Jolliman Bewertungen 

1 122
•
TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought a foldable Panama hat, total waste of money. Came out of the packing tube very creased and impossible to get flat and looking acceptable. I consider their description to be totally inaccurate... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Appreciate free postage and added discounts. Also availability of larger sizes - regrettable but true that too many of us are overweight. Also short 27" trouser legs - ideal for those of us who shrink... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I have ordered trousers from Jolliman before and they were very good. When I reordered using exactly the same product code they sent a different brand that didn't fit. It seems they change what they a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The size of my recent purchase came up on the small size. Ordered XL (44 in chest) was more like L (42 in). Returned item for exchange for next size, 2XL (46 in which fits exactly like a 44 in differe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Herrenmodengeschäft
  2. auch in
  3. Bekleidungsgeschäft
  4. Bekleidungshersteller
  5. Gürtelgeschäft
  6. Hutgeschäft
  7. Schuhgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Jolliman established in 1946 has become one of the leading mail-order companies supplying quality products at affordable prices. The company throughout 74 years trading has continued to be family owned and able to maintain the traditional values by rewarding their loyal customers with value for money and good quality clothing, whilst at the same time have continued to invest in operating systems to shape for another 50 years of good honest shopping. Jolliman our brand is our promise.


Kontaktinformationen

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

1122 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 94 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,0

Alle Bewertungen

(1 122)

19 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the 1st time I've ordered…

This is the 1st time I've ordered anything from Jolliman and I'm so glad I did they kept me upto date when my order would arrive excellent quality I will definitely order from them again and I would definitely recommend them I'm very pleased with my order.

17. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Hi Valued Customer ,

Thank you so much for your wonderful feedback. We’re thrilled to hear that your first experience with Jolliman was a positive one and that you were happy with both the updates and the quality of your order.

We can’t wait to welcome you back for your next purchase, and we truly appreciate your recommendation—it means the world to us!

Warm regards,
Jolliman Customer Care

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Missing shoes …

14th of August my dad ordered a pair of shoes and he still hasn't got them yet but every week is the promise they will be delivered and nothing I understand about the fire but really why strung people along just refund the money or be honest my dad has ordered lots over the years and he is 91 now and won't be ordering again
Shocking customer service honesty goes a long way

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Valued customer,

Thank you for taking the time to leave a review, you will see that i have requested more information to look in to this . If you can accept my request and send more information i will be able to look in to this for you.

Kind Regards
Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

You Tell Me

Jolliman Order:

Aug 22nd 2025 Order Placed for 10 items all shown as in stock. 3 Emails received, (1) Welcome to signing up. (2) 10% discount on first order. (3) Order acnowledgment.

Aug 23rd 2025 Email received advising of delays to their quoted 7–10 days order processing due to an incident in the vicinity of their premises. (Which was on the 27th July 2025, but nearly a month later still taking orders with no warning of delays on their website, morally and ethically I believe that is wrong)

Aug 25th 2025 Email Received, telling me all about Jolliman and how good they are and process orders quickly.

Aug 27th 2025 Email Received from marketing telling me “Summer Sale” still on , big discounts, don’t miss out etc.

Aug 28th 2025 Email Received from marketing telling me that the “Summer Sale” must end “Shop Now”!

Aug 28th 2025 Email sent to Jolliman. Extract as follows: Why are you marketing an pushing for sales when you are advising customers who order that you are currently encountering difficulties (due to a local incident) in honouring what is already a pretty poor 10-day order process?

Aug 29th 2025 Email received stating order despatched (3 items) & Yodel tracking reference and stating Yodel would advise on delivery date! Yodel received the parcel on Sept 1st and delivered on the 2nd.

Sept 22nd 2025 Email received stating order despatched (1 item) & Yodel tracking reference and stating Yodel would advise on delivery date! Yodel received the parcel on Sept 23rd
and delivered on the 25th.

Sept 24th 2025 Email received stating order despatched (1 item) & Yodel tracking reference and stating Yodel would advise on delivery date! Yodel received the parcel on Sept 25th and delivered on the 26th.

October 1st Since then nothing about the 5 outstanding items, no apologies no updates, nothing. One of the items (a coat) is no longer shown as being in their range, will I get it?

Initially I thought “Jolliman” have had a bit of bad luck; so give them a break. The more I thought about it, the more I became annoyed that they were still pushing for sales, a month after the neighbouring fire knowing the business was under pressure and struggling to get orders out. They should have stopped aggressively selling, communicated prior to accepting orders and payments and fallen back on their business continuity Insurance (assuming they have cover) as opposed to customers paying and waiting.

To put things into perspective I ordered 10 items form Cotton Traders on the Sept 25th 2025 all showing as being in stock. Got a confirmation Email the same day, confirmation of despatch the same day and everything was delivered on the 26th September. Pricing wise, no real difference like for like.

1. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share such a detailed review. We sincerely apologise for the delays and poor communication you experienced with your recent order. We understand how frustrating it must have been to place and pay for items shown as in stock, only to receive partial dispatches with little clarity around the remaining products.
You are absolutely right—we should have provided clearer information upfront about the impact of the July incident on our order processing and stock availability, it was very unfortunate that we had no access to our premises or systems for almost 3 weeks. It was never our intention to promote sales campaigns while delays were ongoing, but these were automatically set and as said we had no access to our systems to stop these and we acknowledge that this created the wrong impression.
Regarding your outstanding items, including the coat no longer shown in our range, our customer service team will contact you directly to confirm availability or arrange a resolution. if you could email or call support they will advise.
We value your feedback, as it highlights where we must improve not only operationally but in the transparency of our communication with customers. We are already reviewing our processes to ensure situations like this are avoided in the future.
Thank you again for your patience. Please rest assured we are working to put this right for you as quickly as possible.


Kind Regards,
Jolliman Care Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Lack of promised deluvery

On the 5 th of August, I ordered 4 items from the men’s ware section, ready for my holiday, later that month.
The holiday came and went, without any of the items being delivered.
At the beginning of September, 1 item was delivered, with a note That the rest of the items would follow.
I have called the “Careline” twice, who have assured me that the missing items will be delivered in 7-10 days, they haven’t !
Over many years, I have bought a number of items from this company, which have been generally of good quality and delivered within the 7-10 days, as promised; not on this occasion !
I am very disappointed with their poor service and lack of accurate information . I do not need anymore waffle thankyou !

5. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Valued customer,

We’re very sorry to hear about your recent experience and the delay with your order. Unfortunately, just before you placed your order, we experienced a fire incident in the local area which caused significant disruption to our warehouse and delivery operations. This resulted in delays to some orders, including yours, and we sincerely apologise for the inconvenience this caused , especially as you were preparing for your holiday.

After reviewing your account, I can confirm that your order was subsequently cancelled and a full refund has now been processed for you.

We truly value your loyalty over the years and regret that we’ve fallen short of the service standards you’ve come to expect from Jolliman. Thank you for your patience and understanding during what has been a very challenging period for us.

Kind regards,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Deliveries are invariably longer than…

Deliveries are invariably longer than their intended 7 to 10 working days and recently they have been attributing this to a 'fire incident' near to their premises in West Bromwich (in June).
Its now nearly October but they are still stating this as the cause of the delays.
When is it likely to be resolved?

8. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Valued customer,

Thank you for taking the time to leave a review, you will see that i have requested more information to look in to this . If you can accept my request and send more information i will be able to look in to this for you.

Kind Regards
Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Items never received

My elderly grandparents place an order end of June and they are still yet to receive their parcel. When I got through to them 4 weeks ago they advised they would send the items within the next 7-14 days. They said there had been a fire in their warehouse. To date, we have still not received any items. I have emailed their care team 5 times chasing this up and not had a response. I am going to raise a fraud dispute with the bank to obtain the money back. Awful awful company

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re very sorry to hear about the experience your grandparents have had.

Unfortunately, just a few days after the order was placed, a fire broke out near our main warehouse. Due to smoke damage, we had to relocate operations, which caused unavoidable delays while we set up in a new location. We completely understand how frustrating this has been, and we sincerely apologise for the disruption.

Please be assured that we have responded to each of your emails on the same day they were sent to us and I can confirm that your grandparents also contacted us by phone to cancel their order. Their refund has already been processed and should appear back in their bank account within the next 24–48 hours.

We are truly sorry for the inconvenience caused and hope we can restore your confidence in us in the future.

Kind regards,
Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ORDERED GOODS EARLY JULY AND GOT TOLD…

ORDERED GOODS EARLY JULY AND GOT TOLD BECAUSE OF FIRE CLOSE BY THEIR WOULD BE A DELAY OK I THOUGHT CONTACTED JOLLIMAN AGAIN AFTER A FEW WEEKS THE SAID MY GOODS WOULD BE DELIVERED IN TEN TO FIFTEEN WORKING DAYS STILL STILL WAITING I WILL NEVER DEAL WITH THIS COMPANY AGAIN

8. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about the delay with your order and the disappointment this has caused.

In order to look into this matter further and provide you with a clear update, we have requested some additional information regarding your order. Once we have these details, we will be able to investigate and come back to you with a resolution as quickly as possible.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and thank you for your patience while we look into this for you.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong Item Supplied – Only Resolved Through Legal Action.

I ordered a portable air conditioner from Jolliman, but the wrong item was supplied. Despite repeated emails and calls, I received no meaningful response. The matter was only resolved after I initiated legal action through the County Court.

I was eventually refunded in full, including my court fee, but only after a lengthy process. Buyers should be aware that my order was not fulfilled correctly, and resolution required formal legal proceedings.

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for taking the time to share your experience. We are very sorry to hear about the difficulties you encountered with your order and for the inconvenience and frustration this has caused.

We have requested further information regarding your order so that we can look into this matter in detail and ensure it is fully reviewed. Please be assured that we take your feedback seriously and will use it to help improve the service we provide.

We sincerely apologise once again for the experience you have described.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Grey trousers not received

I ordered grey trousers from Jollimans in early August but not seen anything yet. Getting fobbed off with it’ll be one more week.
I won’t be ordering from them again I’m afraid.
They always were so good. Vey disappointed.

7. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about the delay with your order and the disappointment this has caused.

In order to look into this matter further and provide you with a clear update, we have requested some additional information regarding your order. Once we have these details, we will be able to investigate and come back to you with a resolution as quickly as possible.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and thank you for your patience while we look into this for you.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor Service and shoddy products

Ordered 2 pairs of cords. First time I put one pair on the zip broke straight away, I paid to have a new zip put in but this only last a couple of wears . I informed the customer care team who told me to send them back and they would put a new zip in, I explained this had already been done at my own expense and asked for a replacement pair, they refused. Stupidly I bought another pair which have been fine. I then put in the second pair I originally purchased (different colour) hence the zip broke as soon as I put them on. I emailed the care team and explained the situation and requested a new pair, I didn’t hear them for several weeks so sent another email to chase up. After another couple of weeks they have responded to say if I send them back they will put a new zip in. Need tags etc. A professional tailor has said the zips are not suitable for a heavy material like cord. Shoddy products and dispicable customer service. No idea how to look after customers especially though Les that have been regular shoppers. Do not serve to be trading so please be aware if you shop with them

20. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about the difficulties you have experienced with your father’s order and for the upset this has caused.

We can confirm that we have requested further information in order to look into this matter and to provide you with a clear update regarding the order status. Please be assured that we are treating this as a priority and will be in touch with you directly once the details have been reviewed.

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused and thank you for bringing this to our attention.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Put an order in with jolliman they took…

Put an order in with jolliman they took the money out of my bank and im still waiting for my delivery its been two months now i have phoned several times to complain about missing items jolliman has not been in contact keep your money and stay away from this company

12. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about the difficulties you have experienced with your father’s order and for the upset this has caused.

We can confirm that we have requested further information in order to look into this matter and to provide you with a clear update regarding the order status. Please be assured that we are treating this as a priority and will be in touch with you directly once the details have been reviewed.

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused and thank you for bringing this to our attention.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

3 week delivery time is too much

I placed an order for trousers to wear for a wedding. I ordered in good time but my order did not arrive. Now, two weeks after that wedding, jolliman say they have despatched my order. 3 times I have asked for a refund because it has been 3 weeks since I ordered these trousers. Still no refund just a notification to say they have now despatched my order. Not good enough.

19. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Mr Chapman ,

Thank you for your review. We are very sorry to hear about the delay you experienced with your recent order, especially given that the trousers were required for a special occasion. We completely understand your frustration.

Unfortunately, due to a major fire incident in the local area, a large number of customer orders were delayed as our stock was damaged and we had to relocate to a new warehouse while awaiting replacement stock. This unfortunately affected your order.

I can confirm that your order was dispatched on 7th August and delivered on 12th August. We sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused by this delay, and for not being able to meet your original request for a refund in time.

Please be assured that your feedback has been noted and will help us to improve the service we provide going forward.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't waste your time ordering from this company

What a waste of space this dreadful company are, ordered a pair of jeans for my elderly father on the 4th July, after several emails & phone calls , it is now the 1st of August, customer care are useless, most recent calls today now saying there has been a fire at the warehouse in west Bromwich so customers can't reach them for info on orders or refunds , pure Charleston's. PLEASE DO NOT ORDER ANYTHING OFF THEM , YOU HAVE BEEN WARNED!!!!!

1. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear about the difficulties you have experienced with your father’s order and for the upset this has caused.

We can confirm that we have requested further information in order to look into this matter and to provide you with a clear update regarding the order status. Please be assured that we are treating this as a priority and will be in touch with you directly once the details have been reviewed.

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration caused and thank you for bringing this to our attention.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Missing trainers & useless customer care

My husband ordered some trainers ago. They did not turn up. He chased last Wednesday 23rd July, they told him that they would be in the system on Friday 25th (what does that mean when they were ordered a month before?) and delivered on Monday 28th. No trainers. All the customer service is white-wash - this company is terrible - we will never use them again and suspect it will be unlikely that the refund will actually be made.

20. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Mrs Little ,

Thank you for your review. We are very sorry for the poor experience you and your husband have had with this order and for the frustration caused.

We would like to provide some clarity regarding what happened. We did receive a delivery of shoes on Friday 25th July and all outstanding orders, including yours, were packed and prepared for dispatch that day. Unfortunately, our courier did not arrive to collect the parcels as scheduled, meaning they remained in our warehouse over the weekend awaiting collection.

Tragically, on Sunday 27th July, a major fire broke out near our main warehouse, and as a result all of the stock in our warehouse was damaged. We understand how disappointing this must have been for you. Following our telephone conversation, your request to cancel the order was actioned, and this was completed on 13th August.

We sincerely apologise for the disruption, the inconvenience caused, and the disappointment you have expressed. This is far from the level of service we aim to provide, and we regret that your experience has led you to lose confidence in us.

Yours faithfully,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

order placed 7th july

order placed 7th july. heard nothing. iI rang them on 18th july. they said shirts by mon 21st nothing arrived. slippers by wed 23rd nothing arrived. rang them on the 25th, they said slippers some time next week, but the shirts arrived on 24th. I told the girl to cancel the slippers. I want a refund TODAY which has been approved. I went on ebay and ordered two pairs of slippers, better quality and they will be here by the 29th. If jolliman say things are in stock they should be in the warehouse, and NOT waiting for a delivery. If i could give a minus score i would

25. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Mr Pitcher ,

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry for the delay in replying to your Review, We are sorry to hear of the difficulties you experienced with your order and fully appreciate the disappointment this caused.

We can confirm that, following your request to cancel the slippers, the order was cancelled and a full refund was raised and processed on 25th July. Any delay in the arrival of funds would have been dependent on your payment provider’s processing times.

We regret that the information you received regarding stock availability and delivery did not meet expectations. We are reviewing our processes to ensure that customers are provided with clear and accurate updates in the future.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. Your comments have been noted and will assist us in improving our service.

Yours sincerely,
The Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What a shambles

What a shambles. Please keep your money and go elsewhere. Second time I have had problems with this company. Takes your money immediately then fails to deliver. I have emails ping ponging between us and still they continue to lie. Usual stuff about being very busy or items will be with you in 5 days ,or, items still awaited at their depot, or, ad nauseam. No tracking system in place either so I have no idea which h one is the biggest lie! UPDATE on 13th June-had an email response from Jolliman customer care team, dated 11th June ,after I had told them to cancel the order and refund me. Very apologetic and said would action the refund but could take up to 14 days. Blow me down the refund arrived this morning! So they can get things right. For the refund process I give them 4 🌟

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Customer ,

Thank you for taking the time to share your feedback, please accept our sincerest apologies for the inconvenience and frustration you have experienced.

We are genuinely sorry that this was not your first negative experience with us, and we completely understand your disappointment regarding the delays, lack of tracking, and unsatisfactory communication. This is not the level of service we aim to provide, and we are very sorry to have let you down.

While we are glad the refund has now been processed successfully, we fully acknowledge that this does not undo the stress and time you’ve had to invest in chasing the matter. Your comments have been shared with our management and customer care teams as part of our ongoing efforts to improve and prevent repeat issues.

We deeply regret losing your trust and custom. Should you ever consider returning to Jolliman, we would welcome the opportunity to show you the standard of service we strive for and that you rightfully expect.

Thank you once again for your honest feedback.

Kind regards,
Jolliman Customer Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WHAT A PACK OF LIES THIS COMPANY SAYS …

WHAT A PACK OF LIES THIS COMPANY SAYS CAN'T UNDERSTAND WHAT THEY SAY I GOT PROOF OF E-MAIL ADDRESS WAS ON MY ORDER FORM AND COPY OF CHEQUE OF MY REFUND DATED 25th FEB 2025 I WOULD ADVISE YOU NOT TO DEAL WITH THIS COMPANY

22. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The good, the bad and the ugly

A month after ordering we had no items. Over several emails and calls they consistently fobbed me off. Last week I finally thought I was getting somewhere and a woman told me the items would dispatch 24hrs express as an apology on Monday. Well, that time more than elapsed. The promised free post and packing voucher never came.

So, I decided to cancel.

This time I got Natasha who agreed it wasn’t good enough. Refunded our postage (something I’d been told was impossible by the last lady) and went to check the stock and later called me to confirm dispatch. The order arrived the next day and my husband really likes the cardis.

A mixed experience but Natasha has single-handedly taken this review from a one star.

Order number: OR0335196

14. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Valued Customer ,

Thank you for your honest and detailed feedback, and for giving us the opportunity to make things right.

We sincerely apologise for the delays, miscommunication, and frustration you experienced throughout the process. This is far from the standard of service we aim to provide, and we understand how disappointing it must have been to be repeatedly let down after placing your order.

That said, we're truly pleased to hear that Natasha was able to step in and help turn the situation around. Your kind words about her dedication and follow-through mean a great deal, and we’ll be sure to pass along your appreciation to her.

We're also glad to know your husband is enjoying the cardigans, and we hope they were worth the wait in the end. Your feedback is incredibly valuable to us, and we’ll use it to help improve both our internal processes and our customer service.

Thank you again for your patience and for giving us another chance.

Kind regards,
Jolliman Care Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not a reliable supplier keeep away

Place order 11th april (supposed delivery 7-10 days)
Got message 17/04 saying delivery next 5 days.
Phoned them on 23 they said that the order had been delay because Easter and will be with me within the week.
Phoned 28 asking for money back and said order had been dispatched however i asked for a tracked reference and they said they do not track their packages.
Today 30/04/2025, I called them and asked for my money back. The person asked me if I had made this review and also told me I had said an untruth about tracking packages.
Apparently they track packages however I sustain the rest of my comments of unreliability and misguidance about shipping.

29. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Mr Medina ,

Thank you for taking the time to share your experience, and please accept our sincere apologies for the inconvenience and frustration you’ve encountered.

We’re truly sorry for the delays to your order and the confusion caused by conflicting information regarding tracking. It’s clear that our communication fell short during this process, and for that, we are genuinely sorry.

We understand how important clear and consistent updates are, especially when it comes to deliveries. While we do offer tracking on most packages, we acknowledge that the information provided to you was inconsistent and understandably caused concern. We will be reviewing this internally to ensure our team provides accurate, unified responses moving forward.

We appreciate your feedback it helps us improve our service and we're sorry again that we didn’t meet expectations in this instance. If there's anything further we can do to resolve this matter for you, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,
Jolliman Care Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

i ordred from this company without…

i ordred from this company without reading any reviews and then regetted my decision
however i need not have worried all went well.my requesyts for delvery updatesetc .were answeresdin good time and delivery was 4 day.sexellentquality goods.well pleased will use again

11. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jolliman-Logo

Antwort von Jolliman

Dear Mr Todd ,

Thank you so much for your kind review,

We’re delighted to hear that your experience with us exceeded expectations, especially after having initial concerns. It’s great to know that our team was able to keep you well-informed and that your delivery arrived promptly.

We’re also thrilled that you’re pleased with the quality of the goods your satisfaction means everything to us. We truly appreciate your trust in giving us a chance and look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Jolliman Care Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr