Juicers Bewertungen 

536
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This has always been a great company. They have high quality products which you can trust and excellent customer service. Items I've purchased from them have come quickly within a few days even though... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Juicers were further down my web search than the usual suspects, but their price was very competitive. I was, initially, wary but decided to order from them. My experience was top class. I was kept... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought a GBP550 Vitamix blender from them. Unfortunately, it arrives with bits of plastic rattling around inside it and around the motor. This cannot have happened in transit since the external bo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really pleased with my experience! Ordered a Vitamix which arrived very quickly - ordered late on the 4th and it arrived on the 6th. The Vitamix was packaged very well and I'm really pleased with it.... Mehr ansehen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

536 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 96 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(536)

167 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery, great price plus a free gift!

Ordered a Vitamix from here which arrived the next day. Their price was the best I could fine and they included a vacuum jug as a free gift which has been fantastic and is so handy with all the smoothies we've been making. The Vitamix has been great too and noticeably better than other blenders we've had.

23. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Hurom juicer

Very happy with this self feed juicer
Good quality, less cleaning and pure fresh juice. Recommend to anyone who wants a fresh juice at home

28. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Dualit toaster - excellent price and prompt delivery

I bought a Dualit 4 slice toaster from Juicers as a present for my daughter. The price was, by far, the best I found online and the delivery was very prompt. I was kept informed by the company and courier all the way to delivery day. I definitely recommend this company based on my experience.

26. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Juicer is great but I found the…

Juicer is great but I found the delivery company annoying. They announced what day they would deliver, stated that i had to be in to give them a code, and there was no option to opt out of this. I found this inconvenient - most companies don’t require you to wait in all day for them anymore.

6. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

It does the job, the pulp comes out wet.

I've been using this juicer every day for over a month now. The pulp comes out still wet so to avoid the waste, it needs to be squeezed by hand.
It's a cheep juicer, which does the job but requires bigger waste or extra squeezing. Fast delivery.
I'm using the juicer to make celery juice and I'm not pushing down the celery, sometimes even stopping the celery to go down too fast. I don't believe there is anything that could be done in order to have less wet pulp, except of buying more expensive model.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juicers-Logo

Antwort von Juicers

Thank you for taking the time to leave your feedback, and we're pleased to hear that your order arrived quickly.

We're sorry to hear that you are finding the pulp wetter than expected. There are a number of factors that can affect the amount of moisture left in the pulp, including the type of produce being juiced, how it is prepared and the way it is fed through the juicer.

We would encourage you to contact our support team, who will be happy to provide some troubleshooting advice and guidance to help you get the best possible results from your juicer. If there is an issue with its performance, they can also advise you on the appropriate next steps.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely disappointing product and, even more so, customer service

I am extremely disappointed with both the quality of my Omega juicer and the way my complaint has been handled by Juicers.co.uk.

I purchased the juicer in November 2022. After just over a month, an attachment broke. When I contacted Juicers.co.uk, I was told that I could not upgrade to a different model by paying the difference. We continued using the juicer very carefully, always chopping produce into small pieces, feeding it slowly and never forcing anything, and dismantling and hand-cleaning it after every use.

Around 18 months later, another attachment broke during use.

What I found particularly frustrating was that the damage was effectively blamed on me without the machine being examined. I was told by Juicers.co.uk, following advice from their service team that the hooks “couldn't really get damaged through normal use” and could only have been damaged by “extra force” when dismantling the bowl.

I completely disagreed. I explained how carefully the juicer had been used, but rather than properly investigating the issue, I was offered £114.50 credit towards another product a percentage of what the juicer was worth based on the length of time I had had it.

I then contacted another juicer company, believing they were the distributor. They told me that they had seen this issue before and, incredibly, sent me an ex-demo juicer base as a gesture of goodwill. That experience made the correspondence with Juicers.co.uk even more disappointing.

Unfortunately, that led to an even more frustrating experience. When I contacted Juicers.co.uk in April to use the credit, they did not initially acknowledge that I had the £114.50 credit. I had to provide evidence of our previous correspondence and spend around three days establishing that the credit had actually been offered to me.

Had they simply acknowledged the credit when I first contacted them, I would have made my purchase then.

It was only during this process that I was informed that the credit had an expiry date. I was subsequently away and did not see the email before that date passed.

I raised a formal complaint, explaining that the expiry condition had not been communicated when the credit was originally offered. Juicers.co.uk have now refused to honour the credit and have effectively shut down the complaint.

In fact Juicers.co.uk acknowledged in writing:

“you should have been given an expiration date of 1 year when the credit was initially offered. As that was not the case…”

Despite acknowledging that the expiry information was not given when the credit was originally offered, they are still relying on that expiry date to refuse the £114.50.

When I asked for the terms that applied when the credit was originally offered, when the expiry condition was first communicated, and the basis on which they considered it fair to enforce it, I was simply told by Sara in management

“Unfortunately, we can not continue the communication on this matter…”

and that the credit had expired.

I find the overall approach extremely disappointing. From being blamed for damage without the machine being examined, to having to prove that compensation had even been offered, and finally having my formal complaint effectively closed despite their own acknowledgement that the expiry condition was not communicated at the outset, I have not felt that my concerns have been properly listened to or investigated.

For me, this is no longer just about £114.50. It is about how a customer is treated when something goes wrong.

I am now taking the matter through the appropriate consumer channels.

Based on my experience, I would think very carefully before purchasing.

***UPDATE****
Ask juices.co.uk have now responded to my review I feel it's important to correct several points in their response.

Firstly they state the after my initial complaint the cogs were replaced free of charge in the juicer was returned to me at no cost.

THIS IS NOT CORRECT!! This repair did not happen.. they did not see my juicer first hand. I have retained correspondence relating to this matter and can provide the relevant evidence if required

I also dispute their account of the damage being caused by excessive force. It was used with care and in accordance with the instructions. They attributed the damage to be caused by use error without the machine ever being physically examined.

The main issue however remains the £114.50 Goodwill credit. Which was offered without a validity period.

When I contacted them attempting to use the credit it took approx 3 days of correspondence including me providing evidence of the before the credit was acknowledged. It's unreasonable to portray this as me ignoring a deadline.

I stand by my original review and will be pursuing the matter through appropriate consumer channels

12. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juicers-Logo

Antwort von Juicers

We are sorry that you remain disappointed, but we feel it is important to clarify the history of this matter.

The juicer was purchased in November 2022. Shortly after purchase, the cogs on the motor were damaged. Our service team's assessment was that this type of damage results from excessive force being applied when dismantling the parts and detaching the bowl from the motor base. Nevertheless, the cogs were replaced free of charge and the juicer was returned to you at no cost.

You contacted us again in 2024, approximately 18 months later, reporting that the cogs had been damaged again. The juicer came with a two-year warranty; however, our service team's assessment was that this type of damage was not the result of a manufacturing fault and therefore was not covered under the warranty.

Despite this, and despite the juicer having already been in use for approximately 18 months, we offered £114.50 — 50% of the original purchase value — as a gesture of goodwill towards another product.

We accept that when this goodwill credit was originally offered in 2024, you were not advised that it should have had a one-year validity period. When you contacted us again in April 2026, nearly two years after the credit was offered, we acknowledged this omission and, rather than simply treating the credit as having already expired, gave you a further 30 days in which to use the full £114.50 credit. You were advised in writing that this extended opportunity would expire on 31 May 2026.

Unfortunately, the credit was not used within that additional period. When you contacted us again in August, more than two months after the clearly communicated extended expiry date, we advised that the credit was no longer available.

We appreciate that this is not the outcome you wanted. However, we do not believe it is accurate to suggest that we simply relied upon an expiry date that had never been communicated. Once we identified that the original validity period had not been made clear, we specifically addressed this by providing an additional 30 days and confirming the new expiry date in writing.

Over the course of this matter, we replaced the initially damaged parts free of charge, offered 50% of the original purchase value as goodwill following the second occurrence after approximately 18 months of use, and subsequently provided an additional opportunity to use that credit after acknowledging that the original expiry period had not been communicated.

We are sorry that we have been unable to reach an outcome that you are happy with, but we believe the goodwill offered and the additional opportunity provided to use it were reasonable in the circumstances.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent buy experience

I recently purchased a coffee machine & selected Saturday delivery. A short while later I was contacted & advised that they could not guarantee this service & they had refunded the additional post cost. As it happens the machine arrived on the Saturday anyway. A real bonus.
The order was very well packaged & was despatched within the advertised timescales. I received clear & regular updates throughout.
I can't fault the service I received from Juicers and based on this experience I would certainly use again.

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scratches on product, no refund or replacement

Bought a very expensive toaster, which arrived with scratches on the front. Contacted Juicers, who tried to tell me it was part of the design! When they finally accepted it was scratched, they offered me a £15 refund. Disgusting. Will never buy from them.

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Juicers-Logo

Antwort von Juicers

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with your toaster.

When you initially contacted us, the marks shown in the photographs provided were not clearly visible as scratches, which made it difficult for our team to confirm the issue. Once we understood your concerns, we offered a £15 partial refund as a goodwill gesture. We appreciate that this was not a satisfactory resolution for you and hence, collection of the toaster was arranged with pre-paid returns label. We are currently still waiting to receive the toaster back. As soon as the unit is received back with us, a replacement will be dispatched immediately.

We’re are very sorry for the inconvenience caused and hope the replacement resolves the matter to your satisfaction.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr