing team" and would let me know as soon as they received confirmation. Unfortunately, that confirmation never came.

What was particularly frustrating was seeing the same product still being advertised on their website with relatively short dispatch times for new customers, while my fully paid order remained outstanding with no delivery timeframe.

After more than six months, I advised Cosy Deals that I required either a confirmed delivery date within seven days or a full refund. They acknowledged my request and stated that my refund request had been referred to management if they could not provide a delivery date. The seven-day period expired without either a confirmed delivery date or a refund, leaving me with no option but to cancel my order and formally demand a refund under the Australian Consumer Law.

I cannot comment on the quality of the product because I never received it. However, based on my experience, the communication consisted of repeated generic updates with no meaningful progress, and I found the overall customer service and order fulfilment to be extremely disappointing.

I hope Cosy Deals improves its communication and order management so that future customers do not experience the same frustration.

Oh... and I am still waiting for my refund

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t buy with this business

Don’t buy with this business! We purchased in March 26, they said there was shipping delays and now won’t return our money and radio silence.
Warning stay clear of this business!

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cosy Deals-Logo

Antwort von Cosy Deals

Hi Brigit,

We’re sorry to hear about your experience and we’d like to look into this for you as a priority.

Could you please send your order number or the email address used for your purchase to support@cosydeals.com.au? Once we receive those details, our support team will investigate your case and work with you toward a resolution as quickly as possible.

We appreciate your patience and look forward to assisting you.

Kindly,
Cosy Deals Support Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never got my delivery, very poor communications

I purchased 2x pergolas and drop screens in January, with an expected date of late February delivery. when that was missed we were grantee'd April, aft that new dates where never supplied, when I ask I was given a very AI sorry letter. When I asked for a refund I was told I would be placed in a queue. I went through my back to get my money back after 6 months, 3 day later the bank got me my money. not even an email or any communications from Cosydeals. will never use or recommend them.

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cosy Deals-Logo

Antwort von Cosy Deals

Hi Marius,

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration with the delays.

While we completely acknowledge that your order was not delivered within the expected timeframe, we'd like to clarify that we always strive to maintain open communication with our customers. We provide updates whenever new information becomes available from our manufacturing and logistics partners and aim to keep customers informed throughout the process.

Our group-buying model is built around operating without a local warehouse, allowing us to offer more competitive pricing by shipping products directly via overseas containers. While this model helps keep costs down for customers, delivery timelines can sometimes be affected by factory workload, production scheduling, freight scheduling, port congestion, or weather conditions.

Thank you for your patience, and we hope to have the chance to serve you again.

Kindly,
Cosy Deals Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pergolas and screens…

I purchased two 3x4 manual opening pergolas with slide down screens. The pergolas look great and work well, as do the screens. The pergolas were reasonably simple to install as I had the appropriate equipment and am pretty handy. Likewise, the screens were easy to install.

It is extremely important that your levels are correct to ensure that the vergolas are square. Preparation and taking your time in the installation is essential if you want to get it right.

11. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cosy Deals-Logo

Antwort von Cosy Deals

Hi Dave,

Thank you for taking the time to share your experience and for choosing Cosy Deals.

We're delighted to hear that you're happy with your pergolas and screens and that the installation went smoothly. We also appreciate you sharing your installation tips, ensuring everything is level and square is excellent advice and will certainly help other customers planning their own installation.

Your satisfaction is our top priority, so it's wonderful to know you're pleased with the quality and performance of your pergolas and screens.

Thank you again for your support. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future should you ever need us.

Kindly,
Cosy Deals Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sauna delivered as promised.

Product was as described and very happy with the service overall. Would use again.

18. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cosy Deals-Logo

Antwort von Cosy Deals

Hi Chris,

Thank you for taking the time to leave us a review and feedback.

We're delighted to hear that your sauna was delivered as promised and that you're happy with both the product and the service you received. At Cosy Deals, customer satisfaction is our top priority, so it's wonderful to know we were able to provide you with a positive experience.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Cosy Deals Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Website is a scam - avoid.

I ordered two pergolas in March. I had not received a delivery date four months later. I followed by email and phone on numerous occassions and I received no replies. I asked for a refund and had no replies to this request also.
I actually had no contact from the Company until I posted a review. Once I posted a review they contacted me within 24 hours and then refunded me within 48 hours.
I suspect that this website is a scam and would not recommend you using them.

8. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cosy Deals-Logo

Antwort von Cosy Deals

Hi Alanna,

We're sorry to hear about your experience. We'd like to reassure you that we are a legitimate Australian business.

We've reviewed your order and can confirm that your refund was processed last Friday and should already be reflected in your nominated bank account. If you haven't yet seen the funds, we recommend checking with your financial institution, as processing times can vary.

Our pricing is more competitive because we don't hold large quantities of stock in warehouses. Instead, orders are manufactured and shipped in batches, which helps keep costs lower but can sometimes result in longer lead times than anticipated. We recognise that this does not lessen the frustration you've experienced, and we sincerely apologise for the inconvenience.

We appreciate your patience throughout this process. If you have any questions regarding your refund or require any further assistance, please don't hesitate to contact our customer support team directly. We're here to help.

Kindly,
Cosy Deals Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT DO IT. PLEASE Don’t !!!! Scammers

DO NOT DO IT
SCAMMERS
Terrible communication and false hopes.
I built my deck extension around the pergola I ordered months ago. Melody and Julius dangle the carrot and give false delivery dates and different stories. Now I get told it’s not ordered and not coming unless I want to wait 6-8 months.who knows if that’s right. As well as another bloke telling me they can’t order anything till accounts are sorted and Julius couldn’t tell me who that was. Even though still advertising all their products online. This company is a joke don’t do not to yourself. Please look elsewhere and pay that little bit more it’s not worth the stress. 🖕 now I have to try get my money

30. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Cosy Deals-Logo

Antwort von Cosy Deals

Hi Mark,

Thank you for taking the time to share your experience. We understand why you were frustrated, and we're genuinely sorry for the disappointment and inconvenience this caused.

Your full refund has now been processed, and we hope this helps bring some closure to the situation. Once we receive accurate delivery information for your item from the manufacturer, we'd be happy to reach out with a personal discount for you.

Unfortunately, we experienced significant supply chain and operational challenges that affected a number of customer orders. While these circumstances were outside our expectations, we recognize how frustrating it was. We sincerely appreciate the opportunity we were given and wish you all the best with your project.

If there are any outstanding concerns, please contact us directly at support@cosydeals.com.au

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr