iSTRAP Bewertungen 

770
•
TrustScore 3 von 5

3,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After waiting over 8 weeks for my strap to be delivered, it didn't look like the image and in fact was identical to the one I purchased from Temu and was trying to upgrade - only 3x the price at $89.... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My husband bought me an Apple watch but it need some class to make it look quality and spunky. Rather than the stock band it had on it. Wow I found your site and bought a beautiful coffee copper colou... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very nice quality. I bought one strap here at the same time I bought another brand, you can’t compare.! istrap is another level.! Fast delivery, nice color Prussian Blue Ocean Band for Apple Ultra 3.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great quality band and protector for my Apple Watch! The braided band fits really comfortably on my wrist compared to the silicone bands, and the case and screen protector are barely noticeable. Watch... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Uhrengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Switch Things Up! Every #AppleWatch strap for every you. We’re a friendly, fun bunch of humans with great taste.


Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

770 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 97 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,1

Alle Bewertungen

(770)

67 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy, easy, easy

Easy to navigate website. Very organised. Easy to check out and timely delivery.

25. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Jordyn!
Thanks for taking the time to review your experience.
We're stoked that you loved your on-site experience, and enjoyed our speedy delivery ✌🏼

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

First purchase and it hasn’t arrived

First purchase and it hasn’t arrived. Was apparently shipped on the 28/10/24. Still not got it and it’s been paid for! And you have no way of actually speaking to someone about it not even a proper email that a human actually replies too. Just a bot. Shonky lousy company . And the seems I’ve lost $70 and no band to show for it. Very very very unhappy 😔 😡

20. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hi Daniel,
Thanks for shopping with us!
We're sorry to hear that you had trouble contacting our team. Please note that we are here to help and can be contacted via our help centre.
We are currently looking into this for you, so please keep an eye out for an email from our team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very Prompt and efficient service

Very Prompt and efficient service

22. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Gaye,
Thanks for shopping with us, and for your review.
We love that you enjoyed our service and found it prompt and efficient 😉

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor/cheap quality and horrible customer service

Poor quality. Strap broke. They blamed incorrect installation when that’s how it came. Horrible customer service. No refund given. Complete scam.

Istrap claim from photos that the buckle was bent. This is simply false. The extent these guys will go to lie is beyond me. Buy at your own risk.

8. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hi Simon,
Thanks for your review.
We're sorry to hear that you weren't satisfied with your purchase or the service you received.
Please note that our team looked into this thoroughly for you when the inquiry was raised, and we noticed that the issue was not a manufacturing error. Our products go through a rigorous quality assurance process prior to becoming available for purchase, and we hold ourselves to very high-quality standards.
From the images provided, we were able to clearly identify that there was an issue with how the product was installed and used.
If you have any other concerns please feel free to reach back out to our team who are happy to assist.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The Black/Amethyst Sport Band Active is…

The Black/Amethyst Sport Band Active is great quality. I love the soft feel. I swap it on when I exercise and it’s great. Plus I can wear it all day too if I feel like because it’s quite comfortable.

20. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Nic,
Thanks for shopping with us!
We're so happy to hear that you're loving your new Black/Amethyst Sport Band Active ❤️

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unethical

Placed an order on 11/11/2024 and did not receive any confirmation email about the order but the company has charged my card for the order. Reached out to them as I havent received anything and apparently the team has been trying to contact me about the order. LIES !! I had no communication from the company before I emailed them, please refund the money and your customer service is appalling.

11. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hi Shu Chin,
Thanks for your review.
We can see that your order was placed on 10/11/2024 and our team immediately reached out to you as your order was flagged as High Risk. After multiple attempts to contact you in order to verify your order, we were not able to get in touch.
As a result, your order was cancelled on 19/11/2024.
Please note that we have policies in place to protect our customers from fraudulent activity, and unfortunately, as we were not able to verify that your order was genuine, we had to cancel it.
We apologise for any inconvenience this may have caused, and our team are happy to assist you with any questions you might have!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unethical

I purchased the wrong item and had items returned so was issued store credit which apparently had to be used within 30 days. Never heard of this before and must have missed the fine print due to so much going on health wise but regardless at the end of the day that is MY MONEY AND MY $50 so I sent multiple emails to their support team requesting a new credit coupon code, all of which were flat out ignored until today when they said they won’t reissue a new code. Wrong and unethical. Have purchased there several times, never again.

20. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey there Paige,
Thanks for shopping with us and for taking the time to review your purchase.
We're sorry to hear that your store credit wasn't used in time.
We can see that your order was placed back in May, and your store credit was issued in May too.
Store credits are valid for 30-days from the date of issue, and we can see that this was communicated directly via email by our team. We understand that sometimes there are circumstances that get in the way, and we're happy to accommodate where reasonable, however, since 5 months have passed, the store credit cannot be reinstated.
We apologise for any inconvenience this causes.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Faulty watch band, will not honour warranty replacement.

Update:

The fault with the strap lies with the locking mechanism, not where I would clip it into my Apple Watch. The Apple Watch locking mechanism is foolproof, you cannot damage a watch band by “installing it”.

I sent a photograph of the band that arrived faulty which shows that the clip does not close on one side - there is no “installation” involved.

There is no opportunity for further contact, no means to reasonably engage with them regarding the faulty product once their bot returns the same reply that three sent to other customers. Look at the reviews, many share the same account.

I sent request to them within a hour upon receiving the item in the post noting that I was not able to close the clasp the first time I tried to use it. I never had a chance to install the watch on my watch, the photo that I sent them showed that it was not clipped on - it was never clipped on. There was no real review, do not tell me that you investigated anything.

The item is faulty, this is their tactic, again look at the other reviews. They have my money, it will not be worth my while to pursue the matter through other channels and they know it.

Read the other reviews - you have been warned. You will have no recourse with them if the item is broken, the wrong item etc.

For other customers who find they have difficulty contacting them as they like to hide behind their bots, the number they post via the Shopify app is: 1800595256.

Previous post:
I posted a warranty claim via their portal indicating that it was a manufacturing fault, they responded promptly to report that I had somehow damaged the claps by opening and closing it. They said that the clasp had been bent, the image that I had sent them did not show this, rather showed that one side was not closing properly. They also cited that I had incorrectly installed the band - this is not possible it is very easy to install an Apple Watch band and the clasp has nothing to do with installation.

A quick search online will show you that they have done this to multiple customers, I don’t even think that they reviewed the photos I posted and just asserted that I had somehow damaged the band. Again, my account matches that of others that have been posted on this site among others.

After they have rejected your claim, you are directed to a bot which runs into an endless loop with a bot telling you to go to the portal to resubmit your claim, but this is not possible as you are simply directly to a page that says that your claim has been rejected and you have nowhere else to go.

You will not be contacted by a person, you will only be contacted by a bot masquerading as a human. You will not be able to get a return, you’ll not be able to get a warranty replacement, all of their promises on the website for me were absolutely useless and baseless.

It appears the item is of very poor quality, my clasp is faulty, and my band does not look anything like I did on the webpage, and frankly was not worth my time or the inflated price that I paid.

There are countless posts on this website and others that corroborate what I have written, they will probably reply to this as they have with other posts and speciously refute what has been posted.

Listen to the countless reviews that anre available online, stay away do not purchase anything from them. You’re more likely to be disappointed than pleased with your purchase.

10. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hi James,
Thanks for shopping with us and for taking the time to review your purchase.
We're sorry to hear that you weren't satisfied with your purchase.

Our team work hard to ensure that all of our products are accurately depicted on our website, and we are confident that your Link Bracelet was no exception to this.

Please note that our team looked into this thoroughly for you when the inquiry was raised, and we noticed that the issue was not a manufacturing error. Our products go through a rigorous quality assurance process prior to becoming available for purchase, and we hold ourselves to very high-quality standards.
Unfortunately, if the item is not installed correctly or handled with care, as evidenced by the images provided, we are not able to provide a replacement or refund. We do apologise for any inconvenience this causes.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disappointed

A little bit annoyed with this company, I ordered the incorrect size of a band knowing full well I could exchange for a different size if need be. I received the band fine, shipping was quick. Although I couldn’t for the life of me figure out their 3rd party exchange/returns portal. It told me I had to make a shopify store. So I did. I used my login for my shopify store and just kept getting no where. I can’t get an email address to talk to someone.

I’m hoping someone will reply here and help me out.

I love the band, it’s great quality and I had bought because I had been gifted one for my old Apple Watch, I liked it so much I bought one for myself. But a little disappointed in their customer service.

Order #7236987

9. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Harley,
Thanks for shopping with us!
We're sorry to hear that you had some issues submitting a return request.
We noticed that you managed to submit your request and our team have tended to this one for you :)
We look forward to assisting you further with your exchange.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No contact information & missing items

I’m writing a review hoping istrap will contact me regarding my order #7236476.

There is no contact information on their website or listed anywhere, not even an email address. Which is super frustrating. All emails I’ve received regarding my order are noreply emails. The contact us on their website just links to FAQ and none are relevant to my issue.

We ordered two of the jelly straps which are great but also two case protectors. We only received the pink sand case and not the black case.

Here’s hoping they contact me from this review otherwise I can’t find anyway to contact them 🤞🏼

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Catie,
Thanks for shopping with us.
We're sorry to hear that you didn't receive all of your order! We'd love to help you with this promptly, so please head to our returns portal and follow the prompts to submit a request.
Our team will be able to assist you there. Alternatively, you can contact us via our help centre :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item returned, but no exchange has been sent

Order #7234788

I ordered a watch band that was the wrong size. My fault, so I was happy to initiate an exchange and absorb the extra costs associated with paying for the return postage and the $10 to have the exchange item sent out.

Istrap received my return 6 days ago and all communication has ceased. I cannot contact them and I have no means of paying the $10 to get my exchange item sent.

Despite buying from them in the past it seems I didn’t have an account. I have now created one and can see all my previous order history, yet nothing about my exchange. Leaving reviews on this platform seems the only way to make contact with this company. They make a decent product, but there is literally no customer service. Please help me out here Istrap team

UPDATE: following this review, Istrap finally emailed me, commencing the exchange.

The email provided a link for me to pay their ridiculous $10 exchange fee and I received the poor quality replacement item yesterday.

Avoid this company at all costs. Cheaper and easier to buy a genuine product direct from Apple

20. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Michael,
Thanks for shopping with us.
We're sorry to hear this. It looks like you may not have received our email replies to your return enquiry, however, we can see that your return was processed and your exchange has been shipped!
If you need any more assistance with this please contact us via our help centre - we're more than happy to help :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No exchange on an incorrect order

Terrible service. I ordered the wrong band style and they refused to exchange it for the right version. I even used their portal for returns and just got an email saying refund DECLINED.

19. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Melanie,
Thanks for shopping with us!
We're sorry to hear that you're not happy with the service provided.
If you would like to exchange your order, please feel free to do this via our return portal, ensuring that the correct return reason is selected.
If you'd like some more support with this, please reach out to us via our help centre.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely Zero customer service. Stay away!

I am still waiting for my refund from the product I returned in mid June. Instead they keep sending automated requests for another $10 for postage to send a replacement. I dont want a replacement. I want a refund. There is absolutely no communication from this company unless you write a review on another platform. Every email address is a noreply address.
Please process my refund.
order no 7231307

EDIT: thank you for your reply. This should be a refund request. If exchange was selected then it was in error. Please change this request to REFUND. Lovely that you refer me to your help centre which has FAQ and no option to talk to a person or even email (apart from a no reply email address) Please refund.

EDIT: 20 sept 2024: still waiting for a reply from a person, email (not automated from noreply email) or a refund.

EDIT: 25th November 2024: still no reply. Help centre is actually just FAQ and no method to speak to you. If I cannot get a refund then I would like an exchange but I cannot choose the product. Please modify my change to a lavender bumper case. I would like this resolved!

14. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Simonne,
Thanks for shopping with us.
We're sorry to hear that you're not completely happy with your experience.
Please note that you have selected a return for exchange upon submitting your return request and this is what has been processed for you.
If you'd like more assistance, or to chat with us about your return request, please use our help centre to get in touch :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The Milanese strap is advertised as…

The Milanese strap is advertised as FITTING EVERY WRIST. This is false advertising because it is too big for my wrist and unusable. You have rejected my refund and have not provided any contact details so I have resorted to writing a review which I wouldn’t normally do. I would usually chat to the provider and discuss. However you do not provide the option to do this. I would like a refund based on the fact that you have advertised this product falsely.

7. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hi Emily,
Thanks for shopping with us.
We're sorry to hear that the product you've purchased is not the right fit for you. We always recommend checking our size guide, displayed on the product page of our website, prior to purchasing to ensure that the product will fit your wrist.
Our team are more than happy to assist you with an exchange! :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They are the worst company poorest…

They are the worst company poorest quality can get better at Temu and cheaper and don’t allow you to return it I personally think it’s a $1 company

1. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Suzan,
Thanks for shopping with us.
We're sorry to hear that you weren't satisfied with your order.
Our products go through a vigorous quality assurance process prior to becoming available for sale.
We can see that our team have tried to contact you four times with no response, however, if you would like to return your order for something else, please visit our return portal to process this request.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The delivery of my product was very…

The delivery of my product was very quick and efficient but it came faulty, I read that the quality is bad but mine wasn’t too bad, not amazing either but I paid $80 so it’s expected. I can’t even return it because I never received an order number via email or sms and you require that to do a return/refund. There is no email to contact the company so that was a waste of money.

30. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Cintia,
Thanks for shopping with us.
We're sorry to hear that you encountered an issue with your order.
Your order confirmation email may have gone to your junk folder, however, our team have reached out via email to give you this information so that you can process your return! :)

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT CONTACTABLE

I placed my order on July 21st to which I received an email to say the item was packed and ready to ship. That was the last I heard from them. I went to the website to contact them for an update on dispatch.
You are not able to contact them. There is no email address or phone number listed on the website.
They have a help page that is useless, you cannot ask a question it is just articles.
I should have come here first and read the reviews, I would not have purchased from them.

25. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Liz,
Thanks for shopping with us!
We're sorry to see that there was a shipping delay with your order. However, we can see that it has been delivered today.
We hope you enjoy your Rose Gold Case Protector.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do Not Buy

Ordered a watch strap and screen protectors. The watch strap was poor quality and very uncomfortable. The screen protectors are impossible to apply without huge bubbles and you cannot get the bubbles out without ruining the protector (this is not a skill issue, i have applied many iphone and ipad screen protectors without an issue, and these particular screen protectors are supposed to be their “easiest” to apply). The screen protectors also severely reduce the touch sensitivity of the screen and distorts the edge of the display. When I contacted their customer service, they asked me to explain the issue in detail and provide “evidence”. I explained it in detail and asked precisely what “evidence” they would like me to provide. Then they just ghosted me (40 days since their last email). They also try to make the reviews on their website look like they’re un curated, but are in fact cherry picked 5 star reviews. This is evident by the fact that the average rating on their website is about 4.9, while on facebook (where they can’t control reviews) is 3.0. It’s also impossible to find their contact information to submit a query or complaint, you have to go through their returns procedure. However, this is the email they used to email me: support “at” istrap.com.au Also note that you cannot get a refund, they will only give you store credit. Extremely predatory behaviour from this company, avoid at all costs.

Reply to their reply:
More lies and predatory behaviour coming from the istrap customer service team.
“Our team got back to your enquiry very promptly”, they literally took 21 days to respond to my initial enquiry… and thats also after sending a second email asking for a response.
“and requested some more information so that we could assist you. However, this information was never provided.” I literally sent a 400 word email describing the issues in detail and asking for precise direction on what photos or videos they would like of the faulty products.
I also literally never swore “at” the customer service team. I described istraps products as “s**t”. Swearing “at” someone is when profanity is directed directly at someone. So unless they consider their products to be part of their team, then no, i did not swear at their team.
It’s difficult to tell whether the istrap customer service team is purposefully malicious, or just a bit “slow”.

14. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hi Brynn,
Thanks for shopping with us.
Our team got back to your enquiry very promptly and requested some more information so that we could assist you. However, this information was never provided.

Our team were also spoken to very disrespectfully and as a result, had to stop communication. Our team are here to help, and want to ensure that you have the best experience possible, however if we are sworn at or there is a refusal to provide information that we need to assist you, we are unable to assist.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor Service - Still waiting for delivery

Hi iStrap,
I am still waiting for order #7233471 which was ordered 14th July. Delivery was advertised as 2-4 days, as far as I can tell it is yet to ship. I have tried emailing to request an update but so far nil response.
Thx
Sam

22. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Sam,
Thanks for shopping with us!
Unfortunately we were unable to find any emails from you, however, we can see that your order has been delivered. If you have any other concerns, please feel free to contact us via our help centre.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Still waiting for my order 7233609

Still waiting for my order 7233609. It was promised next day delivery. It’s been over a week already and no delivery. Very weird it’s no help centre with phone number or email address to contact istrap on.

22. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
iSTRAP-Logo

Antwort von iSTRAP

Hey Susanne,
Thanks for shopping with us!
Our team have been in touch via email to assist you with this :)

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr