Altid dejligt besøg, hvor vi i dag fik bøfsandvich med sovs, som er en af vore favoritter. God service og lækker grillmad. Kommer helt sikkert igen.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Det virker desværre ikke som om, de læser anmeldelserne herinde, jeg håber de gør. Men deres priser er ALT for høje og deres mad er langt under niveau efterhånden. Små pommes fritter, der ligner de sm... Mehr ansehen
15/2-23 Trist kedelig oplevelse, vi fortryder at have kørt på banjo’s vi bestilte en flæskestegshotdog, den var ok til prisen, men må ikke ligge forlænge på tallerknen for så bliver den slatten... Mehr ansehen
Købte dagens rat hos Banjo Grill, mørbra med championsovs m kartofler til 74 kr, skulke have det med hjem, fik det leveret i en brun papirspose, så det vil sige at made var lunken da jeg nåde hjem,... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Kom tilbage med udbringning!!
Den bedste grill i Odense
Den bedste grill i Odense! Grillmad når de er bedst og hurtig og venlig personale.
virkelig flinkt og rart personale
virkelig flinkt og rart personale, og ejerne er altid i godt humør😁🤡Det er en smule dyrere , men alt er så også stort set hjemmelavet🖒🌭🍔🍟🍺
Bære i det hele talt dalende kvalitet …
Bære i det hele talt dalende kvalitet siden de byggede om... gør mig ondt i hjertet da jeg plejede at komme der med min farfar, jeg har gode minder fra de gamle hyggelige skur. Det nye sted er en vederstyggelig tilbygning som intet har med banjos at gøre i min optik.
Har før fået god mad
Har før fået god mad, men nu fik jeg så tør kylling at vi måtte droppe af spise den. Agurkesalat der ikke kan kaldes syltet og slatne seje pomfritter. Og så var det hele koldt og kom først efter 120 min istedet for de 90 min
Var inde at spise tidligere i aften
Var inde at spise tidligere i aften, super god service, meget venligt personale, maden var frisk og lækker. Kan klart anbefales...
Aldrig mere Banjo's...
Desværre kan der ikke gives mindre end 1 stjerne!
Mage til fræk og flæbet telefonbetjening, skal man lede længe - meget længe efter.
Bestiller mad til 5 pers. via Hyngry.dk kl 16.55.
Første oplysning er, at tidligste levering er efter 60-75 min.
Får sms kl 16.56, at maden nu er bestilt (og betalt) og bliver leveret kl 18, hvilket passer fint for os plus gæster.
Kl 17.09 står budet fra Banjo's med maden.
Altid dejligt at få maden leveret til tiden og gerne i god tid - MEN 51 min. før det aftalte, nej tak Banjo!
Ringer til Banjo's og spørger, om maden kan holde sig varm i papirsposerne?
Og så skal jeg da lige love for, at jeg fik læst lektien 'Det var fa.... første gang, de havde haft en en kunde, der klagede over at få leveret FØR tiden og hun var sk... ligeglad med mig etc etc'. Der blev så sandeligt luftet gloser.......
Kl 18.50 bliver jeg ringet op af en Kirsten fra Banjo's, at jeg har uafhentet mad stående........ Nej tak Kirsten, jeg bestiller ALDRIGT mere mad fra Banjo's!
Kan under INGEN omstændigheder anbefale Banjo's så længe personalets tone og tilgang til kunderne er så lav!
bliver desværre nød ti at give en …
bliver desværre nød ti at give en stjerne som er en for meget ikke godt hvis de ikke tager sig voldsomt meget sammen vh Bjarne
Kylling med Diarré
Kylling med Diarré
Havde fået leveret mad til familie sammenkomst. Kyllingen gav diarré, pomfritterne var tørre og familie middagen ødelagt. Svaret fra Banjo var at hvis ikke vi var tilfredse kunne vi bare lade værre med at handle der.
Diarré hele weekenden
Har bestilt flere gange take-away fra Banjos med kæmpe forskel i kvalitet.
Værst var det i december hvor 6 timer efter indtagning af en Ribbenstegs menu, måtte tilbringe min weekend med feber i sengen og toilet besøg i 15 min intervaller i 1 1/2 dag.
Jeg vil opfordre alle andre til ikke at købe jeres mad på Banjo's hvor der er så skiftende kvalitet og specielt fordi at kødet ikke er ordenligt tempereret (tør du tage chancen?).
Elendigt!
Havde bestilt en Deal til 5 personer, udover det var nogle små portioner, var kødet fyldt med sener og meget sejt, kartoflerne var slatne, og grønsagerne nærmest brændt! Sovs var der rigeligt af, men den var desværre så salt at den ikke var til at spise. Det hele blev leveret lunkent. Det var så 3. gang.... 1. eneste & sidste.
Brændt bøf, pyntet med kogt salat
Fast kunde i mange år. Men har godt lagt mærke til den dalende kvalitet.
Maden kom 20 minutter for sent efter at have ventet 2 timer efter på at maden ville ankomme. Eneste kommentar fra banjo, citat " beklager" inden de hurtigt luskede væk. Ikke noget med "Det må du undskylde, vi har haft super travlt, osv." ingen ting.
Fritterne var totalt uspiselige, flade i smag og konsistens. Virkede som om de var genopvarmet. Mulig vis også glemt salt.
Kødet var brændt, Agurkerne smagte forkert, det samme med tomaterne. Muligt et resultat af varmekassen de havde ligget forlænge i.
Så jeg endte op med en brændt bøf, pyntet med kogt salat og lidt løg i en bolle. Jeg er super glad for at jeg valgte at vente 2 timer på sådan en skuffelse. Men nu er jeg i det mindste en dårlig vane mindre. Bon appétit.
Og til Banjo, jeres kvalitet lider under alle de unge uden kvalitets fornemmelse, der ikke lader til at få den støtte og fokus der skal til fra deres ledere. hvem det så måtte være.
Fejler egen filosofi
Jeg har besøgt Banjos siden jeg var en ung knægt og Banjos var et lille skur med god mad, glæde og høj kvalitet.
Der var sågar et skilt med ordlyden: "
Hvis ikke du kræver kvalitet, så er du selv med til at afskaffe den".
Desværre er det efter min mening gået rigtigt stærkt ned af bakke for Banjos på det seneste.
Uengagerede ansatte med dårlig attitude og ringe evner indenfor tilberedningen af grillmad.
Møg beskidt køkken og restaurant afdeling.
Take out bestillinger er altid forkerte.
Lagde også mærke til at de ansatte beholdt handskerne på når de betjente kassen og så tilbage til madlavningen uden at skifte handsker.
Det er trist, for jeg nød at komme på Banjos og deres seneste påfund med en ribbenshotdog er super....
Desværre må jeg nu finde en ny grillbar og bede dem lave ribbenshotdogs.....
Hvil i fred Banjos, du overlever ikke længe med det niveau du holder dig nu.......
Total syg
Jeg var inde hos banjos d 23/9-2016 med mit lille barnebarn og datter..bestilte en ribbensandwich-menu samme aften/nat blev jeg syg og tidlig lørdag kom jeg med ambulancen på OUH og kom i isolation havde feber, højt infektionstal og kraftige mavesmerter og blodigt diarré..efter prøver viste det sig at jeg havde fået campylobacter dvs. Inficeret kød 😳 jeg er i kraftig penicillin behandling og har stadig mange mavesmerter og i dag blev der rettet henvendelse via lægen til embedslægen og Sundhedsstyrelsen. Skal aldrig spise der igen og håber ikke at der har været andre der har været så uheldige som jeg og tør slet ikke tænke på hvis det var mit lille barnebarn på 9 mdr der var blevet ramt, heldigvis fik hun intet til trods for hun smagte noget af vores mad.
Udsolgt kl.19.50
Var i Odense til et foredrag og da det slutter tænker jeg at det da lige vil være perfekt at slutte turen af med et besøg hos Banjos som så ofte før.
Jeg bestiller en dagens menu (karbonader) til kæresten og får så at vide at det er udsolgt... Det er jo hvad der kan ske, så hun vælger det samme som mig, altså flæskesteg og kartofler. Ekspedienten kigger så ned til kartoflerne, spørger sin kollega om der er flere kartofler, hvilket der åbenbart ikke er når man kommer hele 70 minutter før lukketid (hjemme hos os tager det ca 30 minutter at skrælle og koge kartofler...), så altså også udsolgt. Så beder jeg om at få rabat på hvad jeg nu ellers måtte bestille, da jeg er kørt tværs gennem Odense forgæves.. Det kunne jeg så heller ikke få...
Banjos slogan er "Hellere rund og glad end ingen aftensmad" men burde måske ændres til "Hellere rund og glad men hvis du kommer efter kl 19.45 er der ingen aftensmad".
Ej kebabmix mere
Må erkende første gang nogen sinde at være kommet på banjo's og fået dårligt mad...
Bestiller en kebabmix, får den, og begynder at spise af de dejlige pomfritter, men da jeg når kebabmixen, så taber jeg det hele....
Kebaben er sort, så tørt at når jeg rører det skiller det fra hinanden fordi det er så tørt....
Samt alt kebabben er stegt sammen.. Skal siges at jeg kan godt lide kebab, og gemmer det til sidst... Men var slet ikke til at spise....
Brokker mig lidt over det, men der er ikke meget at klager over da der kun er tørt kebab tilbage, og resten spist....
Så spørger jeg omkring størrelserne, da jeg kan se at dem der bestiller pølsemix får en hel tallerken med bjerg på og helt ud til kanten af den. Får af vide der er kun en størrelse og det er en stor tallerken med top på... Jeg får en tallerken der dårlig nok er fyldt inden i midten.... Men kan jo ikke sige om der er forskel på en pølsemix og kebabmix på størrelserne... Men synes lidt det er for dårlig til den pris.....
ovn kylling
jeg var inde og skulle spise en ovn kylling i dag den var så kold (ca 30 grder) der var agurkesalat til dvs hvad der kunne ligge på en lille teske kyllingen havde højst fået 15 min i ovnenden var ligbleg og så var den forkogt og totalt smagsløs. jeg har før fået samme ret og der var ikke noget at klage over. men det her var den dyreste og den kedeligste kylling jeg nogensinde har fået hvis det er standarten for den nye restaurant så er det sidste gang jeg kommer der øv øv og atter øv.
Har været der 2 gange - første og absolut sidste.
Første gang jeg var på Banjos, efter de havde bygget om, tog det over en halv time fra man kommer hen til skranken og til man står med en bøfsandwich i hånden.Det er urimelig lang ventetid, og når man så får sat tænderne i svesken, så er den totalt iskold inden i, dårlig oplevelse.I dag var jeg naiv nok til at prøve en gang mere, her står man så i kø ca 20 minutter, så blev det min tur, endelig får jeg bestilt et stk medister med brød - pigen hænger så min bestilling op ovre bagved sammen med alle de andre.
Efter 18 lange minutter går jeg så hen for at høre hvor min pølse blev af, hun siger så at den er i kø sammen med de andre gæsters menuer, kan du da ikke bare give mig en pølse, du står lige ved siden af dem, det kunne hun så godt langt om længe.Det er da dårlig logistik, så det skriger til himlen.
Bestil aldrig Take-Away!
Vi har flere gange spist på Banjos, men valgte for noget tid siden, at ville bestille deres Take-Away via Hungry.dk. På Hungry.dk står der leveringstid indenfor 45 min., så det var jo okay!
Da vi så bestiller og har betalt, får vi en SMS med beskeden om, at vores mad bliver leveret indenfor 90 min., hvilket overhovedet ikke var acceptabelt, når andet er oplyst til at starte med.
Nå, men vi fik vores mad lidt over 90 min. efterfølgende. Man skulle dog tro, at buddet havde cyklet ud med maden, for den var vildt kold. Pomfritterne var kolde, rigtig bløde og burger samt ovnkylling var ligeså kold og trist.
Jeg ringede straks til Banjos og spurgte om vi var de sidste på ruten, da maden var alt for kold. De lavede straks noget nyt og kom med det 20 min. efter og smed to colaer oveni. Fair nok, det endte godt alligevel.
I weekenden ville vi så prøve igen, vi ville bare hente maden selv, så vi ikke oplevede det samme igen. En ung pige siger, at maden er færdig 18.20 og jeg er der lidt før, for ikke at få kold mad. Maden står allerede færdig da jeg kommer og kører hjem med det samme (tager 5 min).
Da jeg kommer hjem og vi pakker maden ud er den ligeså kold og trist som sidste gang, da vi valgte buddet. Her forstår jeg ikke, hvorfor man ikke siger maden er færdig kl. 18.00 i stedet for at lade den stå så længe og blive kold på bordet.
Jeg forstår ikke, hvorfor man så ikke bruger noget bedre emballage, hvis man vil køre Take-Away. Det har endnu ikke været et problem hos blandt andet Bull's Burger, at levere varm mad.
Vil man levere Take-Away, så sørg for maden er varm uanset om man henter eller det bringes, ellers lad helt vær' eller få noget ordentligt emballage, der kan holde på varmen.
Det er i hvert fald sidste gang der bliver bestilt Take-Away fra Banjos.
Dejlig oplevelse
Vi spiser lidt rundt omkring når vi kører til loppemarkeder osv. og stoppede den anden dag ved Banjos på Kertemindevejen. Hyggelig atmosfære, mere mad end vi kunne spise og til en fair pris. Mætte og glade og uden at slå bunden ud af overskuddet den dag kunne vi fortsætte mod Middelfart. Vi kommer igen ;-D
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








