Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen
15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen
Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Både og..
Det første jeg hæfter mig ved er, at priserne ligger noget over en almindelig grillbar. Det skal dog siges, at der kælet en del mere for råvarevalget end hos den lokale kineser, med standard pølser og papbøffer.
Så kulle man jo mene at det er ok, at priserne er lidt højere. Desværre satte de priserne op efter en større ombygning, uden at produkterne blev forbedrede. Det er vel ikke rimeligt, at man som kunde skal finansiere en ombygning, uden det kommer mig til gode?
Forretningen har en fint koncept, og der er masser af potentiale. Jeg brugte den som mit foretrukne fast food sted, inden jeg flyttede længere væk.
Efter jeg flyttede har jeg brugt den to gange, og er blevet skuffet og irriteret begge gange.
Første gang, da jeg havde sent fri, kørte jeg forbi og ville gerne have en kylling med pommes frites. De laver spydstegte kyllinger i stedet for dem i frituren, og det er lige en tand mere lækkert. De havde to tilbage da jeg bestilte af en lidt ung pige, der ikke havde helt styr på det. Hendes ligeledes lidt for unge kollega med lige så lidt styr på det, var kommet til at sælge to spydstegte kyllinger til en kunde lige efter mig.
Jeg var i godt humør og tænkte det skal de ikke have bøvl med, så jeg foreslog selv at de bare kunne lave en almindelig friturekylling fra frost til mig - jeg var sulten!
Så langt så godt! Da jeg kommer hjem og har glædet mig til at sætte tænderne i kyllingen efter den har forsødet køreturen med sin lækre duft, kan jeg konstatere at den stadig er frossen inde ved benene. ARGH! Det er hvad man får ud af at være flink.
Jeg har selv en baggrund i restaurationsbranchen, og er meget kritisk med at tingene skal være i orden - og grillkylling i friture er vel ikke raketvidenskab???
Der gik lang tid, hvor jeg var sur og fornærmet og bestilte min mad andre steder. Indtil for nylig, hvor jeg tænkte at det skulle have en chance. Jeg ringede og bestilte burgere og pommes frites til familien. Vi bryder os ikke om lunke rå agurker her i huset, så vi bestiller altid med syltede i stedet for rå agurker; "Der skal ikke rå agurker i burgerne, men du må gerne komme nogle syltede i i stedet" var min besked til den (måske nok meget unge pige der tog telefonen).
Om det var det lille "må gerne" komme syltede agurker i, der gjorde at jeg skulle spise en agurkeløs burger ved jeg ikke, men jeg forestiller mig at hun havde forstået det som "må gerne, behøver ikke" og så er det selvfølgelig min fejl...
Jeg vil gerne understrege, at det ikke er for virke nedladende, men jeg mener det må være ret simpelt at fremstille almindelig dansk grillmad. Når man så vælger at prissætte varerne, så det indikerer at man kan forvente en oplevelse lidt udover det sædvanlige har tingene også bare at være i orden. Bevares, der kan ske fejl, men ikke to gange i træk...
De to stjerne er givet for udvalget, og råvarerne.
De tre stjerner der ikke er givet er fordi prisen er for høj, maden ikke det man har bestilt og bør forvente, og betjeningen i samme åndedræt er ung og inkompetent.
Generelt rigtig godt
God mad og store portioner er kendetegnende for Banjos Grill. Desværre er Banjos blevet en kende dyr. Specielt efter opførelsen af en helt ny grill fik priserne en pænt nyk i vejret.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








